LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Katjaaaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:56

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Katjaaaa »

ik wordt niet goed van die oplichtersbende... Ik ben in augustus 2005 verhuisd, en heb mijn wijzigingen via Eneco geregeld, er van uit gaande dat (aangezien UPC toen nog onder Eneco viel) dit ook geregeld was.

Sinds eind januari dit jaar krijg ik ineens post van incassobureau. Wat blijkt, ik zou volgens UPC al die tijd nog steeds bij hen het standaard radio en tv abonnement afnemen. Na hierover een brief gestuurd te hebben was het incasso bedrag ineens met 28 euro verminderd??? Nu willen ze dat ik aantoon dat ik sinds augustus 2005 een andere kabelleverancier heb. Ze hebben het abonnement op mijn vorige adres nu afgesloten... hoop maar dat de huidige bewoner nog wel tv kan kijken :D
Ga maar ff kopietjes maken van de formulieren waaruit blijkt dat ik niks, maar dan ook niks meer met hen van doen heb. Zooo vermoeiend.

Moest het ff kwijt...

bjornhaatchellonu
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bjornhaatchellonu »

ja, raar maar waar. alleen mijn ouders waren iets makkelijker en hebben wel het volle jaar betaalt. ik laat het er echter niet bij zitten. en ik hoor veel SLECHTE VERHALEN over chello en upc wat betreft het opzeggen van contracten. bij velen werden ze wel vriendelijk te woord gestaan en " geholpen" maar uiteindelijk bleek er niks geregeld te zijn door upc/chello. lijkt erop dat de telefonisten overal maar ja opzeggen maar niks noteren en regelen. slechte zaak!! word tijd dat er eens wat aan gedaan word!! ik rust in elk geval niet tot het op een goede manier word opgelost!!

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Heeft er misschien nog iemand faxnummers van upc?
Op site is alles verwijderd waarmee contact mogelijk was buiten 09 nummers en contactformulier.

bjornhaatchellonu
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bjornhaatchellonu »

nou, ik kalmeer alweer wat. nu de afdeling facturatie gebeld. goed te woord gestaan als altijd, maar nu meer duidelijkheid gekregen omtrend de facturen, en de opzegging. ik hoop dat het nu toch goed gaat komen :D word nu een weekje afwachten op de doos en brief dus....

bjornhaatchellonu
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bjornhaatchellonu »

AGRO, mischien kan je hier wat mee :

chello capelle ad ijssel 010 ...4576613
Vice president Billing
fax 058 8814080 Leeuwarden

bjornhaatchellonu
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bjornhaatchellonu »

voor agro :

UPC Nederland, Postbus 6603, 6503 GC NIJMEGEN faxnr. 024-8807171

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Dank voor de faxnummers.
Voor de liefhebbers en of geïnteresseerden:
Gewone adressen en telefoonnummers van upc of andere bedrijven kan men vinden op www.uw-adres.nl maar helaas staan er geen faxnummers bij.
En gratis telefoonnummers en gratis adressen met antwoordnummer kan men vinden bij www.antwoordnummer.nl

bjornhaatchellonu
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bjornhaatchellonu »

:D En anders lang leve programma's als google :wink:

met de nodige handigheid kan je er echt alles over iedereen vinden :wink:

zoals : UPC
Nederland, Jolien Meijer, 020 775 5597 of 06 5148 5226. E-mail: [email protected]

UPC Nederland, Ronald van der Aart T 020 775 5771 M 06 21 89 82 75

UPC Nederland:
Joe Simmons, telefoonnummer 020 77 07 254, mobiel 06 55 15 49 18, e-mail: [email protected].


ik zou zeggen : laten we allemaal eventjes bellen met ze!!

Katjaaaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:56

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Katjaaaa »

Heb uiteindelijk halve middag aan tel gehangen, met het kastje en met de muur. Ikw erd uiteindelijk naar afd Retentie gestuurd, die schijnen te weten wat er gedaan kan worden als er iets mis is bij opzegging oid.... :roll:

josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door josnixs »

Hoi
Mensen blijven maar vragen om fax nrs op faxen en brieven naar upc reageerd chello bijna nooit en blijven maar bellen kost u veel geld en frustratie er is maar 1 goede manier om van upc af te komen cq een probleem oplossen.
Zorg ervoor dat u 2/3mnd voordat het abo afloopt houdt u precies aan de tyd die ervoor staat een aangetekende brief verzend met wat u opzegt u heeft een doos gehad bij aflevering heeft u er geen 1 meer koopt u ereen Het aller beste is nog koop er een bij een postkantoor en verpak hem ook daar.Doe evt een kopy van uw opzeggen nog eens bij de zendenig van de modem.
Alle rek die u hierna nog krijgt bewaard u goed
Ga niet uit kwaad heid stoppen met betalen wanneer u nog een contract heeft. Ik kan u zeer aanbevelen bel niet naar chello call centra dit kost u veel geld maar mail naar [email protected] google ff voor zijn nr dit is de top van upc nixs geen call centra ook kunt u vdaart bellen zijn nr staat ergens in het forum meerdere malen vele nrs staan ook gewoon op de chello site.
http://www.google.com/search?sourceid=g ... aart%20upc dit is ook een leuke hit over upc.
Overstappen naar een ander zal weinig aan winst opleveren en overal is wel iets.maar upc spant de kroon Ik ben anti upc maar als ik dan lees ja weer 45min naar call centra gebeld dan denk ik ja dit kan anders,er wordt wel gezegd het is erg druk belt u later terug maandag en vrijdag zijn al heel erg slechte dagen om te bellen.
Ik hoop u een beetje geholpen te hebben ik ben niet alles wetend maar heb al 5 mensen zo geholpen 2 ervan kregen erna nog een nota niet meer opgereageerd en nu zijn ze er van af groetjes jos

bobn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2007 14:30

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door bobn »

