LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pretium en t for telecom ??? TE ERG VOOR WOORDEN
Pretium en t for telecom ??? TE ERG VOOR WOORDEN
Ik ben bij een paar filialen van T for Telecom geweest en ik moet je eerlijk zeggen ik wou gewoon wat informatie en vraagjes... Een maal daar aangekomen geven ze geen goed antwoord op mijn vragen en volgens mij draaien die jongens alleen maar voor de provisie die ze krijgen van de providers...!!! en dan nog iets.. ik stel een vraag over eeen mobiele telefoon van nokia en mij wordt aangeraden om pretium telecom te nemen, het wordt letterlijk als het ware mijn strot in gedouwd... het winkelpersoneel werd zelf agressief toen ik daar om informatie vroeg en op het laatst er niet mee akkoord ging... echt een stelletje ****** zitten daar !! PS. de toestellen (mobiele ) die zij leveren zijn van slechte kwaliteit...
heeft iemand anders hier ook ervaring mee ??
met vriendelijke groeten,
Danny J
heeft iemand anders hier ook ervaring mee ??
met vriendelijke groeten,
Danny J
Re: Pretium en t for telecom ??? TE ERG VOOR WOORDEN
"de toestellen (mobiele ) die zij leveren zijn van slechte kwaliteit... " verkopen ze andere gsm's dan andere winkels, een 3310 is toch overal even slecht?
Heb zelf vrij goede ervaringen met TforT ze weten volgens mij meer dan bij de gemiddelde shop.
Wat heb je gedaan om dat winkelpersoneel agressief te krijgen? dat is gewoon knap
Heb zelf vrij goede ervaringen met TforT ze weten volgens mij meer dan bij de gemiddelde shop.
Wat heb je gedaan om dat winkelpersoneel agressief te krijgen? dat is gewoon knap
Danny,
Van alle telecomwinkels is T for Telecom wat mij betreft de enige waar je goed geholpen wordt. Nooit problemen gehad en goede afhandeling van reparatie van mijn toestel.
Al mijn familie en vrienden koopt er, en heb nooit klachten gehoord. Je bent of een zeikerd of je hebt gewoon pech gehad.
Joop
Van alle telecomwinkels is T for Telecom wat mij betreft de enige waar je goed geholpen wordt. Nooit problemen gehad en goede afhandeling van reparatie van mijn toestel.
Al mijn familie en vrienden koopt er, en heb nooit klachten gehoord. Je bent of een zeikerd of je hebt gewoon pech gehad.
Joop
Ja als ik over andere carrier select bedrijven dan Pretium zeggen ze meteen dat pretium het goedkoopst is!
Dit is echter niet waar.... zie www.bellen.com en kijk naar tarief vergelijkingen, als je korter dan 1 minuut belt met Pretium 1637 dan ben je duurder uit. Ze geven wel laagste prijs garantie en als je bij hun duurder uit bent betalen ze je dubbel terug, maar daar moet je wel heel veel moeite voor doen.
Zelfs een kennis van 87 werd 'lastig' gevallen door Pretium. Als hij via hartstichting lid werd steunde hij de hartstichting dmv het bellen.
Groetnis,
Roland
Dit is echter niet waar.... zie www.bellen.com en kijk naar tarief vergelijkingen, als je korter dan 1 minuut belt met Pretium 1637 dan ben je duurder uit. Ze geven wel laagste prijs garantie en als je bij hun duurder uit bent betalen ze je dubbel terug, maar daar moet je wel heel veel moeite voor doen.
Zelfs een kennis van 87 werd 'lastig' gevallen door Pretium. Als hij via hartstichting lid werd steunde hij de hartstichting dmv het bellen.
Groetnis,
Roland
Laat me raden de verkopers sturen je naar Ben/T-Mobile, proberen je een waardeloze verzekering aan te liegen, komen dan met dat ellendige pretium telecom verhaal. Om maar niet te praten over die waardeloze mjoy accessoire crap.
