LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studieplan

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Studieplan

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Ik wil een studie volgen bij Studieplan.nl die hele goedkope cursussen aanbied. Kent iemand de kwaliteit van de cursussen of de hele gang van zaken bij deze organisatie? Heb gehoord dat ze iets van LOI weg hebben.

Kan iemand helpen? :)

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Studieplan

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Niemand?

agent_00
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2006 21:02

Re: Studieplan

Ongelezen bericht door agent_00 »

Ik zou zeggen koop niks bij studieplan heb daar een cursus besteld en binnen 10 dagen retour gedaan omdat het niet het gene was wat ik wilde.
Na 2 a 3 weken heb ik perongeluk het verzend bewijs weggegooid en wat denk je hun hebben dus zogenaamd niets ontvangen en maar rekeningen blijven sturen.
Als je dan beld krijg je een hoogst klantonvriendelijk wijf aan de telefoon sorry kan er geen beter woord voor vinden dan wijf.
Deze praat jou de schuldige hoek in en je moet het maar uitzoeken en je termijnen netjes betalen daar mee uit.
Dus nu kan ik gaan kijken of tnt nog de gegevens kan terug vinden van de verzending want bij studieplan doen ze dus geen enkelemoeite what so ever je verder te helpen dit uit te zoeken ze leggen het probleem gewoon bij jou neer als hun maar kunnen innen.
En dan donderen ze gewoon de telefoon erop omdat het hun niet zind dat jij moeilijk bent bedoel jij gaat toch ook niet betalen voor dat je niet hebt simpel toch maar studieplan denkt daar schijnbaar anders over die willen gewoon geld hebben met of zonder cursus.

DUS NIET KOPEN DAAR ALS JE NIET ZEKER BENT DAT JE DE CURSUS WILT HOUDEN EN ANDERS VERSTUREN MET ALLE MOGELIJKE ZEGELS EN BEWIJZEN DIE MOGELIJK ZIJN EN HEEEEEEEEL GOED BEWAREN.

Gesloten