LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Paradigit geweldige service !!
Paradigit geweldige service !!
Ik heb in 6 jaar tijd 2 pc's gekocht bij Paradigit. Ik ben op dit moment 2 maanden in bezit van de 3e pc, ik ben tot nu toe pas 6x terug hoeven gaan naar paradigit (in 6 jaar tijd). Het waren iedere keer kleine problemen, zoals webcam kapot, draadloze muis werkte na een jaar niet meer. Moederbord is 1keer vernieuwd moeten worden. En alle 3 de keren viel dit eigenlijk buiten de garantie. Toch hebben ze me zonder moeite meteen alles nieuw gegeven. De muis was niet meer leverbaar en ze hebben me het nieuwste model voor niets erbij gedaan !! Dat noem ik nog eens service!
Ik raad mensen echt aan een pc bij paradigit te kopen.
Nog meer mensen die goede of juist slechte ervaringen hebben met Paradigit?
Ik raad mensen echt aan een pc bij paradigit te kopen.
Nog meer mensen die goede of juist slechte ervaringen hebben met Paradigit?
-
Re: Paradigit geweldige service !!
beste paradigit medwerker,
Waarom deze bijdrage, wil je nieuwe klanten lokken
of is het tegenwicht voor negatieve bijdrages van anderen
Waarom deze bijdrage, wil je nieuwe klanten lokken
of is het tegenwicht voor negatieve bijdrages van anderen
-
Paradigit is een winkelketen, servicepeil verschilt erg per filiaal.
Hier in Den Haag ben ik niet zo blij met ze: de mooie aanbiedingen die ze altijd breeduit adverteren in de huis-aan-huis folder zijn in het eerste uur al uitverkocht.
Dus als ik rond het middaguur in m'n lunchpauze daar naartoe snel, ben ik alweer te laat, want dan zijn alle werklozen al langs geweest.
Hier in Den Haag ben ik niet zo blij met ze: de mooie aanbiedingen die ze altijd breeduit adverteren in de huis-aan-huis folder zijn in het eerste uur al uitverkocht.
Dus als ik rond het middaguur in m'n lunchpauze daar naartoe snel, ben ik alweer te laat, want dan zijn alle werklozen al langs geweest.
Ten eerste ben ik geen paradigit medewerker.
En ten tweede: het is niet de bedoeling dat je alleen maar negatieve berichten post, ik mag toch zeker ook een keer iets positiefs posten.
Het filiaal in Maastricht vind ik echt super, de aanbiedingen die ze hebben blijven minimaal een week geldig en ze hebben bijna altijd alles op voorraad.
En ten tweede: het is niet de bedoeling dat je alleen maar negatieve berichten post, ik mag toch zeker ook een keer iets positiefs posten.
Het filiaal in Maastricht vind ik echt super, de aanbiedingen die ze hebben blijven minimaal een week geldig en ze hebben bijna altijd alles op voorraad.
Mag zeker ook een gezegt worden inderdaad. Waarom alleen negatieve berichten op sites als deze? Het mag best gezegt worden dat Paradigit in Maastricht goede service heeft. Kom er zelf ook best vaak. Koop er ieder jaar voor 1000-en euro's. Afgelopen jaar voor misshien wel 8000 ofzo. Altijd netjes geholpen (ookal duurt het soms wat langer). Ze hebben ons zelfs geholpen met onze klantenkring te vergroten. Met een vriend van me heb ik een bedrijfje wat bij mensen thuis computers repareerd en hulp bied enzo. Die folders mochten we tijdelijk (een paar maanden) bij hun op de toonbank zetten!!
Ik vind de service van Paradigit Utrecht ook goed.
Al 6 keer terug moeten gaan omdat iets defect was? Dat vind ik vrij veel. hetgeen impliceert dat Paradigit technisch gezien inferieure apparatuur verkoopt. In de 15 jaar dat ik met computers bezig ben, heb ik slechts 1 keer een produkt om moeten ruilen.
ruftman: wat hebben we aan die info.
Ook ik kan meespreken over de goede service van Paradigit in Maastricht. Ik ging erheen met een PC die NIET bij Paradigit was gekocht en waarvan de DVD speler defect was. Deze werd direct vervangen tegen betaling van alleen de nieuwe DVD speler.
Later heb ik er een DVD brander bij laten plaatsen, die na ongeveer een half jaar haperde. Terug gegaan: er werd, alweer direct, en geheel kostenloos een nieuwe in geplaatst, die ook nog eens nieuwer en 2 maal zo snel is. Al met al heel erg tevreden over Paradigit, filiaal Maastricht.
Later heb ik er een DVD brander bij laten plaatsen, die na ongeveer een half jaar haperde. Terug gegaan: er werd, alweer direct, en geheel kostenloos een nieuwe in geplaatst, die ook nog eens nieuwer en 2 maal zo snel is. Al met al heel erg tevreden over Paradigit, filiaal Maastricht.
Aanvulling op mijn vorige bericht:
Over de service bij reparaties van Paradigit ben ik zeer tevreden.
Helaas ben ik deze week onaangenaam verrast door de slechte service van de afdeling verkoop.
In de eerste plaats hebben ze zich niet gehouden aan de afgesproken levertijd. Bovendien bleek de door Paradigit geadviseerde en samengestelde PC geen goede keuze, volgens een mailbericht van Paradigit. Ze stelden een wijziging voor met een minderprijs van 10 euro. Wat de werkelijke minderprijs is laat zich alleen maar raden.
Toen ik vandaag de PC wilde gaan afhalen, stond de zaak helemaal vol mensen. Ongelogen: 20 tot 25 mensen voor. Sta je dan, kun je uren wachten, want ze nemen de tijd voor klanten die nog moeten kopen. De klanten, die al gekocht hebben, hebben pech. Dat terwijl je alleen hoeft af te rekenen en in te laden. Helaas is de verkoopafdeling op dit punt slecht georganiseerd.
Voor ons geldt: dit is de eerste en de laatste PC van Paradigit, en dan hebben we hem nog niet eens.
Als ik zonder kosten van deze koop af kon komen zou ik dat direct zo doen.
Over de service bij reparaties van Paradigit ben ik zeer tevreden.
Helaas ben ik deze week onaangenaam verrast door de slechte service van de afdeling verkoop.
In de eerste plaats hebben ze zich niet gehouden aan de afgesproken levertijd. Bovendien bleek de door Paradigit geadviseerde en samengestelde PC geen goede keuze, volgens een mailbericht van Paradigit. Ze stelden een wijziging voor met een minderprijs van 10 euro. Wat de werkelijke minderprijs is laat zich alleen maar raden.
Toen ik vandaag de PC wilde gaan afhalen, stond de zaak helemaal vol mensen. Ongelogen: 20 tot 25 mensen voor. Sta je dan, kun je uren wachten, want ze nemen de tijd voor klanten die nog moeten kopen. De klanten, die al gekocht hebben, hebben pech. Dat terwijl je alleen hoeft af te rekenen en in te laden. Helaas is de verkoopafdeling op dit punt slecht georganiseerd.
Voor ons geldt: dit is de eerste en de laatste PC van Paradigit, en dan hebben we hem nog niet eens.
Als ik zonder kosten van deze koop af kon komen zou ik dat direct zo doen.
Heb vijf jaar geleden een Fujitsu-Siemens bij de Hema
gekocht.Ik weet niet hoe de service daar is want ik heb
er nog nooit problemen mee gehad en hij werkt nog perfect
gekocht.Ik weet niet hoe de service daar is want ik heb
er nog nooit problemen mee gehad en hij werkt nog perfect