LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Mediabox in de vernieling

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Jopiojopio
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 mar 2007 17:35

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jopiojopio »

UPC heeft inmiddels een half miljoen decoders voor digitale tv ongevraagd aan huis afgeleverd bij zijn abonnees. Daarmee is een kwart van de twee miljoen klanten voorzien van digitale tv. UPC wil niet zeggen hoeveel kastjes retour zijn gestuurd.
en konden ze dan wel zeggen hoeveel ouden van dagen en analfabeten ze dit ding door de strot hebben gedrukt?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Ron58 »

UPC wil niet zeggen hoeveel kastjes retour zijn gestuurd.
Veel, ik ken niemand die hem aangepakt heeft.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door agro »

Bron Kassa 16-3-2007:
Steeds meer Nederlanders kijken digitale-tv. Daarvoor zijn tuners nodig: losse kastjes die aan de tv gehangen worden. Deze apparaten blijken ware stroomslurpers te zijn, vooral in standby-stand. En sommige digitale tuners, zoals die van UPC kúnnen niet eens uitgeschakeld worden.
Toch fantastisch van die geweldige upc, eerst het ongevraagd door de strot duwen van die zogenaamde mediabox, en daarna opgescheept worden met een hoge stroomnota, ze hebben zeker wat goed te maken bij de energieleveranciers nu ze de incasso van het abonnementsgeld voor de kabelaansluiting steeds meer bij de energieleveranciers weghalen.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ze willen er zaterdag aandacht aan besteden in de uitzending. (aan het stroomverbruik)

Wedden dat Joepiezie(k) niet in de uitzending wil komen en "zich van geen kwaad bewust is"

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ga zeker kijken, bij kassa zeker??

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

Ik weet uit ervaring dat het ongevraagd bezorgen ook gededeltelijk te wijten is aan TNT. Het schijnt namelijk dat die mensen daar ook provisie voor krijgen, dus in sommige gevallen weten ze ook niet hoe ze die dingen zo veel mogelijk bij de mensen thuis moeten dumpen.

Ik zou zeggen, als je het niet wil, gewoon weigeren
En als je het wel wil, lees dan eerst even de voorwaarden, weet je ook waar je aan toe bent.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Jessica,

hoezo is TNT daar ook mede schuldig aan zij doen dit toch in opdracht van UPC?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Ron58 »

hoezo is TNT daar ook mede schuldig aan zij doen dit toch in opdracht van UPC?
TNT probeert de mediaboxen te bezorgen zoals elk ander pakketje, als je niet thuis bent gooien ze een briefje in de bus dat ze nog een keer langskomen of dat je het op het postkantoor kan ophalen.
TNT valt in deze niets te verwijten, maar heeft natuurlijk wel een leuke opsteker, ook de retourpakketten (hopelijk heel veel) brengen weer geld in het laatje
Bij ons in de wijk waren het voor de tweede keer geen TNT bezorgers maar ingehuurde krachten, deze worden voor zover ik weet betaald voor elke afgeleverde box. Deze gasten zijn veel fanatieker bezig.

Best kans dat ze straks voor de derde ronde echte zwaargewichten in gaan huren die hun voet tussen de deur gaan zetten en je intimideren tot je geen nee meer durft te zeggen :lol: :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door agro »

Ik weet uit ervaring dat het ongevraagd bezorgen ook gededeltelijk te wijten is aan TNT.
Das weer typisch iets van upc, ze zijn zo onbeschoft om ongevraagd iets te versturen, en dan ook nog eens proberen anderen de schuld hiervan te geven.
Hoever kan je zinken als upc je broodheer is.
Ik zou zeggen, als je het niet wil, gewoon weigeren
En ik zou zeggen, het is toch wel de minste vorm van fatsoen als je een iemand iets wil toezenden het eerst te vragen, en pas dan versturen als deze interesse heeft.
Maar fatsoen is iets wat upc geheel vreemd is, en ook jessica is naar het schijnt al behoorlijk door het verschrikkelijke arrogante upc virus aangetast.
En als je het wel wil, lees dan eerst even de voorwaarden, weet je ook waar je aan toe bent.
Als je niks ongevraagd wordt toegezonden hoef je geen voorwaarden te lezen.
En als het wel ongevraagd wordt toegezonden kan je het geheel vrij in de kliko deponeren als je daar zin in hebt.

