LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

IPB wil je het?

Ja, wanneer de kinder ziektes opgelost zijn
89
53%
Nee, het is niets
64
38%
Weet niet overige
16
9%
 
Totaal aantal stemmen: 169

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Mickey D »

Bij mij werd de 'schuld' van de problemen niet gezocht in de installatie in huis, die was goed. Downloadprogramma's gebruik ik niet. De oorzaak zou liggen in de bekabeling vanaf de wijkcentrale. Daarom werd mij niet veel hoop gegeven dat de concurrent over het BabyXl netwerk het beter zou doen, die zou juist dat deel ook gebruiken. Maar toch: nadat de KPN uiteindelijk de lijn vrijgaf had ik heel snel verbinding, inclusief telefonie en ik heb tot nu toe (een maand) nog geen enkele storing gemerkt. Het modem staat op dezelfde plaats, is aangesloten met een stekker in plaats van een aansluitdoosje en er zit een splitter tussen. Bij de KPN deed ik mijn eerste opzegpoging al binnen drie weken, omdat ik toen al zo veel problemen had en zo weinig merkte van werken aan oplossingen... Maar dat gaat wel over enkele maanden geleden, dus ik hoop dat uw woorden blijven gelden en dat de KPN nu uiteindelijk echt de problemen aanpakt en oplost. Niet meer voor mij, maar voor al die andere problematische aansluitingen. Voor mijzelf hoop ik nog dat de KPN dit debacle nog eens juist gaat afsluiten, want ook dat gaat niet goed...

swierstra
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2007 01:20

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door swierstra »

ik denk dat julle (lees KPN) beter eens kunnen gaan denken aan een klantenstop en zodoende verbeteringen kunnen doorvoeren .Eerlijkheidshalve moet ik erbij vertellen dat jullie niet de enigen zijn en wel een van de grootste vandaar de vele klachten.Wel jammer dat lees (KPN) door jullie beleid een voorheen goede provider (Planet ) aan de rand van de afgrond helpen,ik was jaren een tevreden klant totdat KPN zich eermee ging bemoeien .

Angel@a
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:55

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Angel@a »

Ook zo apart.......
Bij ons zijn 3 mensen (waarvan ik het weet!) die ons niet kunnen bereiken, krijgen een zgn "afgesloten"-toon. Zelf kunnen wij hun wél bellen! Verder met niemand problemen, voor iedereen bereikbaar. Maar dus een aantal mensen niet. :?
Reset al gedaan, geen verandering.
KPN snapt er ook niets van....... misschien verkeerd aangesloten??? Ja daaaggg, dan had toch niets het gedaan? Op verdere telefoontjes en e-mails krijg ik maar gewoon helemaal geen reactie meer...

dick50
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mar 2007 19:06

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door dick50 »

Op TV een mijnheer van KPN horen zeggen dat er software problemen zijn met geleverde modems; deze modems worden op afstand en volgens een protocol gereset. Dat houdt in dat het KPN het probleem kent, het wordt opgelost maar wellicht nog een paar maanden kan duren. Overigens bel ik al jaren over VOIP maar dan via multikabel en zonder problemen.

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Overigens bel ik al jaren over VOIP maar dan via multikabel en zonder problemen.
Ik met VOIPBUSTER via de notebook via ADSL.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Anastasia »

Is het wel de schuld van KPN?

Tijdens vakantie in 2006 op de Friese meren regelmatig draadloos via Wifi inloggen, en met notebook en headset Skypen......

Dus ook tijdens de vakantie bellen en surfen en wie betaalde dat?

Als Hackster met Netstumbler kraak je alle code's dus ook jou buren kunnen het verzieken!

Als ze bij KPN telefoon voorrang geven op Internet is het probleem opgelost.

Dus Bellen+Internetten.... en niet andersom aub....

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Als ze bij KPN telefoon voorrang geven op Internet is het probleem opgelost.


