LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kent iemand Laptopplein.nl ???

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ik koop nooit iets op het internet dat vooruit betaald moet worden.

fairplayforjustice
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007 21:11

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door fairplayforjustice »

De 2 auto,s zijn in lease en geen eigendom..Lonneke3 je staat ook al op internetoplichting.nl > "rob hendrix venlo oplichting " hierin wordt de naam van xxx ook genoemd...en Lonneke3 is vlg mij xxx! dit is een stuke van internetoplichting :

Mensen let op.
Deze vriend*** is taxichauffeur en vriend van dhr *** bekend van dezelfde praktijken met laptoplein.nl
Dhr xxx runt nu een taxibedrijf excellent in venlo. Rob is hier chauffeur en doen ze samen lekker aan oplichting.

Iedereen die opgelicht is door Dhr *** of Dhr ** moet aangifte doen bij de politie en deze samenhang vermelden.
Doordat deze stommerikken een eenmanszaak hebben zijn ze aansprakelijk. Justitie zal de door ons betaalde taxi's verkopen en het geld terugstorten.

Deze 2 heren zelfs afkomstig van onze oosterburen zullen dan lekker een aantal maanden tussen 4 muren doorbrengen.
Het belang is dat iedereen aangifte doet ongeacht de grote van het bedrag en duidelijk de samenhang vermeld tussen de volgende personen firma;s
Dhr DA *** molenbossen 321 te venlo met bedrijven Laptoplein.nl onlygsm.nl en taxibedrijf excellent
Dhr R *** met zen bedrijf HB Fashion&Design en eventuele andere firma's.

Reageer naar [email protected] om in contact te komen zodat we samen deze oplichters te pakken krijgen

forumlezer
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 22:28

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door forumlezer »

ik lees geregeld forums en ben er dan gebrand op om alles te gaan uitzoeken
ik heb dit forum eens gelezen en gevolgd, maar dit lijkt meer op een hetse dan een reeel forum
en er komen feiten bij die niet meer kloppen en iedereen gooit er iets bovenop maar het eigenlijke probleem komt niet eens meer ter sprake

mensen waar slaat dit op
ik ben gaan spitten
alleen al dat laatste , ja dhr xxx heeft een taxi bedrijf en ja er werkt een xxx maar geen xxx dus allemaal dit word er bijgehaald maar heeft helemaal niks met elkaar te maken
dat oplichterverhaald van die rob hendriks hadden jullie beter moeten volgen dan wisten jullie dat dit er helemaal niks mee te maken heeft

forums zijn goed maar ook slecht want iedere gek kan er wat op zetten en door uitspraken rond te gooien worden er verhalen en geruchten gecreeerd die helemaal nergens op slaan
mensen denk daar eens over na

het lijkt dat er mensen zijn die dhr xxx persoonlijk kennen anders ontstaan er niet zulke reacties

erg stoer om dit via een forum te doen
de wereld van forums moet je leren , en er zijn ook gedragsregels
maar die worden naar mijn mening overschreden door een paar bange scheiters

ik heb gesproken

vvv-venlo
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 20:29

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door vvv-venlo »

Een hetze is het niet beste forumlezer. Zo lijkt het wel, omdat dhr. *** z'n gegevens erg makkelijk te achterhalen zijn geweest.
Stel dat hij de naam van de website niet op zijn naam had staan, een postbusnmmer had, en niemand van zijn "klanten"een telefoonnummer van hem had (of hooguit een prepaid gsm). Dan was het al een stuk moeilijker geweest. Dus ik kan me de frustraties van mede-forum-ers heel goed begrijpen, en dat men deze hier kwjt wil...

forumlezer
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 22:28

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door forumlezer »

Maar het is wel toevallig dat iedereen hem ineens "kennen"

forumlezer
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007 22:28

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door forumlezer »

ik kan me de frustratie van evt gedupeerden ook goed voorstellen
maar daar gaat het hier niet meer om en daarom mijn reactie
en als hij alles toch zo duidelijk heeft dat iedereen het kan achterhalen dan zal hij ook wel niets te verbergen hebben en is er van
oplichting geen sprake lijkt mij.

Het gaat er om dat gedragsregels worden overschreden.

groet

TriestTax
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:16

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door TriestTax »

Dit is toch op de eerste plaats een forum om mensen te waarschuwen voor personen die het niet zo nauw nemen met de gedragscode/gedragsregels tegenover mensen die iets via internet willen kopen?

