LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitten gereserveerd bij een cattery

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Beste Wanya,

Ik heb je al eerder aangegeven dat je met je rekening van de dierenarts
en een dierenartsverklaring over de brug moet komen en dat ik dan zou kijken wat ik voor je kon doen.

Zal dat stukje even voor kopiëren vanaf het stukje over de enting...

****************************************

En om even op de enting terug te komen...
Onze dierenarts (waar ook jouw Shirkan zijn enting heeft gekregen) ent al 10 jaar met ...

Purevax
Merial RCP

En dat is een echt kattenvaccin!
Bel onze dierenarts gerust eens op (of willekeurig welke andere.)
en vraag het gerust eens na.
Het zou een beetje vreemd zijn als 1 kitten uit helzelfde nest als Elmo ineens (notabene op dezelfde dag) met een andere stof geënt wordt als de rest van het nest.

Maar stuur me een rekening en een dierenartsverklaring toe.
Zal kijken wat ik voor je kan doen indeze.


****************************************

Als antwoord van jouw, kreeg ik dit...

****************************************

Ohh meisje je heeft niks meer tedoen voor mij ........


en dit...

heb je eventueel alsnog intereses om je poezels wegtedoen mogen ze hierkomen ja hier wordt met respect en liefde met elkander omgegaan idd jah.........

****************************************

In je 1e antwoord...

Ik wildde je tegemoet komen, maar dat wil je dus niet.
Tja, dan houd het helaas op.

En als antwoord op je 2e opmerking...

Als je al geen geld hebt om naar een dierenarts te gaan voor 1 dier, hoe wil je dan geld hebben voor 7 katten????
Daarnaast heb jij je kansen allang verspeeld en je weet zelf wel waarom.

*************************
Volgende punt...

Nu nog effe de zogenaamde kosten de pension en de dierenarstkosten die betaal ik niet nee...Hoog laag springen Niks nada krijg je want daar ben jij op berust je kon niet eens een rekening overleggen met de politie met stempel van de da en een rekening zonder stempel bewijs van behandeling

Zowel de politie als anderen, hebben de dierenarts rekening gezien.
Of wil je nou ook nog de politie (en mede dus justitie) uitmaken voor leugenaars?
Dan heb je wel lef hoor.
***************************
ik kan je recht aankijken hoor en heb in deze kwestie niks teverbergen

Vreemd dan dat je me laatst niet aan durfde te kijken toen ik je aan de kassa zag staan bij La Poubelle.
Zelfs niet toen 1 van mijn kids naar je toeliep!
Heel vreemd...

Groetjes Sue,

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

Zo


Eindelijk een reactie maar dat waren mijn vragen niet...
Dus nogmaals wil jij je zogenaamde vergoeding van je zogenaamde dierarst regel het via justitie ik betaal niks wat ik zelf niet onder ogen heb gezien ,,
Wat betreft lappie(een 2de hands zaak )
IK HEB JE GENEGEERD IDD JE GILDE CONSTANT DE NAMEN VAN JE KIDS OM OPTEVALLEN JAH HAD JE IDD AL GEZIEN GEEN INTERESSES OM JE OP WAT VOOR MANIER DAN OOK AANDACHT TEGEVEN ..
nIET JE KINDEREN GEBRUIKEN ALS AAS WANT ER LIEP NIEMAND NAAR MIJN TOE JE DRAAIDE WAT ROND .....EN WAS FLINK BEZWEET JA WAT IK AAN JE OPMERKTE...

Maar dat was me vraag niet weer prive en ontwijken van het echte probleem...maar goed jou manier van tog eventueel kontact leggen jou goed recht ..tog
Ik moet niks meer van je suus ...de zaak is af jij ben diegene die constant afdwaalt van onderwerp...

Wat wil je eigenlijk met deze publiciteit bereiken ?????

Je dossier aub van 300 pagina,s dik dat vroeg ik ...
Zal hier ook de sepobrief voorleggen die je maandag goed moet doornemen.....welliswaar gekoppieerd


Ik hoef ook geen medewerking van jou op geen enkel gebied meer omtrent shirkan......Gesnopen (heb het wel gemerkt hoe jullie je problemen oplossen hoe dan jullie handelwijze is Enkel ASociaal Gedrag)
En priveaangelegenheden moet je er buiten houden ik ken je niet heb jou ooit eens geknipt en je vriendje en heb een koop van kitten bij je gehad meer niet .....dus blijf bij het feit als er voor jou nog enige reden is svp....

