LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gewonnen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
peer61
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:33

gewonnen

Ongelezen bericht door peer61 »

vandaag 19 september een brief gekregen dat heel nederland heeft meegedaan en dat ik heb gewonnen.
Een naamloos bedrijf uit oldenzaal verzekerd mij dat ik heb gewonnen en dat ik 25 oktober mee mag met een door hun gereserveerde bus naar belevings wereld ARKADEN te Bochelt.
Ik hoef alleen de antwoord kaart terug te sturen en de gerechtelijke weg is uitgesloten????
Ik schijnt te hebben meegedaan aan een kraslotspel en dat is de moeite waard geweest zo blijkt.
Ik heb de derde prijs gewonnen en 1500 euro gewonnen.???

mooi meegenomen maar het stinkt te erg en oldenzaal met alleen een info nummer 053-5381324 en ze willen zich voorstellen daar ter plekke.

heeft iemand ervaring met deze praktijken.

groetjes uit 5171

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Nou, in dat geval woon ik niet in Nederland, want ik heb niet meegedaan aan deze prijsvraag.

Niet alles hoeft natuurlijk oplichting te zijn, maar ik heb voor de aardigheid het bewuste nummer eens opgezocht via Belles, en het is een geheim nummer (staan verder geen gegevens bij.....)

Maar staat er: kans op, of u heeft gewonnen?

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door Prikker »


peer61
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:33

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door peer61 »

er staat U bent een winnaar, uw inzending werd uit vele goede inzendingen uitgeloot.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Peer, gezien de negatieve reacties in dat andere topic, zou ik zeggen:

Niet intrappen, de ''gewonnen'' reis kost je dus minimaal 430 euro.

Gewonnen is bij mij gewonnnen, en dus NUL euro.

januca
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:51

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door januca »

Dit zal ongetwijfeld een reis met een verkoopdemonstratie zijn, waarbij ze zullen proberen je een hoop geld uit je zak te kloppen.

De "gewonnen prijs" kan je vergeten. Die bestaat niet. Het is alleen maar om je te lokken om mee te gaan.

Gewoon weggooien die brief.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

oldenzaal met alleen een info nummer 053-5381324 en ze willen zich voorstellen daar ter plekke
Bel ze ff op dat je niet kunt komen en dat ze je prijs kunnen overmaken op je bank-/gironummer. Opgelost toch? :wink:

Als ze dan mekkeren, dan weet je dat het nep is en kun je ze nog ff telefonisch afkafferen of zo, altijd erg goed tegen de stress vind ik. :lol:

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

Da's mooi.
Stuur de kaart terug met de mededeling dat je er bij zult zijn die dag.
Kom je terug, is je huis leeggeroofd. :P

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

Da's mooi.
Stuur de kaart terug met de mededeling dat je er bij zult zijn die dag.
Kom je terug, is je huis leeggeroofd. :P

Marloes65
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2007 21:12

Re: gewonnen

Ongelezen bericht door Marloes65 »

Al is het een oud bericht, kan het niet laten om nog even te reageren! Nog afgezien van de vraag of dit allemaal wel klopt kun je je ook afvragen wat de prijs inhoudt... Er staat 'belevingswereld' Arkaden in Bocholt. Die belevingswereld is echter gewoon een winkelcentrum.Wel gezellig maar om daar nou speciaal met een busreis heen te gaan???

Gesloten