Na diverse toestellen en abonnement bij T-for-Telecom te hebben aangeschaft blijft de kwaliteit mij verbazen. Heel attent, je kunt altijd toestellen ruilen en het personeel is altijd heel sympathiek.
Ik kom al ruim 2 jaar bij de t for telecom in Nijmegen en kan niet anders zeggen dat ook ik heel tevreden ben. Maar ook ik heb een half jaartje geleden,na een duidelijke uitleg pretium telecom genomen. Ik weet niet of het in alle gevallen de goedkoopste is maar vrijwel altijd. Dit heb ik in de afgelopen maanden duidelijk gemerkt aan mijn telefoon rekening en pretium kwam laatst ook uitstekend uit de test van trosradar. Maar ook op het gebied van mobiele telefonie krijg je duidelijk advies, van verkopers met vakkennis. Ze nemen tenminste de moeite om vanachter die balie vandaan te komen. Ik vind het dan ook het enige bedrijf waar het personeel je vriendelijk en ook goed helpt.
T 4 T sucks!
Big Time.
slechtste winkel waar ik ooit binnen ben gelopen.
en Mjoy ook
Is gewoon onderdeel van T4T
En Harmonie ook.
Eigenlijk geen goe dwoord over voor die hele T4T
Big Time.
slechtste winkel waar ik ooit binnen ben gelopen.
en Mjoy ook
Is gewoon onderdeel van T4T
En Harmonie ook.
Eigenlijk geen goe dwoord over voor die hele T4T
beste mensen,
even over T4T, de kwaliteit van de mobieltjes hangt niet van de winkel af maar van de producent, dat is dus dezelfde als bij TPH, Belco, Orange, Vodafone etc.
T heeft een omruilservice.
Die provisie valt reuze mee kan ik je zeggen ! of moet ik zeggen tegen !
Harmony is een zelfstandige onderneming die ook zaken doet met o.a. vodafone !!!!!!!!
Pretium beweert de goedkoopste te zijn op de gehele rekening.........
klanten gaan soms ook veel te ver of hebben een geheel verkeerde instelling t.o. werknemers van telecomestores
*als je dan zo ontevreden bent --> dien dan een klacht in !!
even over T4T, de kwaliteit van de mobieltjes hangt niet van de winkel af maar van de producent, dat is dus dezelfde als bij TPH, Belco, Orange, Vodafone etc.
T heeft een omruilservice.
Die provisie valt reuze mee kan ik je zeggen ! of moet ik zeggen tegen !
Harmony is een zelfstandige onderneming die ook zaken doet met o.a. vodafone !!!!!!!!
Pretium beweert de goedkoopste te zijn op de gehele rekening.........
klanten gaan soms ook veel te ver of hebben een geheel verkeerde instelling t.o. werknemers van telecomestores
*als je dan zo ontevreden bent --> dien dan een klacht in !!
oh nog iets...op mjoy artikelen heb je een jaar garantie, bij normaal gebruik. en wordt dan dus omgeruild.
allicht met bon en verpakking
allicht met bon en verpakking
Ja je hebt inderdaad garantie op mjoy-accessoires maar na 4x een eigen merk frontje van mjoy te hebben geruild in een maand tijd heb ik maar z'n origineel 8310 frontje gekocht, stukken beter en maar 10 euro duurder!
Inderdaad,
het is al eerder gezegd.
Alles bij T4T is gewoon slecht.
OokMJOy
het is al eerder gezegd.
Alles bij T4T is gewoon slecht.
OokMJOy
wat is slecht, immitatiefrontjes zijn altijd minder.
en een mobiel blijft een mobiel, waar je die ook koopt.
het is erg jammer dat er vier keer geruild is, maar je hebt in iedergeval de mogelijkheid.
en een mobiel blijft een mobiel, waar je die ook koopt.
het is erg jammer dat er vier keer geruild is, maar je hebt in iedergeval de mogelijkheid.
