LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] broodfokkers

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ruud de derde
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:43

broodfokkers

Ongelezen bericht door ruud de derde »

hier wil ik mijn verhaal kwijt over mijn franse bulletje pancho!
pancho hadden we twee jaar geleden gekocht bij een vrouw uit heerenveen.we hadden altijd goed contact met haar over het welzijn van haar hond die ze ons verkocht heeft.tot twee weken geleden pancho stierf aan epilepsie aanvallen.ik heb pancho met mijn verhaal op mp geplaats,en zoveel reactie van mensen met hun medeleven gekregen.
we hebben ook reactie gekregen van mensen die daar ook een pup hadden gekocht en met de zelfde problemen zaten als ons.we zijn er ook achter gekomen dat zij de pup,s uit het buitenland op kocht en op mp te koop aanbood.we zijn zo verdrietig dat die vrouw niet eerlijk is geweest tegen ons over pancho waar hij oorspronkelijk vandaan kwam.pancho is nog geen twee jaar mogen worden.ze bood haar pup,s onder de naam(de bullenbak)

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door IBWIB »

Tja, nooit een pup met stamboom kopen bij een erkende fokker, want je zou wel eens wat teveel kunnen betalen en dan met een gezonde hond zitten :?

ruud de derde
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:43

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door ruud de derde »

leuk dat je op dit reageerd!maar ik snap het even niet je schrijft nooit een hond kopen bij een erefokker te veel betalen een gezonde hond snap ik niet.

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door IBWIB »

Het was een cynische opmerking Ruud, die dus net het tegenovergestelde wil zeggen!

ruud de derde
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:43

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door ruud de derde »

ok nou snap ik het! in eerste instantie begreep ik het niet,maar nou wel.in iedere geval bedankt.gr ruud

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door mariska666 »

Wat een ellende, sterkte ermee.
En wat IBWIB vertelt klopt ook niet helemaal hoor. Ik had een yorkshire terrrier met stamboom bij een goede fokker vandaan, maar die had dus ook epilepsie aanvallen en een hernia. Dus dat zegt helemaal niks hoor. Ik ben er wel mee eens dat die broodfokkers en handelaren uit geroeid moeten worden.

ruud de derde
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:43

Re: broodfokkers

Ongelezen bericht door ruud de derde »

bedankt voor je mede leven! ik weet het gerantie heb je nooit.
ook niet bij een erefokker maar we zijn bezig die broodfokker voor het gerecht te krijgen,de dierenbescherming is er mee bezig dus afwachten.maar in iedere geval bedankt.gr ruud.

Gesloten