Dat DS hier andere mensen heeft benadeeld is in mijn ogen volkomen duidelijk. DS had moeten stoppen met het aannemen van geld op het moment dat hij toch al wist de bestelde goederen niet te kunnen leveren. Als je dan doorgaat met het aannemen van geld van "eerlijke" mensen, dan is dat in mijn ogen een pure vorm van oplichterij.

Misschien gingen de zaken in het begin goed, maar in de loop van tijd heeft DS zich ontwikkelt als een dubieuze zakenpartner en ik snap de frustratie van mensen die nog geld van hem krijgen. Geld waarmee hij hoogstwaarschijnlijk zijn huidig taxibedrijf mee heeft gefinancierd.

Als DS ballen zou hebben zou hij die mensen die nog geld van hem krijgen benaderen om op een gepaste manier een regeling te treffen, zodat hij zijn huidige taxibedrijf met een eerlijk geweten kan runnen. Dit zal niet gebeuren dus wie gebruikt hier het woord "scheiters",
en wie durft nog te beweren dat het hier niet gaat om oplichterij.

Mensen die nog geld van hem krijgen: SUCCES

partysnipes
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2007 09:46

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door partysnipes »

thei kan je contact met mij opnemen?

Thei777
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jan 2007 23:03

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door Thei777 »

Hallo Allemaal.

Ik heb mijn zegje gedaan, nu is het aan jullie om het GELD daar op te halen op de Molenbossen 321 in Blerick, ga er desnoods met 3 a 4 man heen en zet de boel op stelten daar.
Via een deurwaarder of incasso-buro kan je nog lang op je centen wachten, die zullen niks of nauwelijks AKTIE ondernemen, dus je moet er ECHT zelf heen gaan. Of GELD genoeg hebben, en niet wakker ligt van je VERLOREN geld ;-)

Het is toch gewoon belachelijk dat die ***** gewoon zoveel mensen benadeeld, en gewoon dik doet met zijn peperdure auto's op andermans kosten !!!

THEI

vandelft
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 feb 2007 12:01

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door vandelft »

Hallo allemaal,

Ik zie dat er steeds meer gedupeerde zich melden.
Zoals reeds vermeld heeft een incasso niet veel zin.
Wel is aangifte doen van groot belang.
De politie is namelijke een strafrechtelijke procedure opgestart
tegen meneer xxx vanwege deze praktijken en het oprichten en laten verdwijnen van bedrijven. Nu heeft hij namelijk weer flekkefjord hoff bv opgericht. In deze strafrechtelijke zaak kunnen gedupeerde hun geld terugclaimen en dus een civiele zaak wordt dan opgenomen in de strafzaak. Hoe meer aangifte hoe groter het bedrag en dus de aantoonbaarheid van oplichting en de moeite om het geld terug te halen.

Dus aan alle gedupeerde doe aangifte en meld de praktijken van deze meneer zoals hier op het forum vermeld.

Luister niet naar lonneke en forumlezer, deze mensen hebben een directe relatie met dhr xxx.
Het vrijpleiten van dit soort praktijken en andere praktijken van deze persoon is natuurlijk strikt zinloos.

TriestTax
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:16

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door TriestTax »

MENSEN DOE AANGIFTE!

Zie onderstaande link van Marktplaats, waarin staat dat al enig resultaat is geboekt met het doen van aangiftes.

forum.marktplaats.nl/viewtopic.php?t=46770&sid=abf034513ce36986a0f91458f1ccf237

Succes!

partysnipes
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2007 09:46

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door partysnipes »

Heeft iemand nog het huisadres van deze grappenmaker

wittesjeuk
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2007 11:35

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door wittesjeuk »

alles wat ik bij laptopplein heb besteld en gekocht is allemaal netjes af gehandeld meer kan er niet van zeggen heb alleen maar goede ervaringen met die site en om iemand zo de grond in te boren is zo gedaan.Als ik met eigen ogen zie dat het zo is dan geloof ik het pas.Dus oordeel niet te snel

capsoft
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2007 15:39

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door capsoft »

hey wittesjeuk,

ga eens naar zijn website. probeer hem eens te bellen of antwoord te krijgen op een mailtje. alles is plotseling verdwenen. beetje vreemd toch? ik geloof best dat er een tijdje een prima shop heeft gedraaid, maar nu is alles weg...

