LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Prijsgigant

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ik heb nog geen geld terug gehad helaas. maar ben wel blij dat de site er weer is. Toch een teken van leven bij de prijsgigant! Ik ga ze nog even proberen te mailen.

selliejellie
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 13:00

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door selliejellie »

Yesssss!!!!
Ik heb ook m'n geld terug!!!! (235 euro)
Net als gine heb ik een brief gestuurd met daarin de vraag de bestelling te annuleren en het geld terug te storten.
Gelukkig is dat goed afgelopen, hopelijk lukt het bij de rest van de gedupeerden ook.

Viennaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:03

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Viennaa »

Oh Wat hoop ik ook dat ik m'n eurootjes terug krijg,
Heb op 30 januari 2007 een bestelling gedaan van 133,50 en tot heden ook niks mogen ontvangen.
Heb nu een brief gestuurd met het verzoek de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten.
Afwachten en hopen maar! :(

Rianneschepel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:14

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Rianneschepel »

Hallo allemaal, ik vind dat we samen iets moeten ondernemen tegen dit bedrijf! Misschien kan RADAR ons hierbij helpen??
Ook ik ben erin getrapt, heb voor 148,- spulletjes besteld... maar, je raad `t al, NIETS!!
Wat kunnen we doen?!
Hartelijke groet & SUCCES iedereen! Rianne

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Ja dat vind ik ook! Het enigste wat je kan doen is aangifte doen bij de politie. Ik heb ze onlangs weer geprobeert te mailen, maarja weer geen reactie. Sommige mensen hebben hun geld al terug maar ik wacht er nog steeds op ( mijn bestelling is wel geanuleerd ) Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. :?

Nicky65
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2007 07:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Nicky65 »

Na het lezen van een aantal van jullie stukjes heb ik ook afgelopen zondag een brief op de bus gedaan met het verzoek tot annuleren van mijn bestelling.
Ik hoop zo dat ik mijn geld terug krijg.
:?:
Ik denk echter niet dat er mega opzet in het spel is bij de prijs gigant,anders zouden ze niet in het begin zulke goede zaken gedaan hebben.Ik ken namelijk ook de goede verhalen.
Ik denk dat er gewoon een slecht financieel beleid is.Of inderdaad een achterstand ergens.Helaas zijn heel wat van ons daarvan de dupe.
Maar goed,de site is weer in de lucht,een aantal van jullie hebben hun geld terug,nu maar blijven hopen....

C.vanHulst
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2007 11:37

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door C.vanHulst »

De site is inderdaad weer in de lucht. Vanochtend stonden alle Pandora artikelen er nog op. Toen ik zojuist de site bezocht waren de artikelen verdwenen en stond er de volgende mededeling op: "Geachte klant, Door diverse omstandigheden hebben wij een achterstand opgelopen in het verwerken van de orders.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk weg te werken.
Vanaf heden nemen wij geen nieuwe orders meer aan."
Ondanks dit heb ik toch een brief gestuurd om m'n order te annuleren en m'n geld terug te storten. Liever heb ik m'n geld terug dan tot .... te moeten wachten op de bestelling.

Chantal

Nicky65
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2007 07:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Nicky65 »

Zo das eindelijk duidelijkheid :P
Geen orders meer aannemen,ze worden verstandig. :!:
Als ze nu alle lopende orders of afhandelen of annuleren,is iedereen blij :lol:
Hoop doet leven.....

gine
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2007 18:53

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door gine »

Ik heb vandaag een brief gekregen van de Rabobank n.a.v. de kopie van de aangifte bij de politie die ik naar de Rabo gestuurd heb. Er staat;"wij kunnen u mededelen dat wij hebben besloten om de rekening te blokkeren en de relatie met de klant op te zeggen. Hierdoor kunnen niet meer mensen gedupeerd worden. Wij hopen dat er spoedig een bevredigende oplossing zal komen voor de ontstane situatie". Misschien is dit ook de reden dat veel mensen hun geld nog niet terug hebben, als zijn rekening geblokkeerd is, is dat een probleem.