mvg wanya

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Nou, nou S, je probeert r ook van alles van te maken he.
Wat jij moet doen, is hulp zoeken voor je ziekelijk gedrag. Leg je erbij neer dat je fouten hebt gemaakt, en geef ze toe. Een psycholoog of psychiater zou je bij de verwerking van je zelferkenning kunnen helpen.
Misschien een antidepressivatje laten voorschrijven?
Trouwens, een antipsychotisch middel past meer bij jouw denk en handelswijze.Dan heb je misschien geen zin meer om te fokken, en mensen op te lichten, en krijg je wat plezier in het organiseren van je eigen leven


Groetjes sahima

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

ooh, en S,

een entingsboekje liegt niet hoor, het beestje van W is wel degelijk met een hondenvaccin geeint
Dus stop nou met er van alles bij te verzinnen, want de papieren liegen r niet om dat je uit je nek kletst.
Sorry mensen, voor mn taalgebruik, maar wordt zo onderhand doodmoe van t mens.

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Ga hier verder niet eens meer op in.
Feit blijft dat iedereen lijkt te weten hoe ons huishouden eruit ziet en wie wij zijn, zonder ons ooit ontmoet te hebben.
Ik vind het knap dat er ineens zoveel zogenaamde helderzienden zouden zijn (helaas dus geen echte)
Wie leest, kan zien dat er goede wil is, maar niemand kent blijkbaar de Nederlandse taal.
Of is dyslectisch. (ook een mogelijkheid natuurlijk)

Maar nogmaals, ik weet dat wij van alle kanten hebben geprobeerd om redelijk te blijven en contact te zoeken met Wanya ivm Shirkan.
Helaas gaf ze nergens gehoor aan.
Of wil je je eigen familie ook al voor leugenaars uitmaken, Wanya?

En over die enting nogmaals...
Zal kijken of je hier scans kan plaatsen.
Heb hier namelijk nog een boekje liggen van een kitten uit hetzelfde nest als Shirkan.
Dan kunnen de kenners zelf wel bepalen of dat een honden-enting is (lijkt mij)

Daarnaast is het politiedossier mijn aangelegenheid dat mij in handen is gegeven door politie zelf.
Als dit helemaal doorgespit is, zal het weer retour moeten naar de politie.
Kan je dus geen exemplaar laten inzien, want dat valt onder schending van de privacy (ook ivm namen, adressen, ed die genoemd worden.)
Ik mag er niets in wijzigen door bv namen weg te halen.
Het blijven documenten van justitie / politie.

Groetjes Sue,

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

Heb het over jou dossier van 300 pagina,s dik
En weer betrek je vanalles wat er niks mee van doen heeft...

Vanwege het ontvreemde van mij kitten mocht het NIET IVM MET POLITIEONDERZOEK>>>>>>

Snap je hem nu ALS HET AAN MIJ GELEGEN HAD WAS IK PERSOONLIJK EEN BEZOEKJE KOMEN BRENGEN DAME!!!!!

POLITIEONDERZOEK NOGMAALS!@!!!

NIET LULLEN SUE SHIRKAN IS MIJ TOEGEWEZEN JE HAD NIKS ALLLEEN HET TEGENDEEL HIER IN DEZE ZAAK>>>>>

Nogmaals feiten vraag ik niet meer okay!!!!!

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Wie zegt dat dat kitten en shirkan uit t zelfde nest komen?
Jij? Niet erg geloofwaardig, een kitten onder een andere moederpoes registreren als ze ongeveer gelijktijdig bevallen, is zo gedaan.
Als een test uitwijst dat Shirkan point drager is, krijg je daarin overigens gelijk. Zo niet, dan zal de rasvereniging DAAR niet blij mee zijn vrees k voor je.

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

En wat betreft JOU DOCUMENTEN zal eens naar de desbetreffende agent gaan die dit in behandeling had en vragen of het idd zo is Buiten mij mede weten om staat nu zwart/wit dat jij het in bezit zou hebben ???
Ben benieuwd wat zijn antwoord hierin zal zijn :shock:
Want als dat zo is wat jij verteld wordt er ook schending gepleegd door politie zonder enige hoogte van mij of schrijven en jou natuurlijk!!!


mvg wanya

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

GOTCHA OF NIET SUE!!!!!

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Shirkan zal point dragen.
Moeder is point, vader pointdrager.
Het kitten waar hier nog een boekje van ligt was een point.
Shirkan mag een test ondergaan of hij pointdrager is.
Zowiezo is onze pointpoes, de enige point die we hebben en ook de enige die point draagt.
Daarnaast mag Shirkan zelfs een ouderschapstest ondergaan om vast te stellen wie zijn ouders zijn.