Beste mensen,
Je kan allerlei soorten frontjes kopen en naar blijkt in dit forum maakt de winkel waar je het koopt niet uit Wel de prijs. Zou prijs en kwaliteit dan toch met elkaar vandoen hebben Haha Tuurlijk maar dat wist je al Toch ? Ps ik heb ook een nieuw frontje gekocht en dat heb ik zo goed als gratis want via een internetsite ben ik ook lid worden bij Pretium Telecom en bepaar daar echt geld mee !! Had dit echter liever in de winkel aangeboden gekregen !
Waar ik werk gebruiken we ook een provisie systeem dat geeft de garantie dat we onze klant alle producten laten zieen en kiezen dat doen ze zelf ( U toch ook ?)
" voor een dubbeltje op de eerste rij maakt de mensen nie blij "
Je kan allerlei soorten frontjes kopen en naar blijkt in dit forum maakt de winkel waar je het koopt niet uit Wel de prijs. Zou prijs en kwaliteit dan toch met elkaar vandoen hebben Haha Tuurlijk maar dat wist je al Toch ? Ps ik heb ook een nieuw frontje gekocht en dat heb ik zo goed als gratis want via een internetsite ben ik ook lid worden bij Pretium Telecom en bepaar daar echt geld mee !! Had dit echter liever in de winkel aangeboden gekregen !
Waar ik werk gebruiken we ook een provisie systeem dat geeft de garantie dat we onze klant alle producten laten zieen en kiezen dat doen ze zelf ( U toch ook ?)
" voor een dubbeltje op de eerste rij maakt de mensen nie blij "
Op 25 september sluit ik voor mijn dochter een abonnement af bij t for telecom in Enschede. Daarbij wordt ons een infrarood ma-620 usb adapter geadviseerd. We konden hem tegelijk met het abonnement kopen met 10% korting. Later thuis zagen we dat deze korting niet is verrekend. Mijn dochter heeft de cd-rom thuis geïnstalleerd, maar kreeg geen kontakt met haar mobiele telefoon. Omdat er geen duidelijk handleiding bij zit, is ze meerdere keren bij de winkel geweest en kreeg telkens weer een ander advies, zoals het downloaden van een progamma en tijdelijk de firewall uit zetten. Ook over die 10% korting kreeg ze geen duidelijk antwoord, maar moest ze maar kontakt opnemen met filiaalleider. Maar nog steeds komen we er niet uit hoe het werkt. Daarom ben ik samen met haar op 13 november naar de winkel gegaan en heb gesproken met de filiaallleider. Ik was zeer ontervreden over hoe het gelopen is en wilde het apparaat inleveren en mijn geld terug ontvangen. Daarop werd gezegd dat er geen geld terug werd gegeven, dus vroeg ik om een tegoedbon. Dit was ook niet mogelijk en het was te lang geleden. Maar als je steeds weer opnieuw met een ander advies naar huis wordt gestuurd en we dus niet in Enschede wonen, krijg je toch vanzelf die tijdsverschil. Ook over de 10% korting kreeg ik te horen dat de medewerker die ons die 10% had toegezegd er niet meer werkte en dat de filiaalleider er niet van op hoogte was, we die dus ook niet kregen. Op mijn vraag of dan iemand ons kon helpen met het installeren en hoe het werkt, kreeg ik te horen dat dat wel kon maar dat het mij €100,- per uur kostte. Kan dit geen service noemen.
Ik heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile en heb inmiddels mijn 2-jarige contract weer met een jaar verlengd. Kreeg een mooi nieuw toestel, werd niet gedwongen om een waardeloze verzekering af te sluiten en Pretium is nooit genoemd
@MK78
De discussie is meer dan twee jaar oud en gaat over t-for telecom en niet t-mobile
De discussie is meer dan twee jaar oud en gaat over t-for telecom en niet t-mobile