Ik heb (helaas) een speedlinq adsl + bellen abonnent.
Na 3 weken kan ik alleen gebeld worden. Wat ging er mis:
- na aanmelden voor abonnement werd meteen 89 euro afgeboekt voor modem zonder ontvangst modem.
- na 4 weken belde een kpn monteur dat ze aan de deur stonden. ik wist van niets, brief lag toevallig die dag smiddags in de bus dat kpn langs zou komen om kpn netwerk te activeren.
- 11 februari zou mijn verbinding werken alleen ik had geen modem ontvangen dus bellen en modem werd opgestuurd:dit duurde 1 1/2 week.
- afboeken 198 euro:aansluitkosten en abonnementskosten. Echter nog geen modem en kan dus niets. gebeld en klacht was genoteerd: ik zou terug gebeld worden. niet dus een email kreeg ik via mijn speedlinqmail waar ik dus niet aan kon komen.
- modem kreeg ik, aangesloten via cd rom uitleg. ADSL werkt, bellen niet. ik kan niet bellen wel gebeld worden. instelling modem is niet goed alleen dan moet je een deskundige zijn om het te laten werken.
Helpdesk bellen (0.70 euro per min).
Al 4x gedaan, wachttijd meer dan 15 min: postcode naam en tel nummer ingesproken en men zou binnwen 24 uur terugbellen. Tot dusver niet gebeurd.
dus na 2 maanden na aanvraag: nog geen bellen mogelijk, 280 euro afgeboekt en ik kan pas 3 weken ADSL doen.
Ik heb spijt van mijn abonnement !! Overdag is de helpdesk wel bereikbaar maar je moet bij je modem zitten dus een werkend persoon heeft dus bij Speedlinq grote pech.
mvg
Jorgen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq abonnement.....ellende
Re: Speedlinq abonnement.....ellende
Hallo,
Sluit je aan bij de andere thread, Speelink levering spullen en diensten nog steeds waardeloos. Daat staat veel herkenbare ellende met Speedlinq in, ook de mijne helaas.
groeten,
Paul
Sluit je aan bij de andere thread, Speelink levering spullen en diensten nog steeds waardeloos. Daat staat veel herkenbare ellende met Speedlinq in, ook de mijne helaas.
groeten,
Paul
-
Re: Speedlinq abonnement.....ellende
Hoi
Ik heb ook speedlinq, en had gisteren ineens (na een maand goed gewerkt te hebben) de hele dag geen telefoon. Heb gisteren avond de helpdesk geprobeerd te bellen maar moest dan mijn vaste nummer in spreken zodat ze je binnen 24 uur terug kunnen bellen. Dat gaat natuurlijk niet als je telefoon het niet doet. Vanochtend ben ik weer de helpdesk gaan bellen, het is nu weer in orde alles doet het weer, maar dit geintje koste weer 25 euro aan telefoon kosten. Wij zijn er al over uit, dat we zodra het kan opzeggen en naar een andere provider gaan.
p.s. de helpdesk kan je bellen tot 21.00 uur, als je erdoor heen komt.
Ik heb ook speedlinq, en had gisteren ineens (na een maand goed gewerkt te hebben) de hele dag geen telefoon. Heb gisteren avond de helpdesk geprobeerd te bellen maar moest dan mijn vaste nummer in spreken zodat ze je binnen 24 uur terug kunnen bellen. Dat gaat natuurlijk niet als je telefoon het niet doet. Vanochtend ben ik weer de helpdesk gaan bellen, het is nu weer in orde alles doet het weer, maar dit geintje koste weer 25 euro aan telefoon kosten. Wij zijn er al over uit, dat we zodra het kan opzeggen en naar een andere provider gaan.
p.s. de helpdesk kan je bellen tot 21.00 uur, als je erdoor heen komt.