@ Wanya...

Jouw woorden....

NIET LULLEN SUE SHIRKAN IS MIJ TOEGEWEZEN JE HAD NIKS ALLLEEN HET TEGENDEEL HIER IN DEZE ZAAK

Ik begrijp niet waarom jij je nou weer aangevallen voelt hoor.
Wie zegt uberhaubt dat het over "wie Shirkan's eigenaar is?"

En wat betreft JOU DOCUMENTEN zal eens naar de desbetreffende agent gaan die dit in behandeling had en vragen of het idd zo is Buiten mij mede weten om staat nu zwart/wit dat jij het in bezit zou hebben ???
Ben benieuwd wat zijn antwoord hierin zal zijn.


Waarschijnlijk zal hij je geen antwoord geven ivm de wet op de privacy.
Denk niet dat een diender van de wet zich zomaar tegen de wet zal richten.
Of denk jij van wel?

Want als dat zo is wat jij verteld wordt er ook schending gepleegd door politie zonder enige hoogte van mij of schrijven en jou natuurlijk!!!

En wat wou je dan doen?
Aangifte tegen een diender?
Veel succes.
Daarnaast wil jij zeggen dat iedereen waar een agent iets van op papier heeft, dus een boete, verbaal, afstandsverklaring, verklaring en weet niet wat ze allemaal nog meer kunnen hebben...in overtreding is met de wet.
Als dat zo is, dan moet Nerdserland maar eens een zaak aanspannen tegen het CJIB, de politie en de wet, want dan zijn deze allemaal in overtreding!
Denk je nou echt als je met zoiets aankomt dat er ook maar 1 advocaat is die je serieus neemt?

Groetjes Sue,

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Het CJIB zou eens nauwer moeten gaan samenwerken met het UWV en de belastingdienst, dan zouden ze veel mensen pakken die ten onrechte op grond van "arbeidsongeschiktheid" een WIA uitkering krijgen, en daarnaast ook nog eens TEVEEL "neveninkomsten" hebben.
Wow, dat zou de staatskas spekken, en wel eens gunstig kunnen zijn voor tweeverdieners en allenstaande ouders met kinderen, ofwel mensen die wel eerlijk hun brood verdienen.

Groetjes Sahima, als reactie op het voorgaande bericht

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

Volgens mij ken jij de wet geving niet ...
Maar goed je weet wat ik ga doen zowel nu hier al gemeld is als
in een PB op poezenpraatjes..(naar jou toe)

Wat betreft Shirkan word gewoon een castraat
En krijgt het nodige aan zorg wat ie nodig heeft dus DONT WORRY

Verder wacht ik maandag effe af zodra alles weer binnen is ...zulen we deze ""strijd ""verder voort zetten (jou wil mabey jou wet) :shock:
Jee word jij @ SUE niet moe van je aantijgingen constant,die geen grondbassis of wat dan ook hebben (pufffff)

Ben energiek genoegt hoor :lol:

mvg wanya

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

@ Wanya...
Wat staat er nou precies in je boekje wat de enting is van Shirkan.
Ik bedoel wat er op de sticker staat.

Groetjes Sue

Poesje_
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2007 21:22

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Poesje_ »

Je had toch hetzelfde boekje.

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Ik heb niet hetzelfde boekje.
Ik heb een boekeje van een ander kitten uit hetzelfde nestje.
Het lijkt mij vreemd dat een dierenarts uit een en hetzelfde nest 1 kitten
met een andere stof ent dan de rest van het nest.
Op het andere forum staat dat hij ingeënt is met Purevax Merial RCP.
DE entstof die onze dierenarts al 10 jaar gebruikt (heb het afgelopen week nagevraagd.
Als het goed is, zit in jouw entingsboekje ook dezelfde sticker van Purevax Merial RCP.

Aangezien er wordt beweerd dat het een hondenvaccin is, heb ik de moeite genomen om informatie op te zoeken over het vaccin.
Hieronder dus de info van de fabrikant en leverancier van het vaccin.

*********************************************

Productnaam
PUREVAX RCP Leverancier

Merial
Postbus Postbus 2009
Postcode 1990 AA Velserbroek
Land NL
Telefoon 023 - 5201080
Fax 023 - 5201088

*********************************************

Registratiehouder / Fabrikant

- Merial
Avenue Tony Garnier 29
F - 69007 Lyon
- Merial, Saint-Priest (Frankrijk)

Doeldieren

Katten.


