Beste mensen,
Ik heb een vraagje of er mensen zijn die een allergische reactie hebben gehad op deze shampoo?
Mijn dochtertje en mijn man hebben namelijk een hele erge reactie gehad op deze shampoo mijn dochtertje zat echt helemaal onder de rode puntjes en was sloom en mijn man zat onder de blaren net of hij in de brandnetels had liggen rollen.
Ze zijn beiden nog nooit ergens allergisch voor geweest.
Ik hoor uw reactie graag.
groetjes Alic3
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Andrelon voor half lang tot lang haar allergie
Re: Andrelon voor half lang tot lang haar allergie
hallo,
mijn vriend heeft ook een tijd lang last gehad van rode, schrale plekken op zijn voorhoofd en wangen. na het lezen van uw bericht ben ik eens terug gaan denken en inderdaad in die tijd gebruikten we andrelonshampoo. nu al geruime tijd een ander merk en de rode vlekken zijn ook niet meer terug geweest.
dank u wel, weet ik wat de mogelijke oorzaak van zijn huiduitslag kon zijn.
groet,
Mroosje
mijn vriend heeft ook een tijd lang last gehad van rode, schrale plekken op zijn voorhoofd en wangen. na het lezen van uw bericht ben ik eens terug gaan denken en inderdaad in die tijd gebruikten we andrelonshampoo. nu al geruime tijd een ander merk en de rode vlekken zijn ook niet meer terug geweest.
dank u wel, weet ik wat de mogelijke oorzaak van zijn huiduitslag kon zijn.
groet,
Mroosje