LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overgang naar KPN probleemloos?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bex.peter
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:52

Overgang naar KPN probleemloos?

Ongelezen bericht door bex.peter »

Omdat ik geen televisieaansluiting meer wilde van UPC werd ik noodgedwongen verplicht ook mijn Internet en Digitaal bellen daar op te zeggen, hoewel dat voor mij niet hoefde want ik was een tevreden klant. Ik moest terug naar KPN. Gaat zoiets nu eenvoudig? Was het maar waar! Ik kwam er al snel achter dat, indien ik mijn telefoonnummer wilde behouden, niet direct een KPN InternetPlusBellen abonnement kon afsluiten. Eerst een Belbasis-abonnement luidde het antwoord van KPN. Een InternetPlusBellen-abonnement kan pas afgesloten worden nadat de BelBasis geactiveerd is. Ook adviseerde en KPN-winkelverkoper mij eerst een factuur af te wachten, want anders loopt de aanvraag administratief gegarandeerd verkeerd, verzekerde hij mij! Vandaag, 28 februari 2007 zou het Belbasisabonnement geactiveerd worden. Vanaf vandaag (28/2) is mijn UPC-verbinding verdwenen en mijn nieuwe KPN-verbinding werkt niet. Da's lekker! Tot aan de voordeur is alles goed vertelde een medewerker van de Storingsdienst van KPN mij. Het moet ergens in huis verkeerd zijn werd mij medegedeeld. Uiteraard kan er een monteur langs komen. Hele dag thuis blijven want men kan niet aangeven hoe laat deze komt. Kosten zijn voor mijn rekening, want tot aan de voordeur is alles oké zegt men. Diverse keren heb ik geprobeerd wat hoger in de organisatie KPN te komen om te praten over de service die KPN biedt en evantueel mijn klacht toe te lichten. Lukt mij van geen enkele kant. Daar waar de heer Jacob Middeldorp mijn per brief welkom heet bij KPN kan ik hem of één van zijn directe collega's absoluut niet te spreken krijgen. Jammer, maar dit is een slechte start en dat is zeker niet klantvriendelijk. Ook jammer is het dat ik te maken heb met gedwongen winkelnering. Anders had ik wellicht niet voor KPN gekozen. En de dienstverlening, waar ik uiteindelijk voor betaal, moet nog beginnen. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst vrees ik.


PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: Overgang naar KPN probleemloos?

Ongelezen bericht door PdB »

vanuit de telefoon kunnen ze alleen een indicatie geven dit hoef niet altijd waar te zijn dat het buiten goed zit is de upc materiaal verwijderd en is de kabel van kpn aangesloten? meestal sluit upc zijn tel uitgang aan op het stopcontact van kpn.
gr.

bex.peter
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:52

Re: Overgang naar KPN probleemloos?

Ongelezen bericht door bex.peter »

het probleem van de Basis Bel aansluiting is inmiddels opgelost. Er is een monteur langsgeweest en die constateerde dat er in de verbinding in huis iets mis was. Hoewel ik het niet verwacht had was het bezoekje van de monteur gratis! Bedankt voor je reactie.

Gesloten