Ja doei!

Ik betaal voor een snelle internetverbinding.
Dus wil ik die ook hebben!

Zoals jij het voorstelt kun je dan wel soepel bellen, maar de snelheid van surfen en downloaden gaat dan drastisch terug.

En dat is iets wat ik als consument niet accepteer!

En zo zijn er wel veel consumenten met mij.

Spemmur
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 01:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Spemmur »

Wat mij opvalt bij het lezen van de reacties is dat mensen blijkbaar niet weten wat ze aangeschaft hebben.

Ten eerste stapt iedereen over naar een andere aanbieder voor internet/telefoon, een verandering van aansluiting geeft altijd het risico dat er iets mis gaat! Blijven waar je zit (wanneer dat goed werkt) geeft daarop veel minder kans. Mensen nemen dat risico op een foutje om een paar euro per jaar goedkoper uit te zijn, is het dat wel waard?

Ten tweede stappen veel mensen over van een "onverwoestbare" analoge lijn naar digitaal bellen (VoIP) wat een technologie is die nog in de kinderschoenen staat. Weer een risico dat genomen wordt om een paar eurootjes goedkoper uit te zijn. Hoe ingewikkelder de technologie, hoe groter de kans op kleine en grotere storingen.

Wat opvalt is dat veel mensen met grote dollartekens in hun ogen niet kunnen wachten om over te stappen, maar wel heel erg hard zeuren als ze daarvan de consequenties ondervinden. Overstappen (van wie naar wie maakt niet uit) is een risico dat men zelf neemt!

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ten tweede stappen veel mensen over van een "onverwoestbare" analoge lijn naar digitaal bellen (VoIP)


VOIP-bellen valt niet onder de noemer digitaal bellen.

Ik zal uitleggen wat ik bedoel.

Je hebt de ouderwetse zeer betrouwbare analoge telefoon en daarbij de analoge telefoonlijn.

ISDN is de digitale versie van de analoge telefoonlijn.

De vaste telefoonnetwerk is compleet digitaal, alleen het laatste stukje vanaf de huisaansluiting tot de eerste telefooncentrale is analoog.

VOIP is een techniek om via internet toch te kunnen praten.
Eerst ging dat via MSN, waarbij je van een headsetje gebruik maakte of via een losse microfoon en losse computerspeakertjes.

Tegenwoordig kun je in plaats van een headsetje op je computer aan te sluiten ook je oude telefoon ervoor gebruiken, maar de rest blijft hetzelfde.

Dus VOIP-Bellen bestaat in de praktijk niet.
Er is dus ook géén VOIP-telefoon netwerk.


Veel mensen denken dat VOIP een opvolger is van de analoge vaste telefoonnetwerk, maar dat is het dus niet.

Wat mij opvalt bij het lezen van de reacties is dat mensen blijkbaar niet weten wat ze aangeschaft hebben.
Dat komt omdat men tegenwoordig impulsief koopt.
Wat totaal verkeerd is.

Spemmur
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 01:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Spemmur »

OK, dank voor de uitleg.
Ik pretendeerde ook niet de techniek volledig door te hebben, maar dacht wel dat het digitale bellen via de (digitaal gemaakte) ouderwetse telefoonlijn iets anders is dan VoIP. En dan vooral dat mensen denken over te kunnen stappen naar een "precies hetzelfde" produkt, namelijk: bellen. Maar doordat er een andere techniek gebruikt wordt ben je wel veel meer afhankelijk van oa: software-updates, modems en andere randapparatuur enz.

Ook electriciteit! Wanneer ik bij stroomuitval mijn niet-draadloze telefoontoestel in de muur steek, kan ik gewoon bellen, dat is bij VoIP nooit mogelijk.
Verder "vergeet" iedereen dat alles van 1 aanbieder makkelijk is, behalve wanneer die ene aanbieder een probleem heeft, dan heb je meteen niks meer...

