LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverhoging??

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
houwe445
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2007 22:22

Prijsverhoging??

Ongelezen bericht door houwe445 »

Hallo,

Ik heb een maandje geleden contact gehad met een medewerker van de firma NUON. Ze zeiden dat er per januari een prijsverhoging zou komen, dus ik vroeg me af of ze de gas en de electriciteit dan gingen schatten wat ik tot aan 31 december had verbruikt!!!

Die meneer kon niet uit z'n woorden komen en zei meteen...nee...en dat is het enigste wat ie zei!!!

Dus in het kort verteld is het dus zo: KOMT ER EEN PRIJSVERHOGING...IS HET NIET VANAF JANUARI DIT JAAR...MAAR VOOR DIE TIJD OOK..

Wij zijn in mijn nieuwe huis, verleden jaar mei ingekomen....dus vanaf die tijd heb ik dus ook voor de nieuwe prijs verbruikt.
Ik ga dus voortaan (als ik het hoor van te voren!!) onze meter standen opschrijven en precies een dag ervoor geef ik op internet de stand door.

Vind het best....het is al bijna niet meer te betalen!!

Wie herkent zich hier ook in of heeft hier andere informatie over??

Groetjes

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Prijsverhoging??

Ongelezen bericht door mylo1 »

Van de eindstanden wordt een gemiddelde prijs genomen..dus als het goed is betaal je niet te veel :wink:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Prijsverhoging??

Ongelezen bericht door Ron58 »

Die meneer kon niet uit z'n woorden komen en zei meteen...nee...en dat is het enigste wat ie zei!!!
Als je een beetje de fora volgt dan zie je dat het gemiddelde niveau van de medewerkers van diverse klanten(geen)services niet zo hoog ligt.

albert44
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:22

Re: Prijsverhoging??

Ongelezen bericht door albert44 »

:( Zou het toch maar in de gaten houden, met je vorige eindafrekening.
Daar staat de einstand van vorig jaar op.

Bij ons loopt het jaar van mei tot mei 2007. Welnu vorig jaar hebben we al een verhoging gehad, en die gelde dus tot december 2006.
Als NUON hierover het gemiddelde gaat nemen met de eindafrekening mei 2007, dan betaal je over het gebruik tot december 2006 weer een verhoging wat dus niet kan. :( Maar ze doen het wel.

De verhoging van 2007 geldt hoe dan ook vanaf januari 2007. Dus hou dit goed in de gaten. Ik heb de meterstand in januari 2007 extra opgenomen en bij eindafrekening van vorig jaar gelegd. En nu maar afwachten :cry:

Let dus op

Gesloten