LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Touroperators

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
zoebier
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:42

Touroperators

Ongelezen bericht door zoebier »

Weet iemand dit?

Ik vraag me wel eens af hoe een reisbureau aan zijn touroperators komt. Bel je dan gewoon met alle touroperators op en vraag je of je hun reizen mag verkopen? En hoeveel commissie krijgt een reisbureau? En mag een "niet-ANVR-reisbureau" wel reizen verkopen van een anvr-touroperator?

Ik zou graag willen weten hoe dat in elkaar zit want op internet is het nergens te vinden.

LJFrankenstein
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 feb 2005 12:58

Re: Touroperators

Ongelezen bericht door LJFrankenstein »

Als reisbureau benader je een touroperator om hun producten te verkopen. Als ze het toestaan teken je een agentuurovereenkomst. Dan mag je hun producten verkopen.

Het is niet gebruikelijk dat een niet-ANVR reisbureau ANVR touroperators verkopen, uiteraard zijn er helaas uitzonderingen.....

En als je dan hun producten verkoopt krijg je inderdaad commissie, maar ik ga je niet zeggen hoeveel....ongeveer !!!

Groeten,
LJFrankenstein

zoebier
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:42

Re: Touroperators

Ongelezen bericht door zoebier »

Zit er eigenlijk BTW op vakantiereizen?

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Touroperators

Ongelezen bericht door rweelden22 »

WAT DENK JE ZELF

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Touroperators

Ongelezen bericht door hharteman »

Nee, dit gaat allemaal zwart.:-)
Vandaar de lage prijzen.

Ballie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2005 16:40

Re: Touroperators

Ongelezen bericht door Ballie »

Volgens mij wil zoebier gewoon zelf een reisbureau op internet beginnen of niet?

Gesloten