LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JENCIKOVA ROTTERDAM, BLIJF ER WEG!!!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
pvj

JENCIKOVA ROTTERDAM, BLIJF ER WEG!!!

Ongelezen bericht door pvj »

Vorige jaar Juni een bankstel gekocht bij Jencikova in Rotterdam (Alexandrium) t.w.v. Eur. 5600,00, na 3 dgn ontdekt dat er een klem wat de 2- en 3-zits bank bij elkaar moet houden niet op gemonteerd zat en dat de bank na die 3 dagen er zo uitgeleefd uitzag ofdat we hem al een aantal jaren hadden!!!
Hierover gebeld met het filiaal, waarop ze zeiden dat ik een klacht moest melden per mail bij het hoofdkantoor. Zo gezegd zo gedaan! Foto's gemaakt van de mankementen en deze doorgemaild. Hierop zou binnen 10 werkdagen worden gereageerd, maar geen antwoord!! Het filiaal wederom gebeld en men zei dat er door de vakantieperiode wel iets langer kon duren, ok alle begrip tot nu toe!!!
Na diverse telefoontjes met het filiaal werd er iedere keer verteld dat hij het eind die betreffende week zou horen van het hoofdkantoor en dat hij mij zou terugbellen, maar niets geen enkel geluid van de zijde van Jencikova!
Na veel gebel werd er na de vakantieperiode, eind september dus was ongeveer wel einde vakantieperiode(4 mnd verder!!!), gezegd we zijn uw email kwijt zou u die nog een keer willen sturen.
Bloed begon natuurlijk al langzaam te koken, maar goed toch maar verstuurd anders werd er, zo dacht ik, helemaal niets aan gedaan.
Verder hierna nog 10-tal weken aangehouden met bellen om navraag te doen, maar tevergeefs geen reactie van het geweldige bedrijf Jencikova International!!
Zo kun je dus zien als ze het geld hebben ontvangen ben je dus gewoon de ***! Geen enkel beleid van aftersales heeft dit bedrijf, dus mijn advies koop nooit bij Jencikova International.

RPT

Re: JENCIKOVA ROTTERDAM, BLIJF ER WEG!!!

Ongelezen bericht door RPT »

Bedankt voor de tip, waren er ook wezen kijken en vonden het nogal rommelig en onoverzichtelijkl. Kennis m.b.t. materialen en maakwijze is er niet. na het lezen van uw review besloten er niets te kopen. Beter ten halve gekeerd dan ten hele opgelicht.

felis

Ongelezen bericht door felis »

ik heb juli 2004 bij jencikova twee salon tafels gekocht een zswarte en een witte, maar al na een week dat het is bezorgd kwamen er arsten en vlekken te voorschijn, ik heb ze meerderemalen gesproken en brieven op gestuurd maar word maar niet geholpen, elke keer krijg ik te horen vrijdag wordt u teruggebeld mevrouw vor het maken van een afspraak voor reparatie.

Ik heb nog maar een jaar garantie op die salontafels???

Help wat moet ik hiermee!!!!!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag felis,

Ik elk geval kun je het beste deze firma schriftelijk meedelen wat precies de klachten zijn, met de eis, dat je een spoedige reparatie of vervanging wil. Verstuur die brief aangetekend en met bewijs van ontvangst en zorg dat er tenminste 2 keer de verzenddatum in staat. Dus zowel rechts bovenaan als net boven je handtekening. Zij kunnen dan later nooit zeggen dat de garantie verlopen is, omdat je de defecten aantoonbaar binnen de garantieperiode tijdig hebt gemeld.

Sukses, groeten, Maxiem.

Gesloten