LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goede ervaring bij www.midotassen.nl
-
Goede ervaring bij www.midotassen.nl
Ik heb een tas gekocht bij www.midotassen.nl
Ik ben heel positief hierover. Alle info over
betalen, verzenden en contact staat op de site. Ze leverden de tas binnen een aantal dagen. En boven de 50,- euro rekenen ze geen verzendkosten. Ik ga daar zeker weer kopen. Bekende merken en vele artikelen.
Voelt ook vertrouwd aan omdat ze een winkel hebben.
Ik ben heel positief hierover. Alle info over
betalen, verzenden en contact staat op de site. Ze leverden de tas binnen een aantal dagen. En boven de 50,- euro rekenen ze geen verzendkosten. Ik ga daar zeker weer kopen. Bekende merken en vele artikelen.
Voelt ook vertrouwd aan omdat ze een winkel hebben.
Re: Goede ervaring bij www.midotassen.nl
Ja, en wat moeten wij met deze info? Lijkt wel of je er zelf belang bij hebt?
Ik tank al jaren tot tevredenheid bij shell, moet/mag ik dat ook melden?
Gevalletje NON-Info!
Ik tank al jaren tot tevredenheid bij shell, moet/mag ik dat ook melden?
Gevalletje NON-Info!
-
Zo kun je ook reclame maken. Toch????
En verder op dit forum een vraag stellen over Ideal.
En vertellen dat je net een webwinkel begonnen bent.
Tja wel heel toepasselijk
En verder op dit forum een vraag stellen over Ideal.
En vertellen dat je net een webwinkel begonnen bent.
Tja wel heel toepasselijk
Tja, annelies1981 moet maar effe opzouten met d'r tassen!
-
Caruso moet maar effe z'n bek houden met z'n ongegronde beschuldigingen! Op een consumentenforum is het ook wel eens goed om positieve ervaringen te lezen over bepaalde bedrijven, zodat we een inschatting kunnen maken van welke bedrijven wel of niet goed werk leveren. Daar is bijvoorbeeld ook dat hele "douche" verhaal bij Radar voor bedoeld: niet alleen om bedrijven met een slechte service af te zeuren, maar ook om bedrijven die het wél goed doen in het zonnetje te zetten. En een forum is daar net zo goed voor.
En nee, ik heb geen aandelen in deze winkel. Ik irriteer me enkel aan bijdehandte reacties op een volkomen normaal bericht .
Oh en computergek: als Caruso in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?
En nee, ik heb geen aandelen in deze winkel. Ik irriteer me enkel aan bijdehandte reacties op een volkomen normaal bericht .
Oh en computergek: als Caruso in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?
-
Ga je mee springen dan??Oh en computergek: als Caruso in de sloot springt, spring jij er dan achteraan?
hier gaat het om.Ik heb een tas gekocht bij www.midotassen.nl
Een forum is er niet om reclame te maken.
Geoffrey is vast de vriend of zakenpartner van Annelies. Verwijderen deze hap. Of heeft Geoffrey ook een leuke tas voor zichzelf gekocht?
Jep, een heuze Bjorn Borg. Bij de Diesel-vestiging in Hoorn (ik bestel alleen boeken of dvd's via internet)
Het maakt mij geen bal uit of dat tassenbedrijf het goed doet of niet. Het gaat mij erom dat consumenten die een positieve mening over een bepaald bedrijf geven regelmatig in een kwaad daglicht gesteld worden met vage beschuldigingen van "zal wel een medewerker van dat bedrijf zijn". Bewijs dat maar eens voor je zulke uitspraken doet!
Sommige forummers willen kennelijk voor moderator spelen en bepalen wat men hier wel en niet mag schrijven. Maar in de forumregels staat nergens dat je geen positieve mening over een bedrijf mag plaatsen. Wat er wel staat is dat je géén berichten mag plaatsen "agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, etc. etc." zijn. En het gebeurt mij veel te vaak op dit forum dat mensen die toevallig wel een positieve ervaring hebben met een bedrijf belasterd worden. In dat geval mag je kennelijk alleen tegen het betreffende bedrijf aanzeiken als je niet het risico wilt lopen om beschuldigd te worden van "een medewerker van" te zijn.
Sorry, maar dit soort dingen irriteren mij mateloos!
Het maakt mij geen bal uit of dat tassenbedrijf het goed doet of niet. Het gaat mij erom dat consumenten die een positieve mening over een bepaald bedrijf geven regelmatig in een kwaad daglicht gesteld worden met vage beschuldigingen van "zal wel een medewerker van dat bedrijf zijn". Bewijs dat maar eens voor je zulke uitspraken doet!
Sommige forummers willen kennelijk voor moderator spelen en bepalen wat men hier wel en niet mag schrijven. Maar in de forumregels staat nergens dat je geen positieve mening over een bedrijf mag plaatsen. Wat er wel staat is dat je géén berichten mag plaatsen "agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, etc. etc." zijn. En het gebeurt mij veel te vaak op dit forum dat mensen die toevallig wel een positieve ervaring hebben met een bedrijf belasterd worden. In dat geval mag je kennelijk alleen tegen het betreffende bedrijf aanzeiken als je niet het risico wilt lopen om beschuldigd te worden van "een medewerker van" te zijn.
Sorry, maar dit soort dingen irriteren mij mateloos!
Of ik mijn bek hou maak ik zelf wel uit!
Het is nu eenmaal verboden reclame te maken op dit forum en daar reageer ik op!
Dat jij daar niet tegen kan is jouw probleem. Ik laat me de mond niet snoeren door de eerste de beste puber, want dat ben je in mijn ogen!
Het is nu eenmaal verboden reclame te maken op dit forum en daar reageer ik op!
Dat jij daar niet tegen kan is jouw probleem. Ik laat me de mond niet snoeren door de eerste de beste puber, want dat ben je in mijn ogen!
Da's helemaal prima, Caruso. Als je er maar rekening mee houdt dat je af en toe de bal terug kunt verwachten als je hem kaatst. Ik kan daar zelf wel tegen... jij hopelijk ook.
Nou, da's prima!
Ik heb een heel lange adem, dus we zullen wel zien!
Ik heb een heel lange adem, dus we zullen wel zien!
-
Jippie!! Nu begint het eindelijk op een forum te lijken.
Maar Geoffrey, je moet het wel in je eentje doen ben ik bang voor.
Maar zo'n grote jongen als jij, moet dit wel aan kunnen.
Let's play party.
Jonjo, jij houd de stand bij?
Maar Geoffrey, je moet het wel in je eentje doen ben ik bang voor.
Maar zo'n grote jongen als jij, moet dit wel aan kunnen.
Let's play party.
Jonjo, jij houd de stand bij?
Laatst gewijzigd door computergek op 19 mar 2007 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens Jonjo sta ik al 1-1 gelijk. Da's beter dan PSV tegen Ajax deed .