LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Jan9 »

Succes!
Ja een paar jaar geleden was het goed, de klantenservice was top maar nu lijkt de geluidskwaliteit ook veel minder.

Dean
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007 01:02

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Dean »

Ik ben het helemaal met Krid eens maar dan om een andere reden.

Ik koop afgelopen zaterdag in een SERVICE winkel van hun een opwaardeerkaart.
Thuis gekomen wil ik deze activeren. krijg ik de melding terug dat de code al gebruikt is .
Na nog eens 3 keer geprobeerd te hebben, ben ik teruggegaan naar hun winkel. De verkoper probeert het nog eens, ook hij krijgt dezelfde melding, en verwijst me dan naar de servicetelefoon die in de winkel staat. Daar kun je rechtstreeks bellen met de klantenservice.

Ik het probleem uitgelegd aan die persoon en nu blijkt dat HUN machine 2 keer dezelfde code heeft uitgespuugd en dat de persoon die voor mij gekocht heeft net iets eerder was met het intoetsen van zijn code. Ik moest het maar regelen in de winkel.

Ik heb de verkper dit verhaal verteld en hij navragen bij de filiaalmanager.
Hij komt terug en zegt dat er niets gedaan kan worden

Hij geeft mij het advies nogmaals met de klantenservice te bellen en wederom krijg ik te horen dat zij niets kunnen doen.
Ik ben inmiddels behoorlijk laaiend en vraag naar de filiaalmanager.
Ook deze neemt contact op met de kl.service en krijgt hetzelfde antwoord.
Ik vraag hem zo rustig mogelijk of ik dus mijn kaart beter kan weggooien en ook of ik mijn geld KWIJT BEN.

Raad eens wat het zelfvoldane antwoord van meneer was: JA!

Ik ben laaiend die winkel uitgelopen en heb ook nog even laten weten dat ik het hier niet bij liet zitten.
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij VODAFONE en hun reactie was dat ze me niet kunnen helpen en dat ik dus mijn geld kwijt ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou vraag ik jullie of jullie dit een normale gang van zaken vinden? De fout ligt toch bij hun apperatuur??????

Zou dit niet een leuk item zijn voor RADAR? Hoeveel mensen zou dit ook zijn overkomen en durven het waarschijnlijk niet te melden?
Dit is niet waar.
het kan voorkomen dat er 2x dezelfde code wordt "uitgespuugd"
In dit geval kunt u uw bon, icm naam, adres, woonplaats en 06 nr, brief met klacht opsturen naar vodafone. Vodafone zal uw klacht onderzoeken en in dit geval uw beltegoed bijschrijven

Dean
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007 01:02

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Dean »

en het adres:
Vodafone
Postbus 1500
6201 BM Maastricht





over prepaid beltegoed: vodafone heeft het recht haar algemene voorwaarden te wijzigen, waaronder dus de geldigheidsduur van haar beltegoed.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

vodafone heeft het recht haar algemene voorwaarden te wijzigen, waaronder dus de geldigheidsduur van haar beltegoed.
Oke, dat heeft ze in onze familie al 5 klanten gekost. (ook abonnementen)

Ze waarschuwen op geen enkele manier, je komt er pas achter als je weer voor een jaar opgewaardeerd denkt te hebben.

robmenn
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mar 2007 14:33

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door robmenn »

Waarom zou u uw abbonoment opzeggen als een prepaid geldigheidsduur veranderd wordt?

dat heeft er niets mee te maken.

Maar Vodafone mag ten alle tijden haar voorwaardes veranderen zolang het niet gebonden is aan een contract.

Als Vodafone nou haar abbonoments voorwaarden zou veranderen dan had u een standpunt, maar met prepaid is er geen contract getekend door de koper.

//out

Robmenn

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Waarom zou u uw abbonoment opzeggen als een prepaid geldigheidsduur veranderd wordt?
Uit principe.

