LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON,,,DRAMA!!!!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
wicher

Re: NUON,,,DRAMA!!!!!

Ongelezen bericht door wicher »

Ik heb zeker een bibberig handje gehad :wink:
Maar verwijderen lukt niet meer, helaas.

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

@ Wicher

Volgens mij is dat toch echt wel een probleem. Mensen die een miniscuul foutje ontdekken en meteen een klacht indienen. Een stoeptegel die een halve centimeter hoger ligt dan de rest, meteen een klacht naar de gemeente. Gewoon vriendelijk blijven en even bellen met de gemeente is er dan niet meer bij.

Ik ben dit op mijn vorige baan genoeg tegen gekomen. Die mensen zitten thuis te wachten op iets waar ze op kunnen reageren. Erg zielig en ze zorgen voor veel werk bij bedrijven, terwijl dat niet nodig was. Het afhandelen van echte klachten duurt daardoor ook langer.

Compleet off topic, maar alleen de naam "klagersbond" roept bij mij walging op. De intentie zal wel goed zijn, maar dan is het een heel ongelukkige keuze wat betreft de naam.

@ Darcy

Fijn dat de medewerker is gekomen! Ik hoop voor je dat het met Nuon en met je eigen situatie goed gaat komen. Succes in ieder geval!

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

puma73

Geplaatst op 04 Jan 2007 17:03 door puma73

--------------------------------------------------------------------------------

Chanmaster

De hoogte van het voorschot is van meer factoren afhankelijk dan alleen de gezinssamenstelling.

Ik denk trouwens dat "de medewerker"zich wel met diy klusje zal bezighouden. Deze zal om een contractrekeningnummer vragen, dit kunt u gerust geven. Daar kan niemand iets mee behalve iemand die toegang heeft tot het nuonnetwerk.
Nee puma de hoogte van een voorschot heeft geen steek met het inkomen te maken daar deze gebaseerd is op het verbruiksgedrag en energie gebonden factoren. Wat wil je met jouw geëil nu eigenlijk zeggen?

En eh.... Wicher, ik heb het weldegelijk geleerd. Weet tenminste waarover ik het heb, jij hiet zo blijkt.

wicher

Weet tenminste waarover ik het heb, jij hiet zo blijkt.
Vertel!!!!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

chanmaster,

Ik geloof dat jij echt een bril nodig heb. Ik heb nergens gerept over inkomensafhankelijke voorschotten.

Ik heb een aantal zaken genoemd die jij voor het gemak vergeet en een domme opmerking gecorrigeerd. lees onderstaande

Geplaatst op: 07 Jan 2007 00:21 Onderwerp:

chanmaster, een bril nodig? de bewindvoerder zal nooit een cent krijgen van ESSENTt.

Het hele verhaal gaat namelijk over ......... NUON.

Als men in de WSNP terecht komt wordt er door de bewindvoerder geinventariseerd wat er aan schulden zijn en welke tegoeden er zijn.

Zijn er bij aanvang van de wsnp nog tegoeden van welke aard dan ook zullen deze naar de boedelrekening gaan. De bewindvoerder stelt een postblokkade in en kan dus precies zien wat er financieel gebeurt en zal zonadig maatregelen nemen om het tegoed op de boedelrekening te krijgen.

Tevens wordt er een budgetbeheerder aangewezen (meestal het GKB) om van het vrij te laten bedrag de vaste lasten te betalen en het weekgeld te verstrekken.

Dus zit je eenmaal in de wsnp en na een jaar blijkt dat je zuinig met energie bent geweest, dan krijg je het terug te betalen bedrag gewoon op je rekeing. Het is namelijk geld van het vrij te laten bedrag wat je hebt weten te sparen.

Al nagedacht over onze persoonlijke ontmoeting of moet ik je even bellen voor een afspraak
Dus hou op met allerlei kreten te lanceren die kant noch wal raken.

jaap50

Ongelezen bericht door jaap50 »

Als je het heel veel tijd kost om een gegronde klacht gehonoreerd te krijgen lijkt mij een redelijke vergoeding op z'n plaats. Een uurtarief van tenminste het minimumloon bijvoorbeeld. En dan de telefoonkosten nog.
Vergeet niet dat die mensen aan de andere kant ook goed betaald worden. Bovendien zullen de bedrijven er van kunnen leren: nl beter zorgen dat ze klachten voorkomen.

wicher

@chanmaster:

de zoveelste losse flodder????
En eh.... Wicher, ik heb het weldegelijk geleerd. Weet tenminste waarover ik het heb, jij hiet zo blijkt.
Op mijn uitnodiging om dat dan maar waar te maken, wéér geen reactie??!!

Of voelen "wij" ons te ver boven het gepeupel verheven?

@ tjoektjoek:

precies, dat soort gevoel kreeg ik dus ook bij de "klagersbond"...

