LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC
-
BCC
we hadden maandag een t.v. bestelt bij BCC,hij zou er met 3 dagen zijn,okee don wachten en wachten ,ik dacht ,ik bel zelf ff,Wat dacht je? een 0900 nummer, een Call center dus, ik ong vier menu,s afgeluisterd,met 30 cent per minuut + de kosten van mijn mob telefoon, okee maar dan: nee mevr hij is er nog niet.. okee de volgende dag dan? nee, na weer gebeld te hebben,vraag ik aan die gast kan ik dat filiaal zelf niet ff bellen?: Nee mevr ik mag geen telnummers doorgeven.(alsof ik stalker ben) BELACHELIJK dit,ze hebben wel duizend telefoons te koop schijnbaar,maar ze hebben er zelf geen.
-
Re: BCC
in welke stad heb je de tv gekocht
-
nou ja, het gaat erom dat die gasten niet te bereiken zijn ,dat slaat nergens op,kep net alweer gebeld en ik had 5 wachtenden voor me!!!!!ik geloof dat ik hem maar ergens anders ga kopen,zo ff op pad ,lekkere klantenservice BCC!!!!!!
Heb hetzelfde gehad hoor,maar voordat je naar eenGeplaatst op 12 Mrt 2007 13:39 door christeltje
--------------------------------------------------------------------------------
nou ja, het gaat erom dat die gasten niet te bereiken zijn ,dat slaat nergens op,kep net alweer gebeld en ik had 5 wachtenden voor me!!!!!ik geloof dat ik hem maar ergens anders ga kopen,zo ff op pad ,lekkere klantenservice BCC!!!!!!
ander gaat ff naar de winkel toe hoor en de koop
ontbinden anders zit je straks met twee van die klut dingen.
-
ik neem aan dat ik tot niets verplicht ben ,ik heb nog niets betaald!!en nergens een handtekening gezet,maar zou best kunnen, ze zijn ervoor in staan,trouwens ik had BCC een mail gestuurd en de t.v,s waren volop in vooraad(vreemd vanmiddag nog niet)
Geplaatst op 09 Mrt 2007 17:36 door christeltje
--------------------------------------------------------------------------------
we hadden maandag een t.v. bestelt bij BCC,hij zou er met 3 dagen zijn,
Zie toch duidelijk staan dat je hem bestelt heb.
Dus zou hem toch maar afbestellen want mondeling
is ook bestellen.