LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn heraansluiting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Nikki25
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2007 07:33

kpn heraansluiting

Ongelezen bericht door Nikki25 »

Goedemiddag,

Ikheb een vraag , wie kan mij vertellen hoe lang het duurt dat kpn je heraansluit, na dat het afgesloten is gebeurd, dit is vorige week donderdag gebeurt!!! Balen!! ik gebeld naar de klantenservice na ontvangst van brief, dat er om administratieve redenen word afgesloten, per 2 maart zou dit zo zijn. ik gebeld na drie kwartier eindelijk iemand aan de lijn, zeggen ze doodleuk dat er een betaling open staat, ik ooooh van waneer dan nooit herinnering gezien. toch wel, bedrag etc gevraagd betaald, dezelfde middag na sturen van fax met betalingsbewijs afgesloten dit was niet de afsrpaak, want het zou vandaag 1 maart niet gebeuren werd er gezegd door medewerker. HELP
hoe lan gmoet ik wachten op internet!!!! en telefonie!!!!!
ik ben blij als ik zonder kpn door het leven kan gaan.

nikki

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: kpn heraansluiting

Ongelezen bericht door Anastasia »

De snelste en voordeligste is meestal een ADSL + bellen elders aanvragen, en niets meer aan KPN betalen.....

Die nieuwe firma wil snel leveren, dus KPN vrij, Tele 2 is nu beter als jaren geleden, maar er zijn er meer, zoek zelf een goede.

Nikki25
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2007 07:33

Re: kpn heraansluiting

Ongelezen bericht door Nikki25 »

HALLO,

Bedankt voor de reactie,
ja dat is wel de bedoeling maar een probleempje op mijn postcode is het nog neit mogelijk om zonder kpn aansluiting internet en bellen te krijgen, tele 2 is inderdaad een goede , zal ik toch eens proberen, maar bji orange weet ik dat vanaf eind maar het mogelijk is zonder kpn.

weet niet of je kassa hebt gezien? slechte zaak...

Ik hoop in iedergeval dat ik snel van kpn af ben.

Groeten
:o

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: kpn heraansluiting

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Wij hebben ooit zoiets omhanden gehad voor een cliënt. Toen deze van de bali vertrokken en naar huis ging had hij voor dat hij weer thuis was telefoon.
We deden dat via een faxnummer.

Gesloten