@ jaap50:

een redelijke vergoeding voor gemaakte onkosten bij het winnen van een geschil, prima! Maar dan is de teneur toch wel ietsje anders dan wat ik lees op de website van die fraaie "klagersbond". De sfeer die ik daar proef is: uitkleden die hap, zoveel als mogelijk.
Moet ieder voor zich weten, maar dan denk ik dus: de pot verwijt de ketel :wink:

darcy

Ongelezen bericht door darcy »

goede morgen allemaal....

Hier weer een berichtje van mij.
Ik had belooft als er iets gebeurt was met deze zaak,dat ik dat dan even zou melden.
De medewerker heeft m,n zaak in behandeling genomen,en kwam na
lang wikken en wegen ook tot de conclusie dat het niet klopt...
Heel erg bedankt hier voor.

Eindelijk heb ik m,n gelijk gekregen.maar dat heeft wel lang geduurt.
Ik ben blij hier mee,maar ik dnek nog steeds het zelfde over deze irritante energiebedrijven.
Ze hebben gewoon geprobeerd de hele zaak te verdoezelen,en gedaan alsof ze zo gul zijn en ruimdenkend,maar niemand bouwt een tegoed op bij een energiebedrijf.
en als toppunt laten ze je gewoon het dubbele betalen!!!!
stelletje ratten zijn het....
Ik wens iedereen die nog met lopende zaken te maken heeft heel veel succes en vooral veel doorzettingsvermogen,,,want dat heb je nodig...

voor mij is het in iedergeval bewezen dat de medewerker zeker weet waar over gesproken wordt.....

groetjes darcy

wicher

voor mij is het in iedergeval bewezen dat de medewerker zeker weet waar over gesproken wordt.....
Waarvan akte!!!!

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Hoe positief de ervaringen met het "medewerker" team ook mag zijn, toch blijft het schofterig dat deze pas ingezet wordt als de publiciteit gezocht wordt.
Iemand die iets minder assertief is, of geen internet heeft, valt nog steeds tussen wal en schip.

darcy

Daar ben ik het zeker mee eens..
het is ook heel schofterig dat je zo behandelt wordt,want zou
de medewerker niet zich verdiepen in dit soort zaken,dan zit je nog steeds met die ****.

Daarom ik ben geholpen nu,maar het blijven ratten bij die bedrijven.
ze zijn veels te groot en hebben te veel macht.
Je moet zelf achter je gelijk en je geld aan,en dat duurt jaren voor dat je het krijgt
als je het uberhoud krijgt..
en hun sturen gewoon een incassobureau op je af als ze geld van je willen,of ze nou wel of geen gelijk hebben.
dat is dan weer aan jezelf om daar achter aan te gaan.

Het blijven...bedrijven.

wicher2

Ongelezen bericht door wicher2 »

Mischien kun je overstappen heb nog wel wat tips voor je van de betere energie bedrijven.BV:Caplare ,Durion of nog beter en goedkoper EnergieDirect.cogas succ6 ermee grt.Wicher :lol:

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

[ignore]wicher2[/ignore]

darcy

ja inderdaad,want de energie bedrijven waar je nu mee aan komt zetten ,zijn mij al helemaal niet bekent.
hoe vager,des te minder ik er van wil weten.

weet uit ervaring dat ondanks het gezeur,gewoon beter kan blijven waar ik zit.
geen verandering voor mij.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Nou dat is wat moois!

/ignore "Puma73 :)

I don't like ignore them.

kiz

Ongelezen bericht door kiz »

I don't like ignore them.
your english stinks, copycat.
wees 's origineel zeg...

bigdutch

Ongelezen bericht door bigdutch »

ik woon alleen, ik kook nauwlijks, ik eet bij mijn zus, mijn kachel staat in de winter op 19,
gas verbruik ik dus weinig of mijn nieuwe HR ketel is een zuipschuit of er is gewoon wat mis, in een antwoord van de NUON zei men, dan zullen de kaboutertjes het wel hebben gedaan en uitgeluld ben je.

nu ga ik €200.- per maand betalen en anders kijkt u de meter zelf maar na, mooi toch, de belt de storings dienst en dit krijg je als antwoord.

ik heb nog nooit in het leven dat ik hier woon iets terug gehad en ik woon hier pas 51 jaar, van mijn ouders weet ik het niet, maar ik nog nooit

De medewerker

Ongelezen bericht door De medewerker »

Beste Bigdutch,

Uit uw reactie op dit forum maar ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw gasverbruik.

Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om u deze toelichting te geven. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

De medewerker

wicher

@ bigdutch:

Is aan te raden om het contractrekeningnummer hier te plaatsen: "de medewerker" heeft al meerdere malen problemen opgelost.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

De medewerker was geruime tijd stil??, wij heeft ervaring met de Medewerker, laat horen svp :)

Gesloten