Kort geleden heb ik bij een T-mobile winkel een Motorola V3 gekocht. Daarbij heb ik 247 gratis smsjes gekregen. Toen ik voor de eerste keer smsde kreeg de ontvanger zo'n 6x mijn berichtje hoewel ik hem maar echter 1x verstuurd heb. Ik ben vervolgens naar de T-mobile winkel gegaan en die vertelde mij dat er een 'loop' in zat en dat ik contact op moest nemen met de T-mobile klantenservice.
Ik ben thuis gaan bellen naar de T-mobile klantenservice. Die zeiden dat er na 1x geen loop meer in zou zitten. Klacht opgelost zou je zeggen. En mijn gratis smsjes dan? De telefoniste zei dat dat nie vergoed werd. Dus als ik het goed heb SMS je 1x, dan verstuurt ie 4x en dat gaat óók nog van je smstegoed af. Ik ben hier zeer ontevreden over, en ik weet dat dit zo niet hoort.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben gehad?
Groetjes, Jeffrey
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis 247 SMSjes bij T-Mobile .. (yeah right)
Re: Gratis 247 SMSjes bij T-Mobile .. (yeah right)
?????? Waar praten we over? Over 4 smsjes die je cadeau hebt gekregen en die je normaliter 28 cent zouden hebben gekost van je beltegoed?
Ik zou me er niet druk over maken!
Ik zou me er niet druk over maken!
Re: Gratis 247 SMSjes bij T-Mobile .. (yeah right)
Ik heb hier inderdaad ook last van.
t-mobile oplichters?
Ja!!!!
t-mobile oplichters?
Ja!!!!