| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Planet internet + Bellen
-
Van Gelderen
Planet internet + Bellen
Ik heb nu sinds 1 januari internet plus bellen van Planet. Ik heb problemen daarmee en probeer nu al 2 maandenkontakt te krijgen met Planet maar steeds dat berichtje door enorme belangstelling voor internet plus bellen zijn al onze telefonistes in gesprek. ook heb ik al ruim 15 mailtjes naar planet gestuurd en gevraagd om mij een ander modem te sturen maar ook daar geen reacties op wle elke keer een berichtje dat ze binnen 3 weken zullern rageren.Het probleem is dat ik al diverse Siemens modems heb aangesloten bi j kennisen (zit zelf in de telefonie) en dat het dan steeds goed gaat.Ik zelf heb dat zwarte Thomson modem gehad van Planet en met dat ding kan ik wel internetten en gebeld worden maar ik kan zelf niet uit bellen dus mijzelf ook niet aanmelden via 1369.Plante laat als je problemen hebt de kland echgt goed in de kou staan en ze doen net of ze gek zijn Dus ik heb maar kontakt opgenomen met KPN en die persoon die ik aan de telefoon had erkende het probleem dat Planet helemaal niet reageert En heb ik dus maar een afspraak gemaakt voor een monteur komende vrijdag.Dus als ik iemad een advies mag geven en je wilt internet plus bellen ga niet met Planet in zee want dan ben je aan het eind van de rit 10 jaar ouder en 50 euro telefoonkosten armer en nog niets verder.Ga dan naar Kpn zelf die helpen hun klanten wel
-
bakellende
Re: Planet internet + Bellen
wij hadden eerst beter naar de reacties van anderen moeten kijken alvorens iets te beslissen, ik zeg wij want ik heb dezelfde ellende,
deze week gaat alees naar de rechtshulp, nooit problemen gehad totdat ipb gebeuren, wens u suc6
deze week gaat alees naar de rechtshulp, nooit problemen gehad totdat ipb gebeuren, wens u suc6