LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme douche specsavers

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

warme douche specsavers

Ongelezen bericht door p.verkerk »

deze mail stuurde ik aan radar

Beste mensen,

Ik aardeer jullie programma zeer.

Zeer verdiende warme douche, voor de brillenwinkel
De verdiende koude doche voor de ouders die het jongetje niet hielpen zijn jullie vergeten. Schandalig dat "juf"achter eenbril aan moest gaan.
Ook erg jammer dat jullie het de gewoonste zaak van de wereld schijnen tevinden, dat een onderwijzeres in plaats moet treden van de ouders.
Een maatschappelijk verschijnsel, dat hand over hand toeneemt, en door mij als zeer verontrustend wordt ervaren
Vr. Groet,
Pierre Verkerk

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Tja meneer verkerk, niet alle ouders hebben geld voor een nieuwe bril.

jvr
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 dec 2005 11:56

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door jvr »

Waar is de bril gebleven, die zomaar kwijt was en nergens was te vinden. Waar had dat meisje de bril gelaten? De juffrouw had beter het via de aansprakelijkheids verzekering (van school of dat meisje) kunnen regelen. En het is voor Specsavers reclame om zomaar een bril weg te geven. Dus als een bril van een kind op school kapot gaat, ga je naar Specsavers, want dan krijg je een nieuwe bril.

p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door p.verkerk »

Als het gebeuren buiten schooltijd plaatsvond is het echt een taak van de ouders en niet van school.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Een kapotte bril lijkt me zoiezo een zaak voor de ouders. Als het kind een scheur in zijn broek valt krijgt het dan ook een nieuwe broek? Waar ligt de grens?

Wendy
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 dec 2003 16:38

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door Wendy »

het verbaasde mij ook zeer dat de ouders van dit kind niet werden genoemd. En dat de schooljuffrouw met het kind moest gaan winkelen... echt heel vreemd.

n.pieterse
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:24

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door n.pieterse »

Ik ben dus de juf van de jongen van de bril. De jongen had een afspraak bij de oogarts. Die was pas op 19 febr. Op 6 febr hadden we cito toets op school. Die toets staat in een soort boekje met vrij kleine lettertjes. Ik was al steeds zijn werk aan het vergroten op A3 formaat. Dat was ondoenljk voor de cito toets. Vandaar de actie van mij. Het was dus op vrijdag een nieuwe bril en op dinsdag was de toets. Intussen zijn zijn ogen gemeten door de oogarts en zijn bril is prima. Ik was specsaver dankbaar dat mijn leerling geholpen was.
Overigens was de vader van de jongen dankbaar. Hij komt uit Kongo en spreekt niet zo goed Nederlands.
Met vriendelijke groet
Nelleke Pieterse

p.verkerk
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:51

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door p.verkerk »

Het is duidelijk dat er spoed geboden was met de bril.
Als zoontje aan de Cito meedoet spreekt hij redelijk goed onze taal.
Hij kan samen met pa dus naar de winkel en het woord doen.
Missschien is het verstandig, dat pa onze taal leert.

n.pieterse
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 14:24

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door n.pieterse »

Meneer Verkerk, misschien is het verstandig de taal van medemenselijkheid te leren.

juani
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 okt 2006 21:29

Re: warme douche specsavers

Ongelezen bericht door juani »

Sommige juffen letten wel goed op hun leerlingen en nemen Wel verantwoordelijkheid voor wat er op school gebeurd. Daar kunnen veel mensen in het onderwijs nog wat van leren!

Zoals Antoinette al zei in de uitzending: Wat mij betreft ook een warme douche voor de Juf.

Ik hoop maar dat het kind een hoge score voor zijn Cito haalt zodat hij geen vmbo hoeft te doen (zodat het fout gaat).

Gesloten