LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De beste????

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

De beste????

Ongelezen bericht door sprookje »

hey iedereen, hier ben ik weer ,door een vorig topic ben ik toch nieuwsgierig geworden en nu wil ik vragen welke de beste reisorganisaties zijn in Nederland.Ben benieuwd of het voor iedereen de zelfde zijn.In belgie hebben wij als marktleider thomas cook en jetair .
Wie zijn hier de marktleiders
alvast weeral bedankt :oops:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: De beste????

Ongelezen bericht door G7 »

Hey Sprookje.

Ik zou eerst nog weleens willen weten van jou, over dat e-mailadres aan karin53. Was het nu echt of niet? :D

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: De beste????

Ongelezen bericht door Chief »

Nu dat je dat vraagt dat wil ik ook wel eens weten of beter nog ik weet zeker dat het niet bestaat, in zoverre ze kan de mails wel lezen maar ik krijg ze terug als niet bestaant email adres, en ik heb er te weinig verstand van om te weten hoe dat werkt.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: De beste????

Ongelezen bericht door hharteman »

Mailadres bestaat.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: De beste????

Ongelezen bericht door Chief »

Mailadres bestaat.
Kan iemand mij dan uitleggen hoe het kan dat ik ze terug krijg, met de medeling dat het niet is afgeleverd, er staat niet bij dat haar mailbox vol is . Maar het rare van dit verhaal is ze heeft er wel op gereageerd nadat ik gezegd heb dat het een fake adres is, dus ze heeft ze wel ontvangen.
Ook via outlook heb ik het geprobeerd en ook die kreeg ik terug.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: De beste????

Ongelezen bericht door hharteman »

Geen idee hoe het komt maar bij mij werkt het.
Zie hieronder.
Kun je andere adressen in hotmail wel mailen?
Misschien iets in de instellingen van de Firewal of een programme dat bepaalde adressen blokt.
Probeer andersde webserver door rechtstreeks bij www.hotmail.com in te loggen.

=======================================


zal je vanavond het mailen ok

groetjes karin
--------------------------------------------------------------------------------
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: test mailadres
Date: Fri, 9 Feb 2007 11:28:07 +0100


Hallo Karin.
Vertel mij je verhaal dan maar over Golden Tours.
mvgr HHarteman

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: De beste????

Ongelezen bericht door Chief »

Ja alles lukt ik stuur je wel een test mail, en wat ik al vertelde ook via mijn Chello account heb ik het gedaan en ook die kwam terug.

This Message was undeliverable due to the following reason:

Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.

Recipient: <[email protected]>
Reason: Requested action not taken: mailbox unavailable


Please reply to <[email protected]>
if you feel this message to be in error.

The following attachments have been removed from the bounce message: image001.png, image002.jpg

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: De beste????

Ongelezen bericht door sprookje »

is dus wel echt en die chief is er een van radar zelf.


groetjes karin

-------------------------------------------------------------
hoi, dit berichtje heb ik terug gekregen van karin dus het mail adres bestaat wel degelijk echt.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: De beste????

Ongelezen bericht door sprookje »

hoe zit het met de reisarganistaties?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: De beste????

Ongelezen bericht door G7 »

mail adres bestaat wel degelijk echt.
Oke mooi! Weten we dat ook weer! :)

Ja, wat zijn hier zo'n beetje de marktleiders? Ik denk Tui met aan zich gekoppeld: Arke, Holland International en Krasreizen.

Dan komt OAD die ik persoonlijk de beste vind en dan zijn er nog zo velen op de markt. Hele goeie organisatie's zijn ook Sunweb, GoMundo, Jiba, Ferio, Neckermann en nog wel een paar andere. Als ze in ieder geval maar lid zijn van SGR en ANVR, alhoewel ik die laatste persoonlijk niet zo belangrijk vind.

Nou Sprookje, die je voordeel ermee! :wink:

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: De beste????

Ongelezen bericht door hharteman »

Ondanks dat het mailadres bestaat is er verder geen reactie geweest, ondanks de belofte die ik van haar kreeg.

