LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukencompact

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
SharkeY
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2006 15:12

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door SharkeY »

Adje,

balen voor je dat die zaak failliet is gegaan zeg...als ik dit allemaal zo lees zou je best een verkoper zijn waar ik mee zou kunnen lullen. Al die onnozelle reacties van een aantal van je collega verkopers hierzo op die site, maar ja even to the point.
Ben vorige week nog in de zaak in Den Haag geweest en ook daar met een vriendelijke man gesproken. Was gewoon ter info, maar hij wilde ons alles netjes uitleggen etc. Maar ja nu moet er toch een keuken gaan komen en blijkbaar dus niet meer bij keukencompact.
Waar dan??? Ik vond die keuken op jullie site (XENO) (en voor die zeikverkopers van de andere winkels, ja de prijs vond ik nog mooier, maar ja ik heb gewoon geen 15000 euro voor een keuken) wel een hele mooie keuken. Adje kan jij me vertellen waar ik deze voor rond dezelfde prijs zou kunnen kopen (wel met vaatwasser dan)???

Thanks en succes met de komende weken, hoop voor je dat er een doorstart mogelijk is en dat je er gewoon kan blijven werken

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Ik weet in de loop van volgende week meer....
Als de doorstart er komt dan zullen we hoogstwaarschijnlijk met dezelfde aanbiedingen verder gaan, dus als je nog even geduld hebt dan zal ik via deze site laten weten hoe het zit.

Gr. Adje

SharkeY
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2006 15:12

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door SharkeY »

Super

dankjewel

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door rayke »

Sanpaul, ik maak me niet druk.
Alleen maken we hiero geen reclame een van de regels) ...maar het druipt er telkens bij de "objectieve vakman" vanaf. Lijkt wel of in iedere topic de naam B*****keukens genoemd moet.

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

In deze topic hoorde hij dus wel thuis, en dat is om een consument te helpen, WAAR DEZE SITE VOOR BEDOELD IS TOCH??!!
En ik zie jouw ge**** trouwens ook erg vaak terugkomen in verschillende topics.....daar is ZEKER niemand bij gediend!!!
Ik snap niet waar dat allemaal voor nodig is hoor.... :x

Ad

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

mee eens :!:

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

Dat was een lange weg. Via via aan de telefoonnummers van de eigenaar van Keukencompact gekomen. Deze belde terug dat hij de keuken alsnog persoonlijk voor mij kon bestellen. Ik zou dan een mailtje krijgen waarin ik hem goedkeuring kon geven dit te doen. Het mailtje is nooit gekomen en beide telefoonnummers waren niet meer te bereiken. Officieel weet ik nog steeds niet dat keukencompact failliet is, maar via het CBW ben ik achter de naam van de currator gekomen. Voor wie het nog nodig heeft: Mr.V.J.Groot, tel:078-6331111. Als er niet is aanbetaald zit je niet aan de order vast. Door dit forum erachter gekomen dat ik de Beckerman keuken ook in Vlaardingen kon kopen, bij Hoogstadkeukens en wat blijkt: HET KON NOG GOEDKOPER!! Exact dezelfde keuken (we hebben samen de offerte in de computer gezet) scheeld mij nog eens 550 euro! En als we dan toch reclame aan het maken zijn op dit forum; deze tevreden klant raadt iedereen aan die bij Keukencompact had besteld (en niet aanbetaald heeft) naar Hoogstadkeukens te gaan. Ik ben er vriendelijk, snel en eerlijk geholpen en heb nog een zakcentje over. Hartelijk dank meneer Scheepbouwer :D :!:

Pfffff

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Pfffff »

Kinderhand is snel gevult lijkt me

sanpaul
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 jun 2006 16:46

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door sanpaul »