Indicaties

Actieve immunisatie van katten van 8 weken en ouder:
- tegen feliene virale rhinotracheïtis ter vermindering van klinische symptomen,
- tegen infecties met het calicivirus ter vermindering van klinische symptomen en excretie,
- tegen feliene panleucopenie voor de preventie van sterfte en klinische symptomen.
Immuniteit werd aangetoond vanaf 2 weken na het basisvaccinatieschema tegen de panleucopenie component, en vanaf 4 weken na het basisvaccinatieschema tegen de rhinotracheïtis en calicivirus componenten.
De immuniteitsduur is 1 jaar na de laatste (her)vaccinatie voor de rhinotracheïtis en calicivirus componenten, en 3 jaar voor de panleucopenie component.

Dosering voor elk doeldier

Subcutane injectie van één 1-ml dosis vaccin, na oplossing van de gevriesdroogde tablet met het oplosmiddel, volgens het onderstaand vaccinatieschema:
Basisvaccinatieschema:
- 1e injectie: vanaf een leeftijd van 8 weken,
- 2e injectie: 3 tot 4 weken later.
In aanwezigheid van hoge titers van specifieke maternale antilichamen moet het schema voor de basisvaccinatie uitgesteld worden tot de leeftijd van 12 weken.
Herhalingsvaccinatie:
- 1 jaar na de basisvaccinatie met alle componenten,
- daarna elk jaar met de rhinotracheïtis en calicivirose componenten, en elke 3 jaar met de panleucopenie component.

Toedieningswijze en toedieningsweg

Subcutane injectie na oplossen van het lyofilisaat in het oplosmiddel.

Aanwijzingen voor een juiste toediening

Na oplossen onmiddellijk gebruiken.
Niet vermengen met een ander vaccin of immunologisch middel, uitgezonderd deze hieronder vermeld.
Er is met betrekking tot de veiligheid en werkzaamheid geen informatie beschikbaar over het gebruik van dit vaccin samen met een ander middel, uitgezonderd het gamma niet-geadjuveerde vaccins van Merial voor katten. Derhalve wordt aanbevolen geen andere vaccins dan deze toe te dienen binnen 14 dagen voor of na vaccinatie met dit middel.

Contra-indicaties

Niet gebruiken bij drachtige dieren.

Bijwerkingen

Bij normaal gebruik kan incidenteel een voorbijgaande apathie en anorexie alsook hyperthermie (gewoonlijk gedurende 1 of 2 dagen) optreden. Een lokale reactie (een lichte pijn bij palpatie, jeuk of een beperkt oedeem) kan optreden, deze verdwijnt binnen hoogstens 1 of 2 weken.
In uitzonderlijke omstandigheden kan een overgevoeligheidsreactie optreden, die een aangepaste symptomatische behandeling kan vereisen.
Indien u andere bijwerkingen vaststelt, gelieve uw dierenarts hiervan in kennis te stellen.

Wachttijd

Niet van toepassing.

Speciale voorzorgsmaatregelen bij bewaren

Buiten het bereik en zicht van kinderen bewaren.
Bewaren en transporteren bij 2° C - 8° C (in een koelkast ), beschermd tegen licht.
Niet invriezen.

Speciale waarschuwingen

Alleen bij gezonde dieren gebruiken.
Het gebruik is niet aanbevolen tijdens de lactatie.
In geval van accidentele zelf-injectie, dient onmiddellijk een arts te worden geraadpleegd en hem de bijsluiter of het etiket te worden getoond.

Speciale voorzorgsmaatregelen voor de verwijdering van het ongebruikte geneesmiddel of eventuele restanten hiervan

Verwijder de restanten van het middel door koken, verbranding of onderdompeling in een geschikt desinfectiemiddel, goedgekeurd voor gebruik door de bevoegde instantie.

Laatste bijwerking van de tekst

03/2005

Wijze van aflevering

Op medisch voorschrift.

Registratienummer

EU/2/04/052/001

Bron: http://diergeneesmiddelen.microsite.be/ ... NL&ID=5680

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

@SUE """.""

Op 7-8-06 vaccin 10,12
Sticker purevax rcp nr.LG0085

Op 02-09-06
Vaccin nr 11-12
nr.L191588 Van jou entingsboekje (toen)

Shirkan heeft inmiddels alles opnieuw gekregen vanwege dat ik dit boekje van haar als nonsens kon beschouwen en niet te nauw moest nemen van mijn dierenarst als advies gehad!!

