Beste schrijver,s
Ik kan u het beste deze raad geven koop een doosje bij de kpn doe de modem erin en verstuur het het kost je nixs.
Ga niet bellen met chello het heeft geen nut ,bellen,mailen,faxen daar heeft chello een broertje dood aan.
Er bestaat ook nog zoiets als chello underground waar je veel info vindt,daar hebben zich ook medewerkers van chello een account wat mij verbaasde was dat of radar of kassa dit een goede zaak vonden.
Onder tussen blijft de ellende door gaan,ik snap niet dat chello zo door mag gaan het is 6mnd goed gegaan ik denk dat ze wel moesten de reden weet ik niet.
Chello is zo hardnekkig dat bewijzen zeggen hun niets goed bewaren mocht het op een rechtzaak aankomen win je deze altyd.
Mensen denken ja upc is een grootmacht maar recht is recht ook de rechter zal zich daar aan houden het pro is dat mensen schrikken van verhogingen en deurwaardes.
Het beste is dan ook een aangetekende brief verzenden met de vraag om hantekening deze ontvangt u niet maar het kan zeer goed van pas komen daar u er alles aan deed het pro op te lossen en upc heeft niets gedaan.
Alleen met aantekenen heeft u bewijs en met faxen.
Er zijn al veel zaken in het nadeel voor de rechtbank geweest i.z.v upc
Veel succes