| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stichting talant zorginstelling voor gehandicapten
stichting talant zorginstelling voor gehandicapten
wij zijn ouders van een gehandicapt kind dat in een woonvorm van talant woont. wij kunnen hem jammer genoeg niet thuis laten wonen anders hadden wij hem natuurlijk nooit uit huis geplaatst. Helaas mogen wij nu al een half jaar niet meer bij hem komen en wordt hij steeds thuis gebracht...reden? ik heb daar emotioneel gereageerd omdat mijn man werd beschuldigd van boos gedrag aan de telefoon met een begeleidster...tenminste dat denken we.En dat is absoluut niet waar vandaar mijn reactie. Na talloze telefoontjes en brieven weten we het nog steeds niet maar het enige wat talant wil is hem overplaatsen naar een dorp hier een half uur vandaan terwijl wij er voor gekozen hebben om hem dichtbij te hebben zodat wij hem regelmatig(vaak) op kunnen halen.Op een gegeven moment hebben wij een brief van hun advocaat gekregen dat als wij bij onze zoon zouden komen wij een boete moesten betalen???Dus hebben wij ook onze rechtsbijstand maar ingeschakeld. Onze advocaat zegt dat ze op geen enkele manier flexibel zijn terwijl wij al verscheidene oplossingen hebben bedacht. Helaas kunnen wij geen kant op. Zij hebben de macht omdat zij zo groot zijn en hier in Friesland bijna alles talant is. ja de hoge heren interesseert het niet zolang zij hun geld maar krijgen. Het is toch te gek voor woorden. Is er iemand die ook dergelijke ervaringen met talant heeft?
Re: stichting talant zorginstelling voor gehandicapten
Hier zegt men Talant Trammelant
Mijn dochter was bijna haar kind door hun kwijtgeraakt
Mijn dochter was bijna haar kind door hun kwijtgeraakt
meld uw verhaal bij de beheerder van de website www.zorgenindezorg.nl
Uw verhaal blijft anoniem en misschien kunnen we u helpen of uw dochter...
Uw verhaal blijft anoniem en misschien kunnen we u helpen of uw dochter...
-
Zorg maar dan beter
Ik heb me al een tijdje in Talant (tramelant) verdiep, dit mede omdat mijn echtgenote werkzaam is binnen Talant.
Ik weet dat er veel mis is binnen Talant, alles wordt door middel van intimidatie en mondsnoeren onder de grote mat geveegd.
Om deze misverstanden aan te pakken door o.a. onafhankelijk onderzoek, en naar buiten brengen in de media zodat er een einde komt aan de druk en intimidatie die er dagelijks op de werkvloer binnen talant te vinden is.
Mocht jij degene zijn die je verhaal kwijt wil dan zijn we op zoek naar jou en je verhaal.
Ook voor ouders die problemen hebben met hun kind binnen Talant zijn welkom met hun verhaal.
Binnenkort wordt de website geopend: http://www.zorgmaardanbeter.nl hier kun je het volgende vinden:
- Laatste nieuws over de zorg.
- Zorg aanbieders.
- Hulp voor ouder met een kind in de zorg.
- Banenmarkt voor de zorg (vraag en aanbod).
- Vraag /aanbod voor o.m hulpmiddelen.
- Forums.
- Tips en wettelijke regelgeving in de zorg.
En meer...
Mocht je tips of je verhaal kwijt willen, mail ons op: [email protected]
Ook als je op de hoogte wilt worden gehouden omtrent Zorg Maar Dan Beter mail ons.
Ik weet dat er veel mis is binnen Talant, alles wordt door middel van intimidatie en mondsnoeren onder de grote mat geveegd.
Om deze misverstanden aan te pakken door o.a. onafhankelijk onderzoek, en naar buiten brengen in de media zodat er een einde komt aan de druk en intimidatie die er dagelijks op de werkvloer binnen talant te vinden is.
Mocht jij degene zijn die je verhaal kwijt wil dan zijn we op zoek naar jou en je verhaal.
Ook voor ouders die problemen hebben met hun kind binnen Talant zijn welkom met hun verhaal.
Binnenkort wordt de website geopend: http://www.zorgmaardanbeter.nl hier kun je het volgende vinden:
- Laatste nieuws over de zorg.
- Zorg aanbieders.
- Hulp voor ouder met een kind in de zorg.
- Banenmarkt voor de zorg (vraag en aanbod).
- Vraag /aanbod voor o.m hulpmiddelen.
- Forums.
- Tips en wettelijke regelgeving in de zorg.
En meer...
Mocht je tips of je verhaal kwijt willen, mail ons op: [email protected]
Ook als je op de hoogte wilt worden gehouden omtrent Zorg Maar Dan Beter mail ons.