Je lijkt jaloers pff! Ik was gedupeerd, wilde zo snel mogelijk een nieuwe keuken en ik weet uit ervaring dat als je als vrouw alleen op pad gaat voor een keuken er HELE rare bedragen uit kunnen komen. :wink: Bij keukencompact ben ik heel correct geholpen en ik ging er dus niet vanuit dat ik een betere prijs kon krijgen. Ik wilde wél even testen of ik een eerlijke verkoper tegenover mij had. En dat bleek bij Hoogstad het geval!
Daarbij, voor 550 euro zou je een leuk kado kunnen kopen voor je vrouw, maar daar is die van jou niet blij mee begrijp ik ? :shock: :?:

coradolstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2007 09:50

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door coradolstra »

Wij hebben op 09-12-2006 een order geplaatst voor een keuken bij Hoogstad keukens in Vlaardingen. Deze zou de laatste week van Januari geleverd worden. Via via kwamen wij er achter dat deze zaak weg was. We hebben meteen gebeld maar er werd niet opgenomen we hebben gemaild maar kregen geen antwoord.We hebben gekeken bij de KvK daar staat deze zaak ingeschreven onder de naam SCHEKOFA , de verkoper heet Eduard Scheepbouwer. Het is een BV van Eduardo Design.Dus is Mr Scheepbouwer waarschijnlijk de enige eigenaar. Hij is aangesloten bij het CBW dus deze gemaild. Reactie was dat hij nog steeds ingeschreven staat als actief bij KvK en dat we voorlopig moeten afwachten. (dit is inmiddels 3 weken) We hebben de Nobilia fabriek gemaild of er een order is geplaatst en evt een adres waar we deze anders kunnen plaatsen maar ook van deze fabriek horen we niets.Nu zitten we dus met een half afgebroken keuken en verdere troep en onze vraag is dus hoelang moeten we nog wachten en waarop? We hoefden geen aanbetaling te doen, daar zijn we nu wel blij mee. Help ons AUB M.v.g Cora Dolstra

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Chanmaster »

objektieve vakman


Geplaatst op 07 Jun 2006 18:12 door objektieve vakman


--------------------------------------------------------------------------------

Als er vragen zijn over Beckermann keukens.....

de agent voor Beckermann is :

[email protected]
Dit is dus reclame! Hoord hier niet thuis.

Wanneer er een aanbetaling op de keuken is gedaan ben jij jouw zuur verdiende centjes kwijt.
Ook al heb je een financiring via de winkel bij comfort-card o.d. dan heb je een schuld aan comfort-card ookal heb je niets gelverd gekregen.
Uw geld gaat op in het faillissement en u mag betalen. Krom maar zo is het wel.

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Rot voor je dat het zo loopt met je nieuwe keuken.
Ik begrijp dat het een Nobilia keuken is, ikverkoop dat merk ook en ben altijd bereid om contact op te nemen met de vertegenwoordiger van Nobilia.
Wel heb ik dan wat gegevens nodig...
je kan me mailen op [email protected]

Groet

Adje

coradolstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2007 09:50

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door coradolstra »

Ik heb toch geen aanbetaling gedaan.Het gaat er gewoon om dat ik niet het risico wil lopen om met 2 keukens te zitten.Daarvoor zou ik graag iemand willen die dit kan checken.

Pfffff

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door Pfffff »

Die Chanmaster kan evengoed wel lekker lezen .
Ow, zie het al, stichting schuld en preventie, dat verklaart het.

16again
Berichten: 16401
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door 16again »

Het gaat er gewoon om dat ik niet het risico wil lopen om met 2 keukens te zitten
De winkel is aangesloten bij CBW. Dit betekent:
Zodra de vermoedelijke levertijd met minimaal een maand verstreken is, kan je de koop kosteloos ontbinden.
Deze maand is bijna om.....

bertuss
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 feb 2007 10:11

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door bertuss »

Wat een zootje in deze branche :lol:

coradolstra
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2007 09:50

Re: Keukencompact

Ongelezen bericht door coradolstra »

Iedereen bedankt we hebben inmiddelsnaar zijn huisadres een aangetekende brief gestuurd en de keuken geannuleerd,Van deze man nog niets gehoord. We kunnen nu een nieuwe keuken gaan zoeken.

Gesloten