LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn internetplusbellen!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
houwe445
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2007 22:22

kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door houwe445 »

Ik heb een vraagje!!

Zijn er nog meer mensen (of al opgelost hebben) dat je wel kunt bellen net zoveel als je wilt, maar als je gebeld word dat je naar 13 minuten eruit word gegooid.

Ze zeiden tegen ons dat we de experiabox moesten resetten...dat hebben we al een aantal keren gedaan, maar tevergeefs.

Maar wat ik nog raarder in dit geval vind is dat mijn oma bij de kpn zit en mij net zolang kan bellen, mijn moeder zit bij scarlett..boem na 13 minuten eruit....mijn vader zit bij upc..en boem na 13 minuten eruit.

Iemand hier misschien een verklaring voor??

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

13 = ongeluksgetal?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door queenfan »

dat het gesprek na 13 minuten wordt verbroken is bekend ook bijKPN.

Ik had gehoord van KPN dat er in maart een update zal komen die dit tegen gaat.

SonjaP
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 aug 2006 16:29

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door SonjaP »

31-01-2007 10:28 uur. Ongewild verbreken telefoonverbinding bij InternetPlusBellen
Er is een probleem geconstateerd bij de zilveren KPN Experia Box. Na enige tijd kan bij een telefoongesprek de (telefoon) verbinding worden verbroken. Dit gebeurt alleen als u gebeld wordt door een beller van wie het nummer niet te zien is. Rond half maart wordt het probleem automatisch verholpen door een update op afstand van uw Experia Box. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Onze excuses voor het ongemak.

Dit is wat ze er op de site van planet over zeggen. Eindelijk iets wat wél duidelijk word aangegeven en omschreven..

groeten Sonja

Brin2202
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 nov 2006 20:51

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door Brin2202 »

Na een "harde reset" paperclip wordt de nieuwste firmware geladen. Hierbij is het 13 minuten probleem opgelost. Let op is wel risico vol. Mogelijk duurt het heel lang voordat het Voip gedeelte weer terug is. tevens zijn alle instellingen weg ook het wachtwoord van de experiabox.

PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door PdB »

en hier bedoeld mijn voorganger de instellingen die jullie zelf gedaan hebben zoals bijv. poorten openzetten voor spellen of download programma's of veranderingen aan het draadloosnetwerk :!:

willemo
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 jun 2005 13:04

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door willemo »

Houwe445,

Uw oma gebruikt waarschijnlijk ook een Experiabox en daardoor komt het probleem van uitvallen dat na 13 minuten optreed niet voor.
Het probleem zal overigens rond half maart 2007 worden verholpen.

Met vriendelijke groet,
Willem

raasje74
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:38

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door raasje74 »

Ik word er :oops: als ik erover kpn internet plus bellen moet praten.. Al 2 jasar zit ik bij kpn internet en sinds bijna 1.5 jaar heb ik internet en bellen.. Nooit problemen tot november 2006. Sinds dien alleen maar narigheid. Klantenservice is bijna nooit te bereiken. de Kpn site is alleen te vinden via google.Adviesen als resetten van mijn Eperia Box, die werken niet. Ik kan niet bellen en inderdaad na 13 minuten bellen valt de telefoon verbinding weer uit. Het ergste moet nu nog komen. Ik ben een alleenstaand moeder met 2 kinderen thuis ze zijn begin puber. Vaak ook ben ik nog niet thuis als ze van uitschool komen. Dus moeten ze mij verplicht bellen als ze thuis zijn of ik bel hun. Maar door het continue storing van het internet plus bellen van kpn kunnen mijn kinderen mij niet bellen en of ik kan hun niet bereiken. Mijn vraag is ingeval van Nood..wat dan??....je kan geen 112 2 bellen!! ivm storing. Wie kent een betere provider??
groetjes
Raasje

Angel@a
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:55

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door Angel@a »

Mijn probleem met IPB;
Ik ben voor sommige mensen niet bereikbaar. :roll: Er zijn inmiddels 3 personen aan me gevraagd hebben of de telefoon is afgesloten? Ehmmm.. nee??? Nou, diegenen krijgen dus gewoon de "buiten-gebruik-toon".
Toevallig iemand ook dit probleem???

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: kpn internetplusbellen!!

Ongelezen bericht door agro »

Wie kent een betere provider??
Wil je nagenoeg verzekerd zijn dat je altijd kan bellen of gebeld worden, ga dan terug naar de analoge telefoonverbinding zoals je had voordat je overging naar internetplusbellen.
Over een 3 tal jaren zal het bellen met analoog of isdn helemaal zijn verdwenen en heb je alleen nog VOIP.

Gesloten