LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitkijken HM Consultancy zijn oplichters!!!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
heng28

Uitkijken HM Consultancy zijn oplichters!!!

Ongelezen bericht door heng28 »

Ik moet voor mijn gebruikersvergunning een nooduitgang laten maken via de derde etage van mijn hotel. Dus heb ik een aannemer in dienst genomen genaamd HM Consultancy deze aannemer Hendrik Mulder is echt een OPLICHTER! zij zijn in November 2006 begonnen met het werk en hebben alleen de dakkapel gemaakt voor de nooduitgang terwijl er was afgesproken dat de trap en ook nog eens een loopbrug geplaats moest worden. Wij hebben deze meneer Hendrik Mulder de laatste tijd verschillende keren via e-mail en ook telefonisch contact proberen op te nemen maar tevergeefs. Alhoewel hij zijn mobiel wel aan heeft staan neemt hij niet op en zet hij zijn telefoon uit na 5 keer gebeld te hebben.

Wij hebben nu al meer dan 20.000 euro moeten betalen en hebben echter spijt van dat wij voor HM Consultancy hebben gekozen. Bij deze aannemings bedrijf werken er ook geen mensen die verstand hebben van het vak omdat onze dakkapel niet goed is gemaakt en ook nog eens met het slechtste materiaal die er bestaat! Zij hebben ook mijn goot kapot gemaakt waardoor ik deze moest laten vervangen. Ook is er nog eens een grote LEKKAGE ontstaan door deze aannemer.

Nu vraagt u zich natuurlijk af waarom ik deze aannemer in dienst heb genomen nou de reden was dan ook omdat hij met een goede aanbieding kwam en ook heel eerlijk overkwam bij ons. En de meest belangrijke factor was dat hij deze klus snel kon afhandelijk omdat wij in tijdnood zaten. Tot de dag van vandaag zijn zij niet meer langs geweest.

Dus hierbij wil ik u allen waarschuwen voor deze aannemer. HM Consultancy uit Zoetermeer.

Heng
Amsterdam

Chanmaster

Re: Uitkijken HM Consultancy zijn oplichters!!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Heng Amsterdam, bedankt voor uw bijdrage.

U kunt HM consulting in gebreken stellen, uw geld terug vorderen en een schadeloosstelling vragen.

CM

heng28

Re: Uitkijken HM Consultancy zijn oplichters!!!

Ongelezen bericht door heng28 »

Dank u voor uw advies
Nog een vraagje zal het helpen om bij de politie aangifte te doen?

Gesloten