Achteraf gezien had ik beter mijn ipod bij een apple service centre kunnen afgeven en 10 euro betalen voor afhandelingskosten. Daar krijg je het tenminste nog iets voor terug.
Ik heb ook gemeld bij INGCard, maar ook zij kunnen je niet verder helpen. Dus uiteindelijk heb ik nu wel een creditcard aangevraagd, maar geen ipod gekregen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik ga in ieder geval niets bestellen bij bol.com, je kan nergens terecht als het misgaat.
Ik heb net ook een klacht ingediend bij http://www.thuiswinkel.org, ik hoop dat zij mij verder kan helpen. Als jullie in een soortgelijke situatie zitten, dan is het misschien handig om via thuiswinkel een klacht in te dienen. Winkels die aangesloten zijn aan thuiswinkelwaarborg moeten namelijk aan de eisen van thuiswinkelwaarborg voldoen.
meer info:
http://www.thuiswinkel.org/onderdeel/th ... B=&navid=1