LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
AlexanderG
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 16:56

snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door AlexanderG »

Ik zit bij tele2. In December ben ik gebeld door tele2 om mijn huidige 4MB abonnement te upgraden naar 20MB. Aldus besloten omdat het voor het zelfde maandbedrag wordt geleverd. Heb nu 20 MB, maar uit test blijkt dat ik zelfs minder dan 4MB kan ophalen. Tele2 legt haarfijn uit dat het tot maximaal 20MB moet leveren. Dat wij slechts op 20% van de prestaties zitten maakt voor hen niets uit. Contractueel doen wij niets fout. Als u onder de 600 KB/sec komt belt u maar weer eens.
Kan dit nu zo maar??????????

jaywalker
Berichten: 238
Lid geworden op: 04 nov 2006 20:52

Re: snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door jaywalker »

Ja dit kan, je zit waarschijnlijk wat ver van de centrale.....
Geen enkele provider garandeert een maximumsnelheid, wel een minimumsnelheid.

http://www.adslcentrale.nl/

AlexanderG
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 16:56

Re: snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door AlexanderG »

Ja, maar 20% van de beloofde snelheid! Zo kan ik ook verkopen!!!!!!!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door queenfan »

Er wordt volgens mij ook gezegd TOT 20mB en niet 20mB gegarandeerd.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Er wordt volgens mij ook gezegd TOT 20mB en niet 20mB gegarandeerd.
Dat kan wel zijn, maar als Tele2 de klant zelf benadert en overhaalt te upgraden dan zou het ook zo netjes zijn als blijkt dat zelfs de oude snelheid niet eens gehaald wordt (ongeacht of ze hier iets aan kunnen doen of niet) de klant kosteloos terug kan.

Het enige wat ze nu bereiken is een tijdelijke winst, want de klant stapt op zodra hij kan en vertelt zijn hele familie nooit bij die club te gaan.

AlexanderG
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 feb 2007 16:56

Re: snelheid ADSL wordt niet gehaald!

Ongelezen bericht door AlexanderG »

helemaal mee eens, alleen heeft tele2 hieraan geen boodschap! Men gaat voor het vlugge geld, de aandeelhouders zijn enkel geintresseerd in return-on-investment! Nou ik wens ze succes.
Je verhaal klopt, is men tevreden dat verteld men het 3 keer, is men echter ontevreden over iets dat men is overkomen dan verteld men het 13 keer!

Gesloten