LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukens zijn geen auto's

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
wibojanse
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 dec 2006 13:37

keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door wibojanse »

Op dit forum zie je steeds over en weer negatieve ervaringen. Natuurlijk kun je bij een op maat gemaakt product, welke ook nog eens van een kwetsbaar materiaal zoals hout zijn, Snel fouten en krassen maken. Het is aan de keukenverkoper om dit zo snel mogelijk op te lossen. Kijk eens rond bij een autoshowroom. U heeft daarmee per model 10 keuzes te maken. Bij iedere keukenmodel zijn een veelvoud aan keuzes te maken, dus ook een veelvoud aan "kans" op fouten. Ook moet iedere keuken opnieuw de aandacht krijgen in ontwerp/design/stijl wensen en mogelijkheden. Moet je je eens voorstellen dat een autoverkoper voor u telkens een nieuw model zou ontwerpen. Daar zijn ingenieurs jaren mee bezig.

Ik pleit hier niet voor de gemaakte fouten, en ook ik vind dat je die heel spoedig moet oplossen. Maar er staan soms mededelingen op deze site waarvan ik denk, ga rustig praten met de winkel en kom eruit. Aan de verkopers een oproep, als die klant dan komt praten sta ze netjes te woord en LOS HET OOK OP ! ! !

Dus consument, de kans op fouten is heel groot in keukens, vraag of de winkel vooraf wil bevestigen hoelang zij erover doen om iets op te lossen ! ! ! Zet dat vooraf zwart op wit. Een betrouwbare zaak zal dit doen voor u. Een zaak die twijfelt over zichzelf zal met uitvluchten komen.

Geniet van uw keuken en ga ervoor met zijn allen

Een keukenliefhebber ! ! !

Pier
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jan 2006 23:19

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door Pier »

In theorie allemaal prachtig, maar zo werkt het dus niet in die wereld: het is er vergeven van de provisiehaaien. Je voorstel is hetzelfde als wanneer je aan een alcoholist zou voorstellen om "asjeblieft niet meer te drinken en de volgende keer een frisje te nemen"....

Pfffff

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door Pfffff »

Pier, neem aub een frisje en drink niet meer

Leonhart
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 dec 2006 17:39

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door Leonhart »

Hoezo kansen op fouten heel groot in keukens?????????

METEN is WETEN en alles correct bestellen, daar gaat het om.

Dan gaat er ook niets verkeerd

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door D1RK »

Mijn Ikea keuken ging in een keer goed met de CDrom....

Maar de nieuwe auto bij de officiele dealer......
De auto was goed, maar er werden zoveel fouten gemaakt!

Leonhart
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 dec 2006 17:39

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door Leonhart »

houten banden, remmen met het gaspedaal, open dak aan de onderkant en 5 jaar garantie

ik ken hem: Zastava de luxe

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: keukens zijn geen auto's

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 16 Mrt 2007 17:28 door Leonhart

houten banden, remmen met het gaspedaal, open dak aan de onderkant en 5 jaar garantie

ik ken hem: Zastava de luxe
Ken hem ook hij staat nu in mijn
Skoda keuken :wink:

Gesloten