Nicky65
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2007 07:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Nicky65 »

Dat is dan geen oplossing....dus iedereen die bij de rabobank zit,loopt het risico zijn geld niet terug te krijgen?
Misschien kunt u dat eens navragen."Storten" is geblokkert,maar "storneren" ook??

wendy22
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:31

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door wendy22 »

hoi alle gedupeerde!

ook ik heb besteld bij de prijsgigant! :roll:
en dat is nu drie maanden terug! :?
en kijk vandaag op de site staat er dat je niet meer kan bestellen en ze proberen alles op te lossen!
maar als ik alle klachten lees krijg ik er geen hoop in!
ik hoop dat we met zijn alle iets kunnen doen want alleen kan je niet zoveel!! :!:
hoop op een reactie en dat we ons geld of bedels krijgen!

( heeft iemand al contact gehad of politie ingeschakeld hoor/ lees ik dat graag! )

mvg wendy krommert

rel
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:48

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door rel »

nou, ik heb ook een brief geschreven en hij had tot gister de tijd,
maar niks hoor.
weer mailtje gestuurd dat hij maar iedereen maar eens moet uileggen wat er allemaal aan de hand is.
hij is ons toch wel een verklaring schuldig.
:x :x

jacquelinebloemendal
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jacquelinebloemendal »

beste.gedupeerde.

heb radar aan de lijn gehad klacht op geschreven gaan kijken of ze er wat mee kunnen doen,moest ook maar naar de geschillen commissie bellen dit nog niet gedaan.ga dit van de week doen.tel 070 -3105310.
Laatst gewijzigd door jacquelinebloemendal op 06 mar 2007 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Dat zou mooi zijn als radar hier iets mee gaat doen!
Ik heb tot op heden nog steeds me geld niet terug gehad, krijg ook geen reactie op mail en brieven :?

jacquelinebloemendal
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:44

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jacquelinebloemendal »

de geschillencommisie gebeld maar kan hier niks mee doen.
prijsgigant, ook maar weer eens een mail gestuurd,hem op de hoogte gebracht dat radar is in geschakeld, ook hier geen reactie op gekregen.
:evil: :twisted:

biebbieb
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:26

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door biebbieb »

Ik heb een maand geleden een reactie gehad dat ik mijn geld zou terug krijgen maar tot op heden nog niks gekregen. Ik heb alweeer 2 mailtjes gestuurd. Weet iemand een adres zodat ik een brief kan schrijven?? Ik ben wel altijd positief geweest, want dit zou mijn 4e bestelling worden.

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

Zo er zit leven in deprijsgigant.nl! (na 4 mailtjes veder)
Ik heb een mailtje gestuurt met dat ik aangifte had gedaan, en dat als ik me geld niet snel ontvang dat ik dan veder stappen ga onder nemen. Nou dit kreeg ik terug:


Beste Joyce, wij hebben de order geannuleerd en gevraagd om uw rekeningnummer, echter is er door het verhuizen van de site een probleem ontstaan met de mail en zijn alle mailtjes verdwenen. mvg JaapDeprijsgigant.nl

:roll: :roll:

Niet echt geloofwaardig maarja, opnieuw me rekenig nummer gemailt en afwachten maar weer.

Heeft er veder al iemand ze geld terug gekregen??

Joyce20
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 feb 2007 20:41

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door Joyce20 »

heb net kassa aan de telefoon gehad, morgen om 18.50 op ned 1 gaan ze het onderwerp webwinkels behandelen en ze gaan daar ook de prijgigant bespreken!

jokeH
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 18:29

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door jokeH »

Yessss Ik heb vandaag met de post 1 bedel gekregen en daarbij het geldbedrag wat over bleef!!!!!!!!!! Er zit denk ik schot in mensen dus ik hoop dat de andere gedupeerden ook snel iets horen. Gisteren hadden we hier ook een mail over gekgregen.
Maaaar we gaan natuurlijk ook naar Kassa kijken vanavond om te horen wat er gezegd wordt over de Prijsgigant[/b]

wendy22
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:31

Re: De Prijsgigant

Ongelezen bericht door wendy22 »

hallo mennsen....!!!

ik heb hellaas niet de aflevering van kassa gezien.
nou zou ik graag willen weten of er iets is besprokken of er al iets meer duidelijk is.
en of er al mensen zijn die hun geld of bedel hebben ontvangen...??

hoop op een reactie . m.v.g. :wink:

wendy

Gesloten