LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met WWW.DVDR-SHOP.NL ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Michellangelo

Re: ervaringen met WWW.DVDR-SHOP.NL ?

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik ben van nature nogal voorzichtig met vooruit betalen, bij nieuwe bedrijven ga ik altijd kijken of rembours mogelijk is, afhalen of via een bijgeleverde acceptgiro, dus na ontvangst pas betalen.

De laatste optie is meestal niet te doen voor de kleinere bedrijven, maar rembours moet toch mogelijk zijn. Wanneer er geen rembours mogelijk is dan pas ik meestal al meteen om zaken te doen met die bedrijven.

bibiche_p

Ongelezen bericht door bibiche_p »

We zijn nu inmiddels al bijna een week verder, en ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Na dat mailtje dacht ik echt dat het wel goed zou komen, hij zou er zelfs iets extra's bij doen, had ie gezegd...

Heb weer geprobeerd ze te bellen, maar er wordt niet opgenomen...

Wat nu???

gouldian

Ongelezen bericht door gouldian »

Hallo ik lees veel negatieve info over dvdrstore.com, maar OPUS.NL is niet veel beter.
Daar wordt beloofd binnen twee a drie dagen te leveren, echter dit wordt niet gedaan.
Bij telefonisch contact wordt beloofd dat je het de volgende dag in huis hebt maar niet dus.
Heb mijn bestelling van 100 dvd+r 1 feb 2005 besteld en betaald, tot op heden niets ontvangen.

afz Metin

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

WWW.DVD-RSHOP.NL
WWW.DVDR-SHOP.NL
Het verschil zit in het streepje
De bovenste gaat naar www.dvdrstore.com toe en dat zijn wij. De onderste is het bedrijfje waar de klachten over gaan.

Diverse malen ontvangen wij de klachten van zijn bedrijf terwijl wij niets met hem te maken hebben (en ook niet willen hebben).

Wij handelen orders normaal in de regel binnen 2 werkdagen af en houden u volledig op de hoogte van uw bestelling. We zijn telefonisch bereikbaar en hebben een eigen forum opgericht om u als klant optimaal te ondersteunen ( www.dvdrforum.nl ).

rotterdamsemeid

Ongelezen bericht door rotterdamsemeid »

Ook wij zijn de dupe van dit rare bedrijfje. De site lijkt dus inderdaad veel op de site van een andere leverancier (daar waar wij de volgende keer besteld hebben). Ik heb de dvd´s besteld en betaalt en krijg ze maar niet geleverd en op de emails wordt niet gereageerd. Kunnen we niets gezamenlijk aanspannen tegen dit bedrijf? Eventueel in combinatie met het dvdstore.team.
M.vr.gr,
S.Lohman

bibiche_p

Ongelezen bericht door bibiche_p »

Ik heb ze voor het laatst een week of 3 geleden aan de telefoon gehad, en toen hebben ze me beloofd het geld terug te storten.
Maar tot op heden is dit nog niet gebeurd...

Ook heb ik ze gemaild dat als ik het geld binnen korte termijn (die eigelijk al verstreken is) niet binnen had, dat ik dan aangifte bij de politie zou doen...
Maar hier is ook niet op gereageerd, ik betwijfels zelfs of ze het mailtje uberhaupt wel gelezen hebben...

pmteurope

Ongelezen bericht door pmteurope »

Wij hebben besloten om als bedrijf een proefproces aan te spannen op de kosten van pmteurope. U heeft als klant een vordering op Erikjan van Mook de eigenaar van deze site, u heeft namelijk betaald en niets gekregen.

Waarom doen wij dit?

Nee ik ben geen sinterklaas of kerstman (de baard staat mij niet).
De site dvdr-shop.nl lijkt erg veel op dvd-rshop.nl en er wordt onterecht naar ons gekeken dat wij de klant zouden belazeren. Ook vele onderdelen op de site zijn 1op1 gekopieerd van ons. Wij willen hiermee onze naam zuiveren en u helpen uw recht te halen.

Verdere stappen en het volgen van de reeds genomen stappen zullen we in ons forum plaatsen. Dit is de directe link naar het onderwerp.

http://www.dvd-rforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=774

Sebastiaan Lubbers

Ongelezen bericht door Sebastiaan Lubbers »

De verschillende websites lijken op elkaar omdat er gebruik is gemaakt van het gratis te verkrijgen OS Commerce: http://www.oscommerce.com/.

En over Opus. Ik en iedereen die ik ken bestellen daar. Geen enkel slecht woord, behalve dan dat de levertijden ongeveer een week zijn in plaats van 2 a 3 dagen.

P.S. Als je iets onder rembours kan bestellen en de kosten zijn niet aanzienlijk hoger doe dat dan. Heb nog NOOIT problemen gehad met betalingen c.q. leveringen

Mvgr.

RvanK

Ongelezen bericht door RvanK »

November vorig jaar 100 dvd-r's besteld via dvdrstore.com (PMTeurope) Na een aantal schijfjes zonder problemen te hebben gebrand begonnen steeds meer schijfjes problemen te geven. Mijn brander (en lezer van ander merk) lazen het lege schijfje niet eens in. Dit zegt mij alvast dat dit dus niets met mijn brander te maken heeft. Reclamatie bij PMTeurope levert op:
Ga niets afschuiven maar zoals vermeld loopt niet elke schijf leker in elke brander, lles ook deze test eens http://www.dvd-rforum.com/phpBB2/viewtopic.php?t=699
Nadat ik hierop reageerde met de boodschap dat dit toch niet echt klantvriendelijk was kreeg ik een hele korte onbeschofte reactie:
Jammer dat u uw fout in onze schoenen schuift. Een gewaarschuwd mens telt
voor 2
Kortom waardeloze toestand daar en zo wordt wederom het vertrouwen in webwinkels een klap toegebracht.

dutchessy

Ongelezen bericht door dutchessy »

Beste RvdK ,
Helaas vermeld je er niet bij om welk merk dvd en welk merk dvd speler en brander het gaat.
Het klopt namelijk echt wel dat niet elke dvdbrander of speler elke dvd pakt, vaak gaat dat mis met goedkopere dvdtjes, omdat dit merk dan vrij onbekend is zijn deze niet mee ingeprogrammeert in de brander.
Ik heb een NEC brander en weet in middels uit ervaring dat deze bijoorbeeld echt geen princo dvdtjes lust.
Dit is de reden waarom ik altijd ga voor de platinum dvd's, iets duurder maar wel goed van kwaliteit!
O ja en een dvd speler kan een leeg dvdtje niet inlezen, want hier staat toch niets op wat in gelezen kan worden, of begrijp ik iets niet helemaal?

Gesloten