Maar ik denk dat we, gezien wat je al eerder had gepost, wel op 1 lijn zitten. Vond dat verhaal over de mailserverstoring, gevolgd door massaal bellen en dan daar weer over klagen erg goed!

Ikzelf gebruik een analoge KPN-lijn die al 30 jaar zonder storing werkt (dat ik me kan herinneren) in combinatie met een XS4ALL ADSL-abonnement wat ook probleemloos functioneert.

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ikzelf gebruik een analoge KPN-lijn die al 30 jaar zonder storing werkt (dat ik me kan herinneren) in combinatie met een XS4ALL ADSL-abonnement wat ook probleemloos functioneert.
Ik soortgelijk:

Ik bel via de analoge KPN-lijn.
Ik heb internet van Planet Internet via ADSL.

En ik bel via VOIPBUSTER.
Ik pretendeerde ook niet de techniek volledig door te hebben, maar dacht wel dat het digitale bellen via de (digitaal gemaakte) ouderwetse telefoonlijn iets anders is dan VoIP.
Klopt.
Integrated Services Digital Network (ISDN) is een vorm van digitale telefonie. Het is de opvolger van het analoge POTS. Met ISDN kunnen over de bestaande koperen tweedraadsverbinding op wijkniveau meer gegevens worden getransporteerd dan doorgaans met POTS (Plain Old Telephony System) (soms ook wel foutief PSTN genoemd) mogelijk is. ISDN wordt ook wel Annex-B telefonie genoemd.

De Engelse betekenis staat grofweg voor 'dienstintegrerend digitaal netwerk'. Dat betekent dat men niet voor iedere dienst een eigen net nodig heeft maar dat het net in staat is verschillende diensten af te handelen. Over hetzelfde netwerk kunnen niet alleen telefoongesprekken maar ook video- en datadiensten (Teletex, Datex, Telefax, Telemetrie, ...) gevoerd worden. Omdat ISDN in tegenstelling tot bij analoge aansluiting de data digitaal over de lijn stuurt kan de capaciteit van de leiding beter benut worden.

Een ISDN verbinding bestaat uit kanalen: B-kanalen waarover de ISDN-gebruiker communiceert, en één D-kanaal waarover de centrale met de aanwezige ISDN apparatuur onderhandelt.
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Isdn)
Bij Voice over IP of VoIP wordt het Internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen. Hierdoor is nog slechts één infrastructuur nodig en kunnen bovendien nieuwe producten en diensten worden ontwikkeld. Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed geworden.

VoIP is niet hetzelfde als VoDSL. Bij VoDSL wordt een telefoonlijn over een ADSL-lijn geïmplementeerd zonder gebruik te maken van internet.
Nadelen
De klassieke Datanetwerken zijn van oudsher niet ontworpen met spraaktransport als doel. Het transport van spraak stelt strenge eisen aan het netwerk ten aanzien van onder meer de vertraging die de spraak ondervindt en het verstoren van de verbinding. Vooral de vertraging kan een hinderlijke factor zijn als het om een 'vloeiend verlopend gesprek' gaat. Met het analoge telefoonnetwerk van jaren geleden, kon bijvoorbeeld een onweersbui onderweg de verbinding verstoren. Met het gebruik van ISDN en modernere netwerktechnieken zoals glasvezel, werd onder andere deze invloed buitengesloten. Datanetwerken hebben tradioneel als belangrijkste eigenschap het betrouwbaar en relatief snel transporteren van gegevens van zender naar ontvanger. Enige variatie in de tijd die het kost om informatie te versturen is minder belangrijk. En als er een pakketje data verloren gaat, wordt het opnieuw verstuurd. Dit is eigenlijk tegenstrijdig met de eisen die aan een spraaknetwerk gesteld worden - er is geen tijd om het opnieuw te versturen, dus verliezen van pakketjes moet heel erg beperkt zijn.

