LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MyMessenger /gratis ringtoon's
MyMessenger /gratis ringtoon's
hede vandaag 2-02-2007
zag ik op mij internet een leuke ringtoon van sharon(van xfactor) en er stond bij dat die ringtoon gratis was dus ik typte me 06-nummer in en toen kwam er is beeld dat ik een sms moets struren daar naar toen . nou ik stuurde die sms en wat denk ? geen ringtoon en wel me laatste 10 euro beltegoed was weg
en wat moet ik nu ik hep geen betegoed meer en ok geen ringtoon :S
HELP!! ik wil me beltegoed terug
vriendelijk groet
esmerlda (13 jaar)
zag ik op mij internet een leuke ringtoon van sharon(van xfactor) en er stond bij dat die ringtoon gratis was dus ik typte me 06-nummer in en toen kwam er is beeld dat ik een sms moets struren daar naar toen . nou ik stuurde die sms en wat denk ? geen ringtoon en wel me laatste 10 euro beltegoed was weg
en wat moet ik nu ik hep geen betegoed meer en ok geen ringtoon :S
HELP!! ik wil me beltegoed terug
vriendelijk groet
esmerlda (13 jaar)
Re: MyMessenger /gratis ringtoon's
Het zijn oplichters.
Allemaal,vertrouw niemand daar en download nooit meer iets gratis,
Gratis bestaat niet.
Die site was eerst totaal anders,wij hebben hier te maken met oplichters,aub ga naar je ouders en die lossen het voor je op,
Zet er desnoods een nieuw nummer in,hetzelfde wat ik heb gedaan.
Allemaal,vertrouw niemand daar en download nooit meer iets gratis,
Gratis bestaat niet.
Die site was eerst totaal anders,wij hebben hier te maken met oplichters,aub ga naar je ouders en die lossen het voor je op,
Zet er desnoods een nieuw nummer in,hetzelfde wat ik heb gedaan.
Ik ben net zo stom geweest als Esmaralda!
Er stond namelijk nergens bij dat je ergens lid van werd en daarmee tal van smsjes krijgt.
Als iemand weet wat de de-activatiecode is van nummer 5030, dan ben ik erg gelukkig. De tekst wat ik moest sturen was overigens MM OK. Ik heb al in de ljst van Radar gekeken, maar daar stond die niet bij.
Ik dacht zelf aan MM STOP, maar dat kan ik niet uitproberen omdat mijn beltegoed op is en als ik het weer opwaardeer, ben ik meteen weer alles kwijt... Heeft iemand een oplossing voor mij? Of kan ik beter de simkaart wegdoen?
gr tijger
Er stond namelijk nergens bij dat je ergens lid van werd en daarmee tal van smsjes krijgt.
Als iemand weet wat de de-activatiecode is van nummer 5030, dan ben ik erg gelukkig. De tekst wat ik moest sturen was overigens MM OK. Ik heb al in de ljst van Radar gekeken, maar daar stond die niet bij.
Ik dacht zelf aan MM STOP, maar dat kan ik niet uitproberen omdat mijn beltegoed op is en als ik het weer opwaardeer, ben ik meteen weer alles kwijt... Heeft iemand een oplossing voor mij? Of kan ik beter de simkaart wegdoen?
gr tijger
-
Ook mijn dochter van 12 is er in getrapt. Beltegoed verdwenen!
Wat kan ik doen? Is het enige echt om een andere simkaart er in te doen?
Wat kan ik doen? Is het enige echt om een andere simkaart er in te doen?
-
Na wat verder zoeken op de site van Radar is er over dit onderwerp nog veel meer nuttige info te vinden
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15
wat moet je doen (mm stop)
ik ben er van af
v.g
a.spee
ik ben er van af
v.g
a.spee
ik was ook zo dom geweest alleen ik heb al 2keer mm stop gestuurd naar 3010 alleen tog krijg ik nog steeds smsjes. en iederekeer gaat er weer 3 euro af. HELP ME.
Achter deze oplichtingspraktijken zit FSP-Mobile uit Breda.
Kijk eens op deze link:
http://www.wocap.nl/companies/389/389612.htm
De gegevens zijn wat verouderd want dit bedrijf zit nu op de Oude Vest 4 te Breda.
Kijk eens op deze link:
http://www.wocap.nl/companies/389/389612.htm
De gegevens zijn wat verouderd want dit bedrijf zit nu op de Oude Vest 4 te Breda.
-
SMS'jes.
Vaak wordt er over bedrijven gesprolen die SMS'jes versturen maar ik ben zo eens een beetje aan het rondsnuffelen geweest en daaruit bleek dat iedere gek en a-sociaal met een eenvoudig apparaat van een paar honderd gulden dit soort SMS'jes automatisch kan versturen.
Dus waarschijnlijk vaak niks geen bedrijfjes!
Ergens op een zolderkamertje, je inschrijven als bedrijf, adres en verdere gegevens zover mogelijk wegstoppen en je loopt binnen.
Dat vooral de jeugd daar de dupe van wordt is voor onze Balkenende en consorten totaal niet belangrijk want geld stinkt niet en maakt juist vrienden.
Ja, onze zorgzame samenleving waar het bedonderen hand over hand toeneemt.
Grootvader.
Vaak wordt er over bedrijven gesprolen die SMS'jes versturen maar ik ben zo eens een beetje aan het rondsnuffelen geweest en daaruit bleek dat iedere gek en a-sociaal met een eenvoudig apparaat van een paar honderd gulden dit soort SMS'jes automatisch kan versturen.
Dus waarschijnlijk vaak niks geen bedrijfjes!
Ergens op een zolderkamertje, je inschrijven als bedrijf, adres en verdere gegevens zover mogelijk wegstoppen en je loopt binnen.
Dat vooral de jeugd daar de dupe van wordt is voor onze Balkenende en consorten totaal niet belangrijk want geld stinkt niet en maakt juist vrienden.
Ja, onze zorgzame samenleving waar het bedonderen hand over hand toeneemt.
Grootvader.
ik vind dit zo zielig voor esmaralda en die anderen dat ik zo beltegoed zou willen geven.... als je een beltone nodig heb kan ik kijkenof ik het voor je kan krijgen ... gratis