wittesjeuk
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2007 11:35

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door wittesjeuk »

hallo capsoft ik zou het nie weten ik heb nog niets nodig gehad en dat de site eruit ligt weet ik ook welmaar dan nog mijn ervaringen zijn goed dus ik heb geen klagen en een mens zo de grond in te boren vind ik niet juist spijt me dat ik het moet zeggen en altijd als ik gebeld heb heb ik antwoord gekregen en ook een mail terug onvangen dan zijn mijn ervaringen maar goed dus kan ik geen verkeerd woord zeggen over laptopplein.nl en nog iets en taxi bedrijf erbij betrekken vind ik helemaal uit de bozen het gaat hier om laptopplein.nl en niet om een of ander taxi bedrijf.

capsoft
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2007 15:39

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door capsoft »

hoi wittesjeuk,

ik boor hem niet persoonlijk de grond in etc.
ik vraag me gewoon af wat er aan de hand is met laptopplein.
de reclame ervan komt nog dagelijks op de radio. de website is niet te bereiken. er komen geen antwoorden meer op mailtjes. er is geen telefoon nr waarop ze te bereiken zijn. bij de kvk heb ik nog niet gezien dat ze failliet zijn. (misschien inmiddels wel) maar een aantal consumenten (waaronder ikzelf) tasten dus in het duister. wij kunnen nergens meer contact mee opnemen. heel laptopplein lijkt ineens weg te zijn. dat zoiets zo maar kan in nederland....

heb je nog tips voor ons (de gedupeerden) wittesjeuk?
ik heb maanden terug ook niets anders dan positieve dingen gehoord over die zaak. daarom had ik er dus iets bestelt en nu is alles ineens weg. ik geloof best dat het een tijdje terug een prima shop was. maar nu is het ineens anders. wat daar de oorzaak van is is mij onduidelijk. erg onverwachts ook. wat nu?

blueeye
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 20:21

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door blueeye »

Ik heb bij Laptopplein.nl in december 2006 producten besteld die maar deels werden geleverd. De internetsite oogde keurig en professioneel. Hij had een "Q-Shop" keurmerk en ik had op andere sites geen negatieve beoordelingen van mensen kunnen vinden die er al iets hadden besteld. Het hoofd-product waar het eigenlijk om ging werd tot op heden niet geleverd. Contactopname met Laptopplein per telefoon was op geen enkel moment mogelijk. Begin januari ontving ik een email dat ik het product waarschijnlijk eind januari mocht verwachten. Dat was dan ook het laatste wat ik van hun hoorde. Op alle daarop volgende emails, brieven en faxen werd niet meer geantwoord.

Toen ik in maart de gegevens van Laptopplein bij de Kamer van Koophandel checkde, bleek dat de handelsnamen "laptopplein.nl" en stienenpc" op 25.01.2007 werden afgemeld. De eenmanszaak (KvK nummer 12059153, ook "Taxi Excellent Venlo") op de naam van dhr xxx, werd op 28.02.2007 uit het handelsregister uitgeschreven. Opvallend is wel dat dezelfde heer xxx op hetzelfde adres een nieuw bedrijf "Laptopplein Trade & Services" heeft aangemeldt (KvK nummer 12065152), deze keer als rechtspersoon (CV). (De hier vermelde gegevens zijn allemaal via de KvK openbaar toegankelijk).

Uit een telefoongesprek met Q-Shop heb ik vernomen dat een toeleverancier blijkbaar beslag heeft gelegd op het bedrijf. Dus met de vorderingen van de particulieren staat het niet goed, omdat ze "achter in de rij staan". Om zo belangrijker is het om de vorderingen kenbaar te maken. Daar hoort in eerste instantie bij de correspondentie met Laptopplein als bewijs en in laatste instantie een aangifte bij de politie en het omarmen van een advocaat (€!)

Ik heb ben inmiddels ook bij de politie geweest en heb aangifte van oplichting gedaan. Als u als mede-gedupeerde naar de politie gaat verwijs dan naar de andere aangiften die bij politiebureau Blerick / Venlo (politie Noord-Limburg) verzameld worden. Het is belangrijk dat zoveel mogelijk gedupeerde ook aangifte gaan doen. Dit helpt de politie om een totaalplaatje van de omvang van de zaak te krijgen.

Alle vorderingen van voor 25.01.2007 tegenover de eenmanszaak (= KvK nummer 12059153 ) kunnen op het prive-vermogen worden verhaald. Zou de heer xxx van een van zijn nieuwe bedrijven ooit een salaris ontvangen kun je alsnog proberen om je geld terug te halen.