Met VoIP worden er pakketjes met data verstuurd van de zender naar de ontvanger en terug, waarbij de vertraging en betrouwbaarheid van het hoogste belang zijn. De vertraging die pakketjes ondervinden en de betrouwbaarheid ervan (de hoeveelheid pakketjes die in het netwerk verloren gaan) bepalen dus de beleving van de gesprekskwaliteit van de gebruikers. Bijvoorbeeld de drukte op het netwerk kan een negatieve invloed hebben op VoIP verkeer. De gebruiker kan dit merken in de gesprekskwaliteit. Om hieraan tegemoet te komen, worden mechanismen aan datanetwerken toegevoegd die Quality of Service (QoS) mogelijk maken. Hierdoor wordt voorrang gegeven aan spraakverkeer ten opzichte van dataverkeer.

Het op Internet gebruikte IP-protocol heeft bij het ontwerp al een mechanisme meegekregen wat het mogelijk maakt om onderscheid te maken in de diverse soorten informatie die over een verbinding getransporteerd worden. Het kunnen toepassen van QoS ligt dus al jaren besloten in het protocol zelf. Deze mogelijkheid kan benut worden door een leverancier van een Internet-aansluiting, het is alleen (nog) geen gemeengoed. Bijvoorbeeld koppelingen (peering) tussen netwerken van providers maken vaak nog geen gebruik van deze mogelijkheid, ook omdat het behandelen van dataverkeer op deze manier extra krachtige (en kostbare) apparatuur noodzakelijk maakt.

De huidige ADSL-modems en routers hebben deze QoS-functie steeds vaker standaard ingebouwd, zodat bij de verbinding naar het Internet invloed kan worden uitgeoefend op de behandeling van het verkeer. Zodat bijvoorbeeld de download van een bestand op de PC niet de kwaliteit van het telefoongesprek aantast. De exacte uitvoering hiervan verschilt van fabrikant naar fabrikant, het doel is steeds hetzelfde: zo optimaal mogelijk VoIP verkeer over de verbinding te krijgen.

Telefoontoestellen die Voice over IP gebruiken hebben een vaak eigen stroomvoorziening nodig (adapter). Traditionele analoge toestellen hebben deze niet nodig, omdat het telefoon signaal en de stroom over de telefoonlijn geleverd worden. Dit maakt Voice over IP toestellen minder geschikt voor alarmlijnen. Er is VoIP hardware die geschikt is voor Power over Ethernet (PoE). Hierbij wordt de netwerk kabel gebruikt als stroomvoorziening. De netwerkapparatuur dient in een dergelijk geval tevens PoE te ondersteunen, wat van invloed is op de prijs.
Digitale telefonie
Digitale telefonie is een term die vandaag de dag over het algemeen gebruikt wordt wanneer men spreekt over VoIP via de eigen internetprovider. Nog geen 20 jaar geleden had ISDN die benaming. Anno 2006 breiden de bestaande internetproviders hun productenaanbod uit met telefonieabonnementen. Het bestaande ADSL- of kabelmodem wordt hierbij vervangen door een exemplaar met een voip-aansluiting. Op het modem kan dan een normale telefoon aangesloten worden.Het spraakverkeer naar de telefooncentrale blijft hierbij binnen het (gecontroleerde) netwerk van de eigen internetprovider, zodat het hier (eventueel) voorrang gegeven kan worden op ander dataverkeer. De gesprekskwaliteit en de bereikbaarheid kan hierdoor beter worden gecontroleerd. Meestal kunnen alleen gewone telefoonnummers gebeld worden met digitale telefonie abonnementen. Hiervoor heeft deze provider een koppeling (peering) met het openbare telefoonnetwerk.
Internettelefonie
Internettelefonie staat voor telefonie via het openbare internet. Het is namelijk ook mogelijk een telefonieabonnement af te sluiten bij een andere aanbieder dan de eigen internetprovider. Het spraakverkeer blijft dan alleen niet binnen het netwerk van de eigen internetprovider, maar gaat over "het Internet" om de telefooncentrale te bereiken. Hierdoor kan er geen kwaliteitsgarantie worden gegeven. In een aantal gevallen kan er van hetzelfde ADSL-modem gebruik gemaakt worden als door de Internet-provider is geleverd. In de situatie met kabel-modems gaat dit niet. Dan wordt er gebruik gemaakt van additionele hardware (bijvoorbeeld een router met voip-aansluiting (en bij voorkeur QoS), ATA, IP Telefoon) of een softwarematige telefoon op de computer in combinatie met een geluidskaart, koptelefoon en microfoon. Bekende VoIP-providers met softwarematige telefoons (soft-phones) zijn Windows Live Messenger, Google Talk, Skype, Parlino en VoipBuster. Bekende softphone-programma's zijn bijvoorbeeld X-Lite en SJphone, welke simpelweg een software-matige SIP-telefoon bieden die in beginsel met de dienst van iedere VoIP-provider kunnen werken.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Voip