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

als je het niet wil moet je het gewoon weigeren
en het is idd onbeschoft om mensen een mediabox op te dringen.
sommige mensen zijn gewoon goed van geloof en gaan dr van uit dat er niks aan de hand is, maar zo werkt het dus niet.
verkopers bij upc verdienen aan het verkopen van mediaboxen en doen soms alles om er maar zo veel mogelijk te kunnen verkopen.

dat is erg jammer

en wat tnt betreft, ik weet dat het zo is, niet alleen als ze in opdracht van upc werken

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

en het is onzin om te denken dat ik upc probeer goed te praten, alleen omdat is voor ze werk
ik werk bij de klantenservice en hoor dus dagelijks wat de problemen zijn
er zijn genoeg mensen die graag van upc af willen, maar als upc de enige provider is (op kpn en tele2 na dan, waar ook lang niet alles goed verloopt) heb je weinig keuze als je gewoon kabeltelevisie wil

niemand hoeft digitale tv te nemen, want het analoge signaal gaat voorlopig echtn nog niet verdwijnen

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door agro »

en wat tnt betreft, ik weet dat het zo is, niet alleen als ze in opdracht van upc werken
Dus volgens jou gaan ze bij tnt in het magazijn van upc mediaboxen ophalen, uit eigener beweging en dan proberen die ergens te bezorgen, en dat allemaal niet in ipdracht van upc?
En geloof je dat helemaal zelf?

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

Misschien snap jij het niet helemaal

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door agro »

Misschien snap jij het niet helemaal
Als ik het niet snap, dan leg je hier maar eens uit hoe het mogelijk is dat tnt de mediabox aan de man brengt zonder opdracht van upc, wat toch hetgeen is wat je beweert.
Ik weet uit ervaring dat het ongevraagd bezorgen ook gededeltelijk te wijten is aan TNT.
Het schijnt namelijk dat die mensen daar ook provisie voor krijgen
Als dat zo al is, dan toch in opdracht van upc, maar ik kan je garanderen dat dit niet zo is.
Wel gebeurt het dat door upc louche figuren ingehuurd worden die met agressieve methoden deze ondingen bij mensen door de strot te duwen, welke wel op provisie staan, en dan bij klachten hierover proberen de schuld bij een gerespecteerd bedrijf dit in de schoenen te schuiven.
En dat is dan de mentaliteit van upc.

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

TNT bezorgt de boxen in opdracht van UPC, maar TNT verdient ook per afgeleverde mediabox, daar gaat het om. Natuurlijk gaat TNt niet zelf het initiatief nemen om maar es bij half Nederland mediaboxen te bezorgen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat TNT slecht is.

UPC heeft zelf ook verkoopteams, die inderdaad langs de deuren gaan. Dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door agro »

TNT berekend de kosten per opdracht en of deze door de geadresseerde wordt aangenomen of niet maakt voor TNT helemaal niks uit, als de zending retour gaat afzender worden toch de normale kosten berekend.
Dit in tegenstelling tot de door upc ingehuurde louche figuren die wel per afgeleverde box hun provisie ontvangen, en daardoor met agressief gedrag proberen die rommel bij mensen door de strot te duwen.
En nogmaals als daar dan klachten over komen proberen ze die bij upc bij TNT in de schoenen te schuiven, en daar werk je wel degelijk aan mee door hier dezelfde onzin te plaatsen.
En dat is nogmaals de onbeschofte arrogante mentaliteit welke upc zo eigen is, en deze heb je ook te zien aan hetgeen je hier deponeert.

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Jessica79 »

Je bent wel erg gefrustreerd he...mentale hulp nodig?

Je bent wel erg zeker van je eigen verhalen. Heeft weinig zin dat ik hier nog iets over zeg...
Dus ik laat het hierb wat dit betreft bij, ook omdat jij mij er persoonlijk bij intrekt, en daar hou ik niet zo van. Net of je mij kent en precies weet wat ik wel of niet doe bij UPC.
Ik zou zeggen, kijk eerst es naar jezelf, voor dat je je mening klaar hebt over anderen.

Veel plezier nog met UPC, dat het nog heel lang mag duren....

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Agro,

Hoeveel geld dit voor UPC kost weet ik niet, het is bekend dat heel veel mensen dit onding ( incl.mijzelf ) weigeren aan de deur. Uiteindelijk is het de UPC klant die alles betaald wat die IPC ei*els verzinnen aan marketing onzin.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Ron58 »

Uiteindelijk is het de UPC klant die alles betaald
Natuurlijk, maar we betalen al vooruit.

Waarom denk je dat UPC destijds alle kabeltarieven in heel Nederland "gelijk" wilde trekken en alles meteen meer optrok naar het allerhoogste tarief i.p.v een gemiddelde te nemen. Voor velen betekende het 70 a 80 % verhoging.
En wat denk je wat het gaat kosten als analoog er uit gaat en men toch een tweede, derde, vierde toestel aan wil sluiten???

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: UPC Mediabox in de vernieling

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ron58,

dit gaat goud geld kosten, zelf betaal ik nu nog 9,76 permaand voor de kabel van UPC. (regio Hellevoetsluis ) voor hoelang nog?

Gesloten