LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN toezegging: KPN gaat betalen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ericvr

KPN toezegging: KPN gaat betalen

Ongelezen bericht door Ericvr »

Ik ben maandagmorgen gebeld door KPN. Fout werd door @Home verwezen naar KPN. Zij zei dat ze niet moeilijk doet. Zij vroeg aan mij hoeveel de schade was... ik zei ongeveer 20 euro... zij zei gelijk tegen mij dat KPN 25 euro gaat betalen. Girorekeningnr. gecheckt.
Binnen 6 weken moet geld op mijn girorekening staan.

Nu is nog niet alles opgelost, maar dit is al een goed begin.

Mini

Re: KPN toezegging: KPN gaat betalen

Ongelezen bericht door Mini »

Fijn dat het opgelost wordt (alhoewel te vroeg juichen natuurlijk nooit slim is) maar wat is precies de bedoeling van deze post?
Je legt verder niets uit van het oorspronkelijke probleem of wat je er allemaal aan gedaan hebt, dus anderen die misschien nu of in de toekomst in hetzelfde schuitje komen te zitten weten nu niet wat ze kunnen doen. In feite is dit dus een mededeling, KPN betaalt jou terug...?

Ericvr

Re: KPN toezegging: KPN gaat betalen

Ongelezen bericht door Ericvr »

Ik was met de telefoon overgestapt van KPN naar @Home.
Nu was ik voor mensen met een analoge KPN-telefoonlijn niet bereikbaar. Storingsdienst van KPN zei dat 't aan mijn provider ligt: zou fout zijn van @Home. Storingsdienst van @Home zei dat de KPN-abonnee naar hun eigen storingdienst moest bellen.
Ik zat er tussen in. Bij zowel KPN als @Home kwam ik niet verder.
Ik heb gevraagd of ze 'n (buitendienst) monteur wilde sturen.
Bijv. mijn buurman had 'n analoge KPN telefoonlijn.
Enkele dagen later heb ik email ontvangen van @Home: fout lag bij de server van KPN.
Daarna is de vraag: wie betaald de tel. contacten (0,10/min) met de technische dienst ? @Home niet: het was niet hún fout.
Doorgestuurd naar KPN en per post van KPN een briefje ontvangen met een referentienummer. Vandaag heeft KPN gebeld en betaling toegezegd.

Gesloten