Ik denk dus niet dat dit aan de C1000 ligt.
Ik schaam het om het te moeten zeggen, maar ik heb bij ticketpoint gewerkt, een jaar geleden met de Frans Bauer concerten, ik werd een min of meer misbruikt. Hoe meer mensen je kon afhandelen, hoe eerder je een telefoontje kon verdienen. En ja mensen worden gewoon aan de lijn gehouden met kletspraatjes, zo niet afgezeken.
Omdat ik hier niet mee kon omgaan kreeg ik mijn ontslag... via EMAIL..
De concerten van alle artiesten zijn al lang van te voren bekend, en diegene die bij ticketpoint werken, boeken familie en vrienden en natuurlijk eerst de familie en bekende van de optredende artiesten eerst.
Dus weinig kans op een eerste rangs plaats, dit is echt een staaltje ticketpoint... ik ken ze niet anders. En die meneer MArcel die met vrouw Yvonne alles gaat om communiceren ... dat is klinkklare klets
Voor diegene die nu wel goede kaartjes hebben, dat is geluk. Voor diegene die afgewezen zijn.. dit is normaal bij TICKETPOINT
Mensen worden gewoon bewust langer aan de lijn gehouden als ze klachten hebben, en hoezo geen klachtenlijn, die willen ze niet hebben denk ik of ze hebben weer een callcentre ingeschakeld en die kunnen niks met klachten.