
Klantenservice bij de plaatselijke AH doet er niets mee.

Ik moet de klantenservice van AH bellen.
Aardige meneer van de klantenservice AH vertelt mij dat het probleem bekend is en dat er al veel klachten zijn gemeld. Albert Hein heeft het doorgegeven aan Wedgewood en doet zelf niets eraan.

Wedgewood zegt dat ze niets doen omdat het servies aan alle criteria voldoet. De vlekken zijn uitwendige beschadigingen, bijvoorbeeld van scherpe messen. Alsof je niet met een mes mag snijden op een bord.
Wedgewood doet er niets aan!

Intussen zitten wij met een duur servies dat onder de beschadigingen zit, die steeds meer en groter worden.

Ik vind het een zeer slechte zaak dat noch AH noch Wedgewood er iets aan doet. Je verwacht een kwaliteitsservies bij een kwaliteitswinkel te kopen en als er problemen zijn, krijg je niet eens garantie! Nee, het is je eigen schuld: je hebt al die beschadigingen zelf gemaakt! en dat allemaal zonder de borden en kommen gezien te hebben!