Wij werden 5 jaar na de verhuizing (afgelopen vrijdag) plotseling geconfronteerd met een rekening van 691 euro via Intrum Justitia van.... jawel UPC. Maar even gebeld met IJ, waar dat mee te maken heeft dan, geen idee krijg je dan te horen, er staat nog een rekening open. Welke dan? Ik woon al meer dan 5 jaar in nieuwegein en heb hier geen upc. Alles ook keurig opgezegd voor de verhuizing. Heeft u de bevestigingsbrief van het opzeggen nog???? Na 5 jaar zeker?! Nee mevrouw wij ruimen af en toe wel eens iets op. Iemand gaat het nu uitzoeken en ik heb geeist dat ik binnen een week wordt teruggebeld...Nou dat kunnen we niet garanderen meneer...Dan moet ik zeker zelf weer bellen, als ik niets heb vernomen van jullie? Ja dat is dan wel het beste... Ooit zo zout gegeten, ben benieuwd wat hiervan komt.

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

niet op in gaan dit is verjaard dus maak uw niet druk het is upc
en die moet je gewoon links laten ligen dat intum helemaal

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

niet op in gaan dit is verjaard dus maak uw niet druk het is upc
en die moet je gewoon links laten ligen dat intum helemaal
Helemaal mee eens, en afsluiten kunnen ze je in dit geval ook niet.

Als je over die 5 jaar een gemiddeld maandbedrag neemt voor een kabelabonnement, dat omrekent naar die 5 jaar, dan zou een bedrag van 691 euro best wel eens in de buurt kunnen zitten. Dan heb je dus een navordering voor je oude woning voor al die jaren, dan sta je helemaal sterk en gaat Joepiezie(k) voor schut als ze er werk van maken.

Katjaaaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:56

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Katjaaaa »

Even een vraagje, want die vordering van mij is van 2 jr geleden... hoe zit dat dan met zo'n termijn van 'verjaring'? en wat geberut er als je niet betaald? Ze hebben mij (op mijn oude adres hahaha) al afgesloten, maar ik heb geen zin dat er ineens hier een deurwaarder (ofzo) van IJ voor mijn deur staat....

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Even een vraagje, want die vordering van mij is van 2 jr geleden... hoe zit dat dan met zo'n termijn van 'verjaring'?
Voor zover ik weet mogen ze tot 5 jaar terug gaan.
en wat geberut er als je niet betaald?
Dan sturen ze IJ op je af, afsluiten kunnen ze je niet meer.
maar ik heb geen zin dat er ineens hier een deurwaarder (ofzo) van IJ voor mijn deur staat....
IJ heeft geen deurwaarders, zij kunnen alleen proberen te incasseren en dreigen daarbij met van alles, maar als je niet betaalt hebben zij geen mogelijkheden om bij jou aan te kloppen, dan pas gaat het naar de rechter.
Dan ligt het er maar aan of hun claim terecht is of niet, en of jij dat kunt bewijzen als die claim niet terecht is.
Volgens mij maakt een rechter korte metten met zo'n vordering als jij bewijsstukken hebt, ze zijn wel gewend aan de puinhoop die Joepiezie(k) administratie noemt.

Je geeft niet aan of ze ten onrechte vorderen of dat ze misschien gelijk hebben???

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door rweelden22 »

ij kan je niets maken ik had ook een vordering van upc van 4 jaar terug
dit is bij de rechtbank geweest en de rechter veegde de vloer aan met upc dat was wel leuk om te horen zij nemen nog geen eens de tijd
om naar de rechtbank tekomen en dat is ook al een voordel voor uw ]

80% van de rechtzaken die upc aanspant verliezen zij er ^65% van
om dat ze niet komen en dan zegt de rechter dat upc bij verstek is veroordeeld en daqn mogen zij ook nog eens de kosten betalen van de recht bank en dat is ook nog eens 3a400 euro mooi is dat he

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

En die gerechtskosten die UPC moet betalen worden vervolgens verhaald via de abbo's van de UPC klanten

josnixs
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 feb 2007 15:09

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door josnixs »

Hi

Op de vraag van verjaring kan ik kort zijn het is 5jaar ik zou het lekker uit zitten.
Ik kan u aanraden wanneer u uw bericht kan verwijderen doe dit dan ik verwijder het einde vd week upc kijkt nl ook op dit forum en zo maken we slapende honden wakker met uw ip adress weten ze wie u bent veranderd u anders uw vraag wanneer verwijderen niet kan vaak kan dit niet op forums hoe dit hier ligt weet ik niet tot 300€ laten ze het gewoon gaan en hoort u waarschijnlijk niets meer ervan ik verzeker u niets maar dit is zo`n beetje wat zij aan houden wanneer u reageerd verwijder ,verander ik dit bericht veel succes en geluk ermee zij voelen er niets van.

Door mijn berichten op underground weet ik zeker dat de regeling die ik aanvroeg ineens niet door ging ik liet me negatief uit over upc en dat willen ze niet ze stropen alles af onder het mom van verbetering mijn hoela het heeft een heel andere reden succes en sterkte

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

met uw ip adress weten ze wie u bent
Daar geloof ik niets van

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Met IP adres kunnen ze volgens mij alleen achterhalen door wie is uitgegeven, bijvoorbeeld planet of chello, vervolgens zullen ze bij de provider te rade moeten gaan aan wie het ip adres is verstrekt, bij chello zouden ze dit kunnen weten omdat ze het zelf hebben uitgegeven, bij alle anderen niet.
Maar geloof niet dat upc (of wie dan ook) met uitzondering de moderator van deze site, kan achterhalen met welk ip adres hier op forum iemand een berichtje plaatst.

Gesloten