| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongevraagd sms ontvangen
-
[email protected]
Ongevraagd sms ontvangen
Afgelopen maand heb ik ongevraagd sms van bedrijven ontvangen en moet nu een torenhoge rekening betalen.
W. Storm.
W. Storm.
Re: Ongevraagd sms ontvangen
Da's vervelend...
Alleen... was dat alles wat je hierover wilde vertellen ?!?...
Alleen... was dat alles wat je hierover wilde vertellen ?!?...
-
[email protected]
Niet het enige. Hoe kan ik deze sms-aanbieders aanpakken. Mn belrekening niet betalen schiet niet op. Ontkom ik niet aan. Wat is wel een oplossing.
Storm.
Storm.
-sms'jes downloaden/opslaan/openen, zodat je kan zien welke dienst het betreft (horoscoop/ringtone/mop/weer/nieuws/spelletje) , en misschien zelfs afmeldinformatie erbij ziet staan.
-je provider vragen om te kijken in je gesprekshistorie, misschien zien ze de afzender staan. zo niet, vragen of ze willen kijken naar het moment dat het begonnen is, misschien zien ze dan wel naar welk nummer jij (per ongeluk) ge'smst hebt.
Zo kan je (hopelijk) aan de afmeldinformatie komen.
-je provider vragen om te kijken in je gesprekshistorie, misschien zien ze de afzender staan. zo niet, vragen of ze willen kijken naar het moment dat het begonnen is, misschien zien ze dan wel naar welk nummer jij (per ongeluk) ge'smst hebt.
Zo kan je (hopelijk) aan de afmeldinformatie komen.
-
[email protected]
Het bizarre is dat ik het overgrote deel van de ongevraagd naar mij gestuurde smsjes nooit ontvangen heb.
Storm.
Storm.
-
[email protected]
Tip: Verander je telefoonnummer!
Lucht op.
W. Storm.
Lucht op.
W. Storm.
Heb vandaag een vaag sms-je gekregen met de mededeling 'gratis ringtone'
NIET DOEN DUS !!!!!!!
Wat blijkt 4010 zit er achter en via de website www.sms3311.nl kan je er vanaf komen want, zodra je het doet heb je een abo-tje
het adres van het vage sms-je diet er ongeveer zo uit
http://w03.v739.net/app/dispatch/bmxfd3joy ..............
daarna krijg je een sms-je van 4010 dat je daar een beveriging heen moet sturen. Als je dit perongeluk heb gedaan stuur dan stop naar 3311 en/of ga naar www.sms3311.nl
NIET DOEN DUS !!!!!!!
Wat blijkt 4010 zit er achter en via de website www.sms3311.nl kan je er vanaf komen want, zodra je het doet heb je een abo-tje
het adres van het vage sms-je diet er ongeveer zo uit
http://w03.v739.net/app/dispatch/bmxfd3joy ..............
daarna krijg je een sms-je van 4010 dat je daar een beveriging heen moet sturen. Als je dit perongeluk heb gedaan stuur dan stop naar 3311 en/of ga naar www.sms3311.nl