LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMK

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

PMK

Ongelezen bericht door Bailey »

Heeft iemand ooit spullen besteld bij PMK (zie www.pmk.nl). Het is een zaak voor bedden, beddegoed, matrassen e.d. en hebben een aantal zaken in Amsterdam e.o., maar verkopen ook online.

Marloes65
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2007 21:12

Re: PMK

Ongelezen bericht door Marloes65 »

On line bestellen bij PMK heb ik nog nooit gedaan, daar de winkel bij mij in de buurt is. Over de winkel ben ik erg tevreden. Ze hebben prima matrassen voor een erg leuke prijs. Daarbij zijn ze erg goed in adviseren. Ze verstaan hun vak. Al zolang ik me kan herinneren koop ik daar mijn matrassen ( zeker al zo'n 20 jaar). Het lijkt me dat ook de webwinkel te vertrouwen zal zijn! Veel succes.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: PMK

Ongelezen bericht door Bailey »

Marloes, bedankt voor je reactie. Ze zijn in ieder geval snel! Heb vrijdagochtend besteld, vrijdagmiddag had ik ze al aan de telefoon om een leveringsafspraak te maken. Dus dat is al positief.

ciscam
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2007 01:09

Re: PMK

Ongelezen bericht door ciscam »

Ik heb bij PMK een opklapbed (1 persoons) gekocht voor 99 euro, ik weet het niet erg duur. Maar dit bed heeft erg slappe buizen en verschillende schroeven zijn al gebroken.

Helaas, dit product is niet erg sterk.

Dit bed wordt beslapen door mijn dochter van 9 jaar.

Cisca

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: PMK

Ongelezen bericht door Bailey »

Voorlopig is de matras die ik nu heb stukken beter dan de vorige. Die was na 2 maanden al helemaal ingezakt, ondanks dat ik ze iedere week omdraaide. Deze hebben we nog niet omgedraaid en is nog prima. Ik ben tevreden.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: PMK

Ongelezen bericht door gravedigger »

Homepage bestaat nog, maar naam is inmiddels veranderd in beds4less.

plasticzak
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2007 18:53

Re: PMK

Ongelezen bericht door plasticzak »

De kwaliteit van spullen is wisselend. De prijs echter ook. Als je nu op de site kijkt staat er dat het goedkooopste matras 2 jaar meegaat.

Ik weet ook dat ik over mijn latex matras van toendertijd (12 jaar of zo geleden) erg tevreden ben, al is dat nu aan vervanging toe.

Waarom ze van naam veranderd zijn weet ik niet. Ik weet wel dat ik er ga kijken (ook bij Ikea overigens).

Gesloten