Verder niet uitwijken nogmaals , De zaak is afgedaan met als Conclusie SEPONEREN ZONDER STRAFVERVOLGING>>>

mvg wanya

Sahima
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 feb 2007 21:33

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Sahima »

Sue,

er wordt niet beweerd dat purevax een hondenvaccin is door wie dan ook, er wordt beweerd,( en staat ook in t vaccnatieboekje zo te lezen), dat jij t beestje met een hondenvaccin hebt laten enten. dat zij 2 verschillende zaken, Sue. Blijf bij t onderwerp graag.

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door IBWIB »

Pffft, dit was een heel geworstel door dit topic. En wat een geruziemaak toch weer. Lost het iets op?

In het geval juf Minoeche is het heel simpel. Als je als fokker te ziek bent (of te veel pijn hebt) om met je kittens naar de DA te gaan, dan laat je de DA tot bij jou komen. Je kan dan zelfs in je zetel blijven uitzieken naast de kittens, terwijl de DA doet wat hij moet doen.
Want een goede fokker doet in de eerste plaats ALLES om het nest in goede banen te leiden. En hoe hij of zij zichzelf voelt is bijzaak! Een enting niet op tijd geven is dus onbestaande!!!

Het tweede punt is, als je als fokker zo'n hetze moet maken omwille van 50euro voorschot of aanbetaling, dan ben je écht wel verkeerd bezig. Een goede fokker neemt geen aanbetalingen aan. Maar mocht de koper daar echt op staan (dat gebeurt ook wel eens) en die zou daar op terugkomen, dan geef je die aanbetaling gewoon terug. Toch liever een kitten verkopen aan iemand die enthousiast is, dan aan iemand die de kitten dan maar zou nemen omdat er een aanbetaling gedaan is? En hoe kom je er in godsnaam bij dat 50 euro belangrijker is dan je goede naam???

Alleen al daarom zou ik nooit een kitten kopen bij deze fokker, voor wie geld en eigenbelang veel belangrijker is dan het welzijn van de kittens.

End of story!

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Even een herhaling...

Sue,

er wordt niet beweerd dat purevax een hondenvaccin is door wie dan ook, er wordt beweerd,( en staat ook in t vaccnatieboekje zo te lezen), dat jij t beestje met een hondenvaccin hebt laten enten. dat zij 2 verschillende zaken, Sue. Blijf bij t onderwerp graag.


Dat ik Shirkan heb laten enten met een hondenvaccin?
En dat zou in het boekje staan?
Dat wil ik dan wel eens zien.
De enigste entingen die Shirkan heeft gekregen zijn de normale kitten-entingen.
In ons geval dus Purevax RCP van Merial.

Wat hier beweerd word, is dat Shirkan dus van ons uit méér dan 2 entingen heeft gehad!
Wie doet dat zijn dieren aan?
En dan alle entingen binnen een half jaar herhalen?
Normaal gesproken neemt een dierenarts in geval van twijfel contact op met de dierenarts die de eerste handelingen heeft verricht.
Geloof niet dat er dierenartsen zijn die binnen een tijdsbestek van een half jaar opnieuw van 2 entingen voorziet.
Dat zijn 4 entingen in 6 maanden!!!
Vraag me af welke dierenarts zoiets doet en of het wel verantwoord is voor het dier?
Ga het in ieder geval wel even navragen of zoiets wel verantwoord is.

Groetjes Sue,

wanya
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:47

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door wanya »

Denk dat jij niet leest wat er staat

Dat zijn de entingen die Shirkan heeft gehad toen hij bij jou was
Comprende>>>>>>>
Daar vroeg je tog om en daar staan ze ook wat op de stickers staat geschreven en notebene met data dus toen was shirkan niet bij mij was pas in okt.(remember)

En wat betreft je navraag moet je doen jou recht ik spuit Shirkan niet maar de dierenarst denk dat de dierenarst meer verstand heeft als jij die der info van het net afhaalt

Maar nogmaals je dwaalt af

Wat wil je eigenlijk nog??????? :roll: Want dat snap ik niet nog steeds niet !!!!!

Het zijn wel feiten Sue die ik zwart op wit heb allemaal...Snap niet wat jij nog rondbazzelt eigenlijk (OVER VAN ALLES EN NOG WAT)Kan over jou van je verleden tot nu hele boeken schrijven.....maar dat doe ik niet laat je liever in je waarde.Deze zaak is klaar dus jah nogmaals
Ga je bezighouden met minousch of poesje of alle andere gedupeerde van toen en nu.......!!!!

fijne avond
wanya

Gesloten