Een mooi voorbeeld hiervan is VOIPBUSTER.


Hiermee heb ik de verschillen laten zien tussen de verschillende technieken.

Spemmur
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 01:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Spemmur »

Ga ik allemaal nu niet meer lezen, maar dank voor de info!

Maar ik breng nog 1maal mijn (blijde) boodschap:

Weet waar je aan begint als je overstapt of iets aan je aansluiting laat omzetten. Het is niet voor niks goedkoper! Je zult meer uitval van de dienst, een slechter bereikbare klantenservice en minder mogelijkheden moeten accepteren in veel gevallen.
Daarvoor in de plaats betaal je wel net wat minder. Leve de liberalisering van de telecommarkt!

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik kan hier wel een verklaring geven.

Sommige consumentenorganisaties zeggen tegen de consumenten dat de consumenten alles bepalen.

Dus als in de praktijk uitwijst dat de kwaliteit van VOIP stukken minder is dan de analoge telefonie en dat VOIP veel minder betrouwbaar is dan de analoge telefonie, dan is dat een keihard gegeven.
Dat VOIP minder betrouwbaar is dan de analoge telefonie heeft met de techniek zelf te maken. Dus dat is de techniek eigen eigenschap.

Wat er nu dus gebeurd is dat sommige consumentenorganisaties nu tegen de consumenten zeggen dat je van VOIP precies hetzelfde mag verwachten als van de analoge telefonie. Mocht dat in de praktijk niet zo zijn, dan mag je als consument dan van die VOIP-aanbieders eisen dat zij dus VOIP dan dermate aanpassen dat het de dezelfde kwaliteit heeft als van de analoge telefonie. Doen de bedrijven dat niet en de betrouwbaarheid is dan nog niet hetzelfde dan moet je juridische stappen ondernemen om de verwachtingen zoals die de consumentenorganisaties voorspiegelen alsnog realiteit worden.


Totale onzin dus!

Dat is dus hetzelfde als je het Wifi internetverbinding met alleen WEB-beveiliging gaat eisen dat het compleet hacker-vrij is.

Of dat je gaat eisen dat de winterbanden in hartje zomer nog te gebruiken is.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Jan9 »

Ikbenik,
Consumenenten mogen:

a. een werkende dienst verwachten.
b. accurate nota`s
c. bereikbare klantenservice/helpdesk
d. dat afspraken worden nagekomen

Je kan niet eisen dat ze technische kennis hebben van Voip of storingsmonteur zijn. :)

ikbenik

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door ikbenik »

Je kan niet eisen dat ze technische kennis hebben van Voip of storingsmonteur zijn.
Klopt, maar er zijn ook geluiden zoals ik ze geef.
Er zijn ook experts over VOIP die precies hetzelfde aangeven wat ik aangeef.

