LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terechte kritiek in De Leugen Regeert

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
wimkok

Terechte kritiek in De Leugen Regeert

Ongelezen bericht door wimkok »

Ik vond de kritiek van de artsen zonder meer terecht dat een consumentenprogramma als Radar met een dergelijk impliciet "advies" tav van medicijnen waar veel mensen van afhankelijk zijn (waar onder mijn vrouw en moeder) op onbegrijpelijke wijze haar grenzen VER heeft overschreden.

Het betreft ten eerste een terrein waarin Radar iedere deskundigheid ontbeert EN ten tweede waarin geen sprake is van vrije keus om een product te gebruiken of niet. Veel mensen hebben die medicijnen nodig. De artsen in De Leugen Regeert maakten duidelijk dat het "onderzoek" van Radar naar het gehalte van publicaties van de Deense arts ver onder de maat is ("meer dan 60 keer gepubliceerd in gezaghebbende tijdschriften als The Lancet en het NTVG", vgs. Hertzberger). Dat het ongeveer 60 keer dezelfde brief en geen onderzoek betrof vergat ze er even bij te vermelden... een misser die het programmateam vantevoren had kunnen vermijden door te bedenken dat het hier geen normaal product betrof, waarin mensen vrij zijn om ervoor te kiezen of niet.

Goed. Een fout, of een blunder kan nog vergeven worden. Maar met de halsstarrigheid waarmee ze achter haar item bleef staan en van geen kritiek wilde horen, verspeelde zij voor mij absoluut haar competentie met betrekking tot alle andere zaken als strikt consumentenprodukten.

Het teamwerk aangaande bijvoorbeeld de verzekeringen en oplichters is zonder meer grote klasse waar ik altijd graag naar kijk, maar een oprechte verontschuldiging dat ze de randvoorwaarden waaronder ze had horen te werken met betrekking tot dit statine-debacle, ver heeft overschreden, zou haar zeer sieren !

solleila

Re: Terechte kritiek in De Leugen Regeert

Ongelezen bericht door solleila »

naar het gehalte van publicaties van de Deense arts ver onder de maat is
het is geen Deen,maar een Zweed

Ik zeg tegen jou toch ook geen Belg (tenzij je een echte belg bent)

bot321

Re: Terechte kritiek in De Leugen Regeert

Ongelezen bericht door bot321 »

naar het gehalte van publicaties van de Deense arts ver onder de maat is

het is geen Deen,maar een Zweed

Goed. Een fout, of een blunder kan nog vergeven worden.

Waarom hebben die artsen in de leugen regeert wel gelijk?

Gesloten