Ik kan me weliswaar voorstellen dat een bedrijf op gegeven moment failliet is en aan zijn vorderingen niet meer kan voldoen. Als me iemand al mijn geld "wegneemt", dan verwacht ik tenminste een reactie, enige uitleg en misschien ook een verontschuldiging zijdens het bedrijf. Als iemand dan blijkbaar van plan is om door te gaan onder dezelfde naam "Laptopplein" (dan wel als rechtpersoon zonder persoonlijk aansprakelijk te zijn) en zijn lastige oude klanten links laat liggen, krijgt het verhaal voor mij toch een enigszins crimineel tintje.

Wat ik het meest betreurenswaardige vind is dat mijn vertrouwen in "kleine" ondernemingen is beschadigd. Terwijl ik zelf een klein bedrijf heb en daarop aangewezen ben dat de mensen ook de kleintjes vertrouwen en terwijl ik normaalgesproken bewust kleine ondernemers de voorkeur geef, ga ik in de toekomst toch alleen nog internetwinkelen bij de grote bekende bedrijven. De keurmerken van onafhankelijke organisaties (zoals Q-Shop) kunnen helaas ook niet voor veilig internetwinkelen garanderen. Het spijt me voor de kleine bedrijven die hun werk goed doen.

Jeff-Venlo
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2007 21:14

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door Jeff-Venlo »

Hmm.. vreemd al deze verhalen, ik denk ook dat hier de zaak flink opgehitst wordt.

Ik heb in November via Laptopplein verscheidene spullen besteld voor ongeveer € 3300,00 Ik heb deze zonder dat de heer xxx hierom vroeg aanbetaald (€ 2500,00) en keurig netjes mijn spullen gekregen.

Het restbedrag had ik die dag niet bij mij en heb hier toen een rekening voor gekregen die ik in een later stadium heb voldaan.

Ik kon de heer xxx voorheen niet maar ben sinds November diversen malen daar geweest en heb diverse malen met hem gesproken. Hij kwam mij zeer betrouwbaar over en is in mijn ogen helemaal geen oplichter of wat dan ook.

Ik weet dat hij problemen heeft gekregen met zijn leverancier en dat hij hierdoor laptopplein niet heeft kunnen voortzetten. Hij is niet eropuit geweest om mensen te bedonderen maar heeft gewoon de zaak niet kunnen voortzetten.
De bestelde goederen welke klanten hadden aanbetaald zijn besteld bij de leverancier en werden niet uitgeleverd vanwege een paar achterstallige rekeningen.

Het is gewoon een risico van het ondernemersschap. Mensen die aanbetalen doen dat ook op hun eigen risico dus moeten toch bij zichzelf ten rade gaan.

Ik heb ook een eigen bedrijf in venlo en vraag aan mijn klanten ook een aanbetaling van 30%. Mijn bedrijf bestaat nu 3 jaar en dit is altijd op deze manier gegaan, maar op het moment dat ik om welke reden dan ook geen goederen meer krijg van mijn leverancier kan ik ook mijn verplichtingen bij mijn klanten niet nakomen.
Dit is geen oplichting maar het risico van een eigen bedrijf.

Ik ben geen persoonlijke vriend van meneer, ook probeer ik hem niet schoon te praten, maar ik doe hier gewoon mijn verhaal.

Mensen die aanbetalen moeten goed beseffen dat dit een risico is en kunnen dan zelf de afweging maken of ze dit wel of niet doen.
Dhr. is in mijn ogen gewoon een eerlijke ondernemer die pech heeft gehad met zijn leverancier en daarmee in de problemen is gekomen.

Verder wens ik jullie sterkte met de heksenjacht.

M.vr.gr.

Jeff

TriestTax
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:16

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door TriestTax »

Beste Mensen,

Nog enig resultaat geboekt?

Ik heb gehoord dat DS is gevlucht met zijn dure auto's.
Taxirijden in Venlo doet hij in ieder geval niet meer, en ook kun je hem niet meer in zijn flatje vinden.

En dan maar praten over eerlijke handel. Het enige woord dat hier op zijn plaats is, is oplichterij en wie dat tegenspreekt is niet van deze wereld.

capsoft
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2007 15:39

Re: Kent iemand Laptopplein.nl ???

Ongelezen bericht door capsoft »

ik heb er ook helemaal niets meer van gehoord. ik snap het dat bedrijven failliet kunnen gaan, maar van de aardbodem verdwijnen.... dat moet niet kunnen. er is geen enkele mogelijkheid meer om contact met het bedrijf op te nemen of met iemand die eraan gerelateerd is....

Gesloten