Als Chief geen mail naar haar kan sturen heeft Karin dat adres geblokkeerd.
Gisteren Chiefs mailadres getest met mijn hotmailaccount en dat werkte goed.
We kunnen er dus vanuit gaan dat de Karin53 reactie op G.Tours volledige flauwe kul is.

Even terug ontopic.

Ik heb eigenlijk met geen enkele reisorganisatie problemen gehad.
Maak gebruik van alles wat er aangeboden wordt.
Reiscompas/OAD/Corendon/Gomundo/Sudtours/Vakantiediscounter en nog wel een paar hebben bij mij geen problemen gebracht..
Laatst gewijzigd door hharteman op 10 feb 2007 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: De beste????

Ongelezen bericht door G7 »

PS. Niet te vergeten www.vaya.nl
Ook een goede organisatie wat voort komt uit: Evenmentsreizen en D- tours. Niet te verwarren met Dreizen!

Sudtours............ ook goed!

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: De beste????

Ongelezen bericht door diepezucht »

Heb zelf louter goede ervaringen met OAD (qua grootte nr. 3 in NL) en Sudtours (een relatief kleine onafhankelijke touroperator).

Voor wat het waard is: OAD is vorige maand bij de jaarlijkse verenverkiezingen door het vakblad ReisRevue uitgeroepen als beste Allround Touroperator. Als ik me goed herinner gingen ze er met een stuk of negen veren vandoor, en waren daarmee wederom de meest gewaardeerde TO.

Disclaimer: de winnaars worden gekozen door de jongens en meisjes achter de balie van het reisburo, en daarbij is het misschien niet toevallig dat juist OAD zich de laatste jaren heeft geprofileerd als een bedrijf dat volledig achter de 'stenen' reisburo's blijft staan.

Ook met Neckermann (Thomas Cook) nog geen slechte ervaringen gehad. Holland International (TUI) boek ik eigenlijk nooit, die komen bij mij altijd als duurste optie uit de bus. Zusje Arke (ook TUI) is vaak goedkoper met precies hetzelfde pakket.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: De beste????

Ongelezen bericht door Zarine »

Het lijkt me niet dat als Karin uitnodigt tot het sturen van een mail, zij de bewuste persoon meteen blokkeert. Verder heb ik haar (probleemloos) een mail gestuurd, waarop ik gewoon keurig een reactie heb gekregen.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: De beste????

Ongelezen bericht door sprookje »

hoi,
Ben zelf in oktoger voor het eerst via Nederland op vakantie geweest met oad,alles ging prima vlogen heen met martinair en terug met transavia, in het hotel kregen die van oad een rood bandje de rest geel.Wij kregen ultra ai de rest niet(echte bacardi en wiskey en dergelijke).Nu in april had ik graag weer oad gehad maar in tunesie hebben ze niet zoveel keus.Nu dus holland international.En in oktober vlieg ik met arkefly.Ik boek altijd via een reisbureau ondat zij in Nederland de wetgeving kennen ingeval er iets misloopt.Ik ga tweemaal per jaar op verlof en zal nog veel verschillende reisorganisaties aandoen .Inaugustus ga ik altijd in Belgie op vakantie (onze eigen kust)en daar is het ook goed!vooral als het weer meezit. :wink:
In Belgie zijn de reisorganisators niet zo talrijk als in Nederland

groetjes

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: De beste????

Ongelezen bericht door kuiffie »

Wij hebben de laatste jaren gebruik gemaakt van de diensten van verschillende touroperators , echter eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat OAD voor ons tot nog toe de veruit de beste was .
Ook als er een klacht was bijvoorbeeld , wij hadden laats een hotel via OAD , tijdens ons verblijf was er geen gelegenheid om i.v.m. een verbouwing gebruik te maken van het zwembad , na een korte klacht kregen wij zonder problemen € 250,- terug via OAD .
Het kan dus wel goed !

Reisvliegje
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2007 13:28

Re: De beste????

Ongelezen bericht door Reisvliegje »

Meestal ga ik met Holland International op vakantie maar ben ik ook weleens met Sudtours en Arke weggeweest. Ik heb alleen goede ervaringen met deze reisorganisaties.

Gesloten