LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlengen bij Telfort kost je geld!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mystery_girl
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Verlengen bij Telfort kost je geld!!!!

Ongelezen bericht door mystery_girl »

Verlenging bij Telfort kost geld.

Telfort steelt van zijn klanten.

Al jaren heb ik een abonnement bij Telfort, welke ik al eerder had verlengd.
Eind december 2006 liep weer een tweejarig contract af en heb ik opnieuw mijn abonnement bij Telfort verlengd.
Bij deze verlenging heeft Telfort mij eerst afgesloten en daarna weer opnieuw ingevoerd, zo het lijkt, want de opgebouwde belminuten en sms uit de smsbundel van de vorige maand, die altijd meegaan naar de volgende maand heeft Telfort bij een verlenging gewoon afgepakt.
Ik vind dit gewoon diefstal.
Ik ben toch niet naar een andere provider gegaan?
Belminuten gaan toch gewoon mee naar de volgende maand?
Dit was bij een vorige verlening wel gebeurd maar niet deze laatste keer.

Ook zijn per 30 december 2006 (verlengingsdatum) mijn gebruik van belminuten veranderd zonder dat mij dit werd meegedeeld.
Tot en met 29 december bracht Telfort alleen de gebruikte seconden in rekening (via belbundel).
Vanaf 30 december worden er nu alleen volle minuten gerekend ook als je maar b.v. 15 seconden belt.

Moet nu veel bijbetalen omdat Telfort de gegevens wijzigt en dit niet aan zijn klanten meedeelt.
Ook vind ik het belachelijk dat bij een verlenging, je belminuten van de maand daarvoor niet gewoon mee kan nemen als je gewoon klant blijft bij dezelfde provider.

DUS, VERLENGING BIJ TELFORT MOET JE EXTRA VOOR BETALEN.

Dit ook omdat bij Telfort de maandafrekeningen lopen vanaf de 9e van de maand.
De periode 30 december t.e.m. 8 januari vielen de belminuten dus buiten de bundel en moest ik hiervoor 0,18 cent per minuut voor betalen.
Juist met de feestdagen bel je meer.
Maar ik had immers nog genoeg belminuten over van de maand daarvoor, dus moest dit normaal gesproken geen probleem zijn.
Zonder het te weten dat Telfort de belminuten van je afsteelt, moest ik dus ook nog eens extra bijbetalen in de periode 30 dec. t.e.m. 8 jan.

Dus, verlenging niet bij Telfort. Hiervoor moet je betalen!!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Verlengen bij Telfort kost je geld!!!!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k heb vorige maand juist m'n abonnement bij Telfort opgezegd, 't viel me overigens op dat ik goed moest zoeken op hun site naar de adresgegevens om op te zeggen. Verlengen en bestellen gaat zonder enkel probleem (volgens hun dan) maar om op te zeggen moet je even goed surfen. Is toch gelukt, heb vorige week de bevestiging binnengekregen.

mystery_girl
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:59

Re: Verlengen bij Telfort kost je geld!!!!

Ongelezen bericht door mystery_girl »

Als ik geweten had dat Telfort zo met haar klanten omspringt, had ik zeker weten mijn abonnement niet bij deze provider verlengt.
Ik zal dan ook zeer zeker, na jaren klant te zijn geweest van Telfort, mijn abonnement bij dit bedrijf beeindigen zodra dit kan.
Trouwheid als klant wordt gestraft door Telfort.

skribble
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 apr 2007 14:53

Re: Verlengen bij Telfort kost je geld!!!!

Ongelezen bericht door skribble »

er staat duidelijk ophet contract dat de smsjes en minuten komen te vervallen na verlenging

Gesloten