LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali liegt maar raak

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
zwaluw
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2005 14:29

Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door zwaluw »

Waarschuwing;

Klachten over tiscali kunt u ook melden via [email protected]

Tiscali heeft aangetoond niet terug te deinzen voor machtsmisbruik en arrogantie.

Ook benieuwd of ik de enigen bejn met deze ervaringen, typt dan eens " klachten tiscali " in google en zie wat er dan gebeurd. Zo ontdekt u dat wij niet voor niets waarschuwen.

tiscali staat voor,

1. de klanten voorliegen.
2. dat zij de klant bewust in een kwaad daglicht zetten.
3. onterechte beschuldigingen uit.
4. er niet voor terug deinzen werkelijk iedereen voor te liegen.

Heeft tiscali storing dan kunnen tienduizenden klanten tegelijk naar de telefoon grijpen en met z'n alle tegelijk a 30 eurocent per minuut naar een bandje luisteren.

Mocht u ook 30 eurocent per minuut veel te veel vinden meld uw klachten dan aan via [email protected]

student538

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door student538 »

Waar liegen ze dan over? Overigens is 12move.nl ook van Tiscali. Is Tiscali al overgenomen door de KPN?

ridder80

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door ridder80 »

al lang

dees
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 sep 2005 19:47

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door dees »

:D nee hoor, ridder80.
Nog niet.

andre@home
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2006 09:20

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door andre@home »

de zwaluw is gevlogen..... een zwaluw maakt geen zomer ... of klacht..;)

freed
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 okt 2006 11:46

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door freed »

Tiscali is in mijn ervaring een van de beste internet-bedrijven. Ik begon met Tip.nl in april 1996. The Internet Plaza werd overgenomen door WorldOnline, dat later weer door Tiscali overgenomen werd. In het begin van TIP was er nog af en toe een storing, maar sindsdien was ik als frequente Internetgebruiker maar weinig uren zonder Internet. Mijn .tip e-mail adressen van 1996 zijn nog steeds actueel (helaas ook bekend bij de spammers...).
Toen Planet Tiscali KPN-ADSL overnam, werd beloofd dat de e-mail adressen konden blijven. Een e-mail later werd dat: een jaar gegarandeerd. Gelukkig had ik op tijd de toenmalige contract opgezegd en vervangen door Tiscali ADSL. Mijn e-mail .tip adressen zijn er nog steeds bruikbaar, en de belachelijk hoge abonneekosten van Planet kon ik zo ook omzeilen. Planet echter is nog niet tevreden, ze willen nu ook de rest van Tiscali overnemen. Interessant is dat ik op de website van Tiscali niets daarover kan vinden, het lijkt dus een vijandige overnamepoging. Die de OPTA moet verhinderen!

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: Tiscali liegt maar raak

Ongelezen bericht door trimoxa »

zouden ze meer geld verdienen aan die klachten lijn als aan hun adsl product.


a 30 euro cent per minut zou je denken van wel.

Gesloten