Wat er echter gebeurd is dat zulke geluiden in de doofpot gestopt worden.
Veel consumenten leven in hun eigen fantasiewereld en zulke geluiden passen er niet in.

Wat mij opvalt is dat ook de consumentenorganisaties datgene zeggen wat de consument graag horen wilt.

In plaats van dat de consumentenorganisaties de consumenten hierbij waarschuwen en ze uit de droom helpen, gaan ze juist hun dromen aanwakkeren.

Tuurlijk kun je van de consumenten niet verwachten dat ze een hele grote technische kennis hebben.
Het is de taak van de winkelier en de consumentenorganisaties om de consumenten goed en juist voor te lichten.

En wat doen de consumentenorganisaties in dit geval?

Niet de consument juist voorlichten.

En daar stoor ik me aan!

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door queenfan »

Consumenenten mogen:
a. een werkende dienst verwachten.
Het werkt maar door allerlei kinderziektes en de natuurlijke problemen zoals drukte, afstand, bandbreedte enz kan er storingen voorkomen.
Bedenk dat het geen vastelijn is zoals PSTN of ISDN
b. accurate nota`s
Ben ik het mee eens.
c. bereikbare klantenservice/helpdesk
Als men de gedachte van een VoIP als vaste lijn laten zakken en eens kijken hoevaak het internet eens een bitje laat vallen wordt er ook minder gebeld en is de klantenservice ook bereikbaar.
Maar zoals mensen denken zoals bij mijn opmerking bij punt a zal dit zo blijven.
d. dat afspraken worden nagekomen
Ben ik het wel mee eens, alleen op sommige vlak kan het niet.


@ Anastacia,
Als ze bij KPN telefoon voorrang geven op Internet is het probleem opgelost.
Bellen heeft altijd voorang op internetten alleen zoals jij ook mag weten immers jij zegt dat je een hacker bent heb je switches, bekabeling enz.
Door drukte op de switches komt er vertraging voor, kunnen er bitjes wegvallen enz.
Door de afstand van de kabel kan ook vertragingen voorkomen enz.

@dick50,
Dit zijn software problemen t.b.m. het wegvallen van je gesprek bna 13 minuten en ja die zijn bekend.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door Jan9 »

Het doet mij een beetje denken aan toen internet en mobiel bellen gemeengoed werden.
Toen mobiel bellen populair werd had ook niet elke provider een goede dekking maar wilden ze wel heel graag abonnementen en prepaidpakket verkopen.Dan krijg je ontevreden klanten op tv.
Kassa etc. hebben ook de helpdesks destijds onderzocht van internet providers en terecht kwamen Freeler en Xs4all altijd goed uit de test.
Freeler had een zeer deskundige helpdesk en en je hoefde ook nooit lang te wachten. Bij anderen was de nummer duur en kreeg je vaak een standaard e-mail die niet altijd de juiste oplossing bood.
Er zaten ook verschillen in de snelheid en met Freeler en 12move verloor je bijna nooit de verbinding....

jvdhurk
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2006 00:06

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door jvdhurk »

Sinds Aug.heb ik internetbellen go,en deze week tv erbij.
bellen/internet zelf geinstalleerd,en de tv ook ik moet zeggen het was
hier en daar goed lezen/opletten maar het werkt perfect.
heb wel bij bellenaf en toe geen contact,maar dat was kort.

gr. van jos

:)

swierstra
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2007 01:20

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door swierstra »

als laatste reaktie : het feit dat KPN nu eindlijk wat gaat doen is niet dankzij KPN maar ondanks KPN,dit hebben we vooral te danken aan KASSA en RADAR leve KAASA en RADAR en jammer dat deze eerst nodig zijn om een probleem aan de man te brengen.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: KPN - Planet Internet plus bellen wat een chaos...

Ongelezen bericht door queenfan »

@ swiertra, doen bedrijven als @Home en UPC ondanks grote problem ook nog steeds.

Gesloten