Het feit dat ik een dag voor opwaarderen een sms kreeg van Vodafone dat beltegoed een jaar geldig was, na opwaarderen bleek dit alleen vanaf 40 euro te zijn (voorheen 10)
De reactie van Vodafone toen ik een klacht neerlegde dat pre-paid op deze manier 4 keer zo duur werd was zonder meer arrogant.
Het zou in het belang van de klant zijn zodat ze die in de toekomst NOG betere aanbiedingen konden doen, zelden zo'n onzin gehoord

Maar Vodafone mag ten alle tijden haar voorwaardes veranderen zolang het niet gebonden is aan een contract.
Natuurlijk, net als ik het recht heb op te stappen als dit (in het geval van pre-paid weinigbellers) 400% prijsverhoging betekent.
Als ik pissig ben op een leverancier dan stap ik op met alles.

robmenn
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 mar 2007 14:33

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door robmenn »

Als ik pissig ben op een leverancier dan stap ik op met alles.
Dat is uw eigen keuze, pissig omdat een prepaid duurder is geworden op jaarbasis, en dan stoppen met een abbo, en dan meteen het abbonoment afkopen en weer een nieuwe aansluiten bij een andere provider.

lekker logisch, prepaid te duur vinden en dan stoppen met een abbo en die ook nog afbetalen.

maar in die keuzes staat u vrij natuurlijk.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door Ron58 »

lekker logisch, prepaid te duur vinden en dan stoppen met een abbo en die ook nog afbetalen.
Trek je conclusies niet te snel, dat heb je mij nergens zien vermelden.

1 pre-paid is omgezet in een abo met nummerbehoud bij een ander, 1 abonnement liep bijna af en dat is nu een sim-only bij een ander, nog een abo is nu bijna afgelopen en inmiddels opgezegd, de laatste pre-paid is die van mijn ouders (die ook tegen de verhoging opliepen) en die hebben gewoon een andere met een nieuw nummer.

Geen dubbele abonnementen, geen afkoopkosten. alleen wat mensen een nieuw nummer doorgeven.

Als je in een gesprek met hen tegen een muur van arrogantie aanloopt en aangeeft dan maar helemaal op te stappen, dan moet je dat ook doen, anders is het een loos dreigement.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Vodafone: BEDRIEGERS zijn het!!

Ongelezen bericht door ehltech »

Geplaatst op 13 Mrt 2007 22:25 door Dean


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ik ben het helemaal met Krid eens maar dan om een andere reden.

Ik koop afgelopen zaterdag in een SERVICE winkel van hun een opwaardeerkaart.
Thuis gekomen wil ik deze activeren. krijg ik de melding terug dat de code al gebruikt is .
Na nog eens 3 keer geprobeerd te hebben, ben ik teruggegaan naar hun winkel. De verkoper probeert het nog eens, ook hij krijgt dezelfde melding, en verwijst me dan naar de servicetelefoon die in de winkel staat. Daar kun je rechtstreeks bellen met de klantenservice.

Ik het probleem uitgelegd aan die persoon en nu blijkt dat HUN machine 2 keer dezelfde code heeft uitgespuugd en dat de persoon die voor mij gekocht heeft net iets eerder was met het intoetsen van zijn code. Ik moest het maar regelen in de winkel.

Ik heb de verkper dit verhaal verteld en hij navragen bij de filiaalmanager.
Hij komt terug en zegt dat er niets gedaan kan worden

Hij geeft mij het advies nogmaals met de klantenservice te bellen en wederom krijg ik te horen dat zij niets kunnen doen.
Ik ben inmiddels behoorlijk laaiend en vraag naar de filiaalmanager.
Ook deze neemt contact op met de kl.service en krijgt hetzelfde antwoord.
Ik vraag hem zo rustig mogelijk of ik dus mijn kaart beter kan weggooien en ook of ik mijn geld KWIJT BEN.

Raad eens wat het zelfvoldane antwoord van meneer was: JA!

Ik ben laaiend die winkel uitgelopen en heb ook nog even laten weten dat ik het hier niet bij liet zitten.
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij VODAFONE en hun reactie was dat ze me niet kunnen helpen en dat ik dus mijn geld kwijt ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou vraag ik jullie of jullie dit een normale gang van zaken vinden? De fout ligt toch bij hun apperatuur??????

Zou dit niet een leuk item zijn voor RADAR? Hoeveel mensen zou dit ook zijn overkomen en durven het waarschijnlijk niet te melden?


Dit is niet waar.
het kan voorkomen dat er 2x dezelfde code wordt "uitgespuugd"
In dit geval kunt u uw bon, icm naam, adres, woonplaats en 06 nr, brief met klacht opsturen naar vodafone. Vodafone zal uw klacht onderzoeken en in dit geval uw beltegoed bijschrijven

Naar boven


Nou ik vind dit geen manier van zaken doen,ik had de klant in dit soort uitzonderlijke gevallen allang een andere 20 euro bon gegeven,zo'n netwerkwinkel kan toch wel service bieden ,kom nou zeg...

Gesloten