LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEDANKT @ HOME VOOR JULLIE ZOGENAAMDE GOEDE SERVICE!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nmekkelholt
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 17:33

BEDANKT @ HOME VOOR JULLIE ZOGENAAMDE GOEDE SERVICE!

Ongelezen bericht door nmekkelholt »

Goedendag, ik heb nu al 2 jaar @home, Kwa verbinding nooit problemen gehad, maar kwa klantenservice!!!! :
Ik ben een jaar geleden overgestapt van bankrekening,
Uiteraard gelijk door gegeven aan @home (Per Mail),
Maar nee hoor er werd nog steeds afgeschreven van de oude rekening,
Na een jaar lang gebeld en gemailt te hebben in totaal 9 x!!!! , ging het eindelijk een tijdje goed, Tot een maand geleden, Spontaan het internet erachterweg was, Gelijk gebeld (naar klantenservice van @HOME) en hier kwamen ze met de snuggere opmerking , We hebben u VANDAAG een mail gestuurd over een tijdelijke afsluiting, heeft u deze niet ontvangen??
Waarop mijn antwoord was: HOE DAN ZONDER INTERNET :S
Maar goed al met al had ik dus betalingsachterstand (doordat ze weer van mijn verkeerde bankrekeningnummer hadden afgeschreven), Gelijk weer gebeld met de klantenservice, geld overgemaakt, en een Ticketnummer gekregen, Met de belofte dat ik die zelfde dag weer internet en telefonie zou hebben.... Je raad het al nee dus.. Nou kreeg ik vandaag 2 Brieven van @home :

De 1e brief stond in dat ik een betalingsachterstand had en dat ik tot 8 Maart 207 De mogelijkheid had om dit te betalen (MAAR DIT BEDRAG WAS AL 2 WEKEN GELDEN OVERGEMAAKT), Met de volgende datum erop: 26-Feb-2007

De 2e Brief was al minder vriendelijk , Hier stond in Dat @Home mij DEFINITIEF Had Afgesloten!!!!!! , Gelijk weer de klantenservice gebeld, met de vraag of er wat langs elkaar heen liep, en vertelde dat ik een week terug met een collega van hem een afspraak had gemaakt ( Daar Had ik een zogenaamd TicketNr van gekregen)
de desbetreffende persoon vertelde mij dat hij in de computer kon kijken en zag dat ik nog nooit gebeld had :S , Toen ik hem vroeg of hij het ticketnummer wou , zei hij de hele tijd Nee, dat is niet nodig.. later in het gesprek heb ik hem toch het ticketnummer oplaten zoeken, Maar hij kon het niet meer vinden :S
Hij vertelde er ook gelijk bij dat ik NOOIT meer wat bij @home kon aanvragen omdat ik op een zwarte lijst was beland :S En dat ik maar op zoek moest naar een andere Internet/telefonie Provider.......

Al met al ben ik dus een jaar lang voor niets bezig geweest met het veranderen van mijn bankrekeningnummer, en als extratje krijg ik een trap voor HUN fout..

NOU BEDANKT @HOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten