LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp gratis bezorgen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
VincentG
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2007 10:56

Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door VincentG »

Zijn er meer mensen die op maandag 08-01-2007 een bestelling hebben geplaatst bij wehkamp?

Wehkamp brengt namelijk verzendkosten in rekening wat niet klopt met de advertentie tekst. 'Deze week alle bestellingen gratis thuisbezorgd.'

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Flipipo »

Ik heb wat besteld op dinsdag dacht ik. Maar in advertentie staat duidelijk uw bestelling van deze week gratis thuis bezorgd van 9 januari totr en met 15 januari. Ik denk dat wehkamp bedoelde met 9 tm 15 januari bestellen en gratis thuisbezorgd. Dus 8 januari is 1 dag te vroeg

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Fiore »

nou, het is schandalig! Ik zou de 16e ook nog wat bestellen, kun je nog een keer komen klagen dat wehkamp bezorgkosten in rekening brengt.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door magel725 »

9 tot 15 januari is de aktie periode. Alles ervoor en erna heeft die korting dus niet.

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

nou, het is schandalig! Ik zou de 16e ook nog wat bestellen, kun je nog een keer komen klagen dat wehkamp bezorgkosten in rekening brengt.
De 16e ligt buiten de periode, dus gewoon de bezorgkosten betalen.

En weet je wat pas schandalig is?
Mensen die zeuren dat ze buiten de actieperiode alsnog de actie willen hebben en als ze het niet krijgen dan roepen dat het schandalig is!

Een dag te vroeg is gewoon een dag tevroeg.
Een dag te laat is gewoon een dag te laat.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Een dag te vroeg is gewoon een dag tevroeg.
Een dag te laat is gewoon een dag te laat.
Precies en dat willen heel veel mensen niet accepteren. Als het hen beter uitkomt kan die actie toch wel speciaal voor hen even veranderd worden? Niet dus, regels zijn regels en daar moet je je aanhouden. Val je daar buiten? Dan heb je dus gewoon pech.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Fiore »

ja lol ikbenik dat zeg ik toch ook? of was mijn uitnodiging om nogmaals buiten de actieperiode te bestellen en dan weer te komen klagen niet duidelijk genoeg?

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Meghan »

waarschijnlijk hadden ze niet door dat dat sarcastisch bedoeld was, fiore

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

ja lol ikbenik dat zeg ik toch ook? of was mijn uitnodiging om nogmaals buiten de actieperiode te bestellen en dan weer te komen klagen niet duidelijk genoeg?
Wel hoor! :wink:

waarschijnlijk hadden ze niet door dat dat sarcastisch bedoeld was, fiore

Sommige mensen menen dat echt serieus!

Het is gewoon triest.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Er staat dus: Wie deze week iets bestelt, krijgt het van 9 t/m 15 januari gratis thuisbezorgd.9 januari is inderdaad een dinsdag, maar 8 januari behoort tot die week.

Met andere woorden, wie de tekst letterlijk neemt, zou mogen verwachten dat een bestelling, gedaan op 8 januari zonder verzendkosten wordt thuisbezorgd, maar wie op 15 januari bestelt (ook een maandag, maar in de week erop volgend) is te laat.

Het is maar net hoe je een week definieert. Bij mij is 8 januari week 2, 9 januari t.m 14 januari eveneens, maar 15 januari valt onder week 3.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 10 feb 2007 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Als je op 8 januari iets besteld ben je te vroeg, als je op 16 januari iets besteld ben je te laat.

Moeilijk te begrijpen, of niet? :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik zeg dus: het is maar net hoe je het begrip WEEK definieert. Volgens Wehkamp begint een week op dinsdag, volgens gangbare kalenders op maandag.

Er is een verschil in bestellen en thuisbezorgd krijgen. Dat is wat ik ermee aangeef.

Dat zou jij als winkelier eigenlijk moeten weten. In mijn uitleg is bestellen op 15 januari immers OOK een dag te laat.

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Klopt.

Maar veel mensen begrijpen dat niet en zijn het er ook niet mee eens.

Er zijn mensen die beginnen te klagen als ze een product kopen voordat het product in de aanbieding is.

Zelfs als de aanbieding voorbij is eisen ze het voor de prijs van de aanbieding.

Sommige mensen maken het nog bonter!

Die kopen voor de aanbieding het product en gaan in de aanbiedingsperiode terug naar de winkel en eisen het verschil terug!

Van mij mogen de winkeliers zulke mensen er gelijk uitgooien.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het zal toch niet zo zijn dat ik het nu met je eens ben? :roll: :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door Fiore »

nou, ik in ieder geval niet, gelukkig :D

een week is een week, zeven dagen, ongeacht wanneer die week ingaat, een week kan dus ook vanaf woensdag tot en met dinsdag zijn, als het maar 7 dagen zijn, en de dagen die daar buiten vallen tellen dus niet mee
in zo'n geval, waarin de week dus niet van maandag tot en met zondag loopt, moet wel duidelijk de datum aangegeven worden, natuurlijk.. en dat heeft wehkamp keurig gedaan, naar mijn idee

ikbenik

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door ikbenik »

Als ik een actie maak die ingaat op woensdag en die duurt tot en met de dinsdag erop, dan is dat ook een week.
Een week bestaat uit 7 dagen.
Dus als daaraan voldaan wordt, is er niets aan de hand.

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

:P Dit kan toch niet moeilijk zijn?
Je bestelt in de actie periode nogmaals dezelfde bestelling.
En je stuurt de bestelling van de 8ste gewoon terug.
Moet simpel zijn toch? :lol:

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door magel725 »

Dan heb je dus nog steeds dezelfde spullen voor dezelfde prijs.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Even terugkomen op Fiore.

Er staat dus: Wie deze week iets bestelt, krijgt het van 9 t/m 15 januari gratis thuisbezorgd.9 januari is inderdaad een dinsdag, maar 8 januari behoort tot die week.
Wat ik dus aangeef, is dat Wehkamp hier in 1 zin twee verschillende definities van het begrip WEEK hanteert. Lees nog maar eens goed.


Wie deze week iets bestelt, krijgt het van 9 t/m 15 januari gratis thuisbezorgd.

Je kan dus iets op 9 januari thuisbezorgd krijgen, maar dat kun je dus NIET op 9 januari hebben besteld, moet dus eerder zijn geweest.

Met andere woorden: hun definitie van het woord week is nogal rekbaar.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Wehkamp gratis bezorgen

Ongelezen bericht door magel725 »

Hebben we echt zo'n makkelijk leven dat we ons over de definitie van het woord "week" nog druk kunnen maken?

Gesloten