LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INGcard en BOl.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
winhong
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:27

INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door winhong »

Ik heb vorige maand via ING card actie een Ipod Shuffle besteld. Bestelling is inderdaad erg snel binnengekomen. Maar wat blijkt, ipod was kapot toen ie afgeleverd is... toen netjes contact opgenomen met Bol.com en ipod geretourneerd. En sindsdien radiostilte... ik heb ze gemaild, maar dat levert geen reactie op. En als ik ze bel, dan zeggen ze dat ze mij niet verder kunnen helpen omdat het bij een andere afdeling ligt binnen bol.com. Dus als klant kan je niks anders doen dan afwachten, dat is toch bizar!!! Ze hebben bij de klantenservice ook geen procedure om te zaken te escaleren en je enigste aanspreekpunt blijft de klantenservice.
Achteraf gezien had ik beter mijn ipod bij een apple service centre kunnen afgeven en 10 euro betalen voor afhandelingskosten. Daar krijg je het tenminste nog iets voor terug.
Ik heb ook gemeld bij INGCard, maar ook zij kunnen je niet verder helpen. Dus uiteindelijk heb ik nu wel een creditcard aangevraagd, maar geen ipod gekregen :(

Ik ga in ieder geval niets bestellen bij bol.com, je kan nergens terecht als het misgaat.


Ik heb net ook een klacht ingediend bij http://www.thuiswinkel.org, ik hoop dat zij mij verder kan helpen. Als jullie in een soortgelijke situatie zitten, dan is het misschien handig om via thuiswinkel een klacht in te dienen. Winkels die aangesloten zijn aan thuiswinkelwaarborg moeten namelijk aan de eisen van thuiswinkelwaarborg voldoen.
meer info:
http://www.thuiswinkel.org/onderdeel/th ... B=&navid=1

winhong
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:27

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door winhong »

wat een K** winkel! Ik heb vandaag mijn ipod ontvangen, niet ik.. maar buren verderop, ze hebben namelijk het verkeerde adres verstuurd. Maar niet alleen verkeerde adres, maar IPOD WERKT NOG STEEDS NIET!!!! Er zat netjes een brief bij dat de IPOD GETEST EN GERESET was, en dat alles NAAR BEHOREN moet werken. Helaas.. het werkt nog steeds niet.. ik heb het echt gehad met BOL.COM. Ik ga wel naar een apple service centre voor de reparatie!!

BESTEL NOOIT IETS BIJ BOL.COM!!!!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ik heb toevallig afgelopen week wat cd's besteld en zoals gewoonlijk niks aan de hand.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door Martin1976 »

heb ook echt nooit klachten gehad met bol.com, en bestel daar al jaren. Weliswaar geen apparatuur maar mijn ik beschouw bol.com als een zeer betrouwbare leverancier op internet.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Zo beschouw ik bol.com dus ook.

winhong
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:27

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door winhong »

Ja.. ze moeten ook bij boeken en CD's houden.
En als je iets wilt ruilen of iets werkt niet naar behoren dan ben je wel de pineut.

Ik vind hun klantenservice ook vriendelijk als je ze belt. Op mail wordt er nauwlijks gereageerd en als je ze belt kunnen ze je niet helpen. Service eindigt wat mij betreft niet op het moment dat ze iets geleverd hebben. Het is zo frustrerend om iets te regelen waar je gewoon recht op hebt!

Goedkoop zijn ze overigens niet, dus waarom zal je bij hun bestellen als je in de winkels ook voor dezelfde prijzen het kan aanschaffen. Je kan in ieder makkelijker ruilen als het niet doet of niet tevreden mee bent.

Coendegraaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2007 16:28

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door Coendegraaf »

Bij mij ging de reparatie van een creative Zen ook zonder enige vorm van communicatie, na een paar weken kreeg ik een doosje met de gemaakte mp3-speler er in. Bij mij zat er geen briefje in en was de reparatie gelukt, dat ging wel gewoon goed.

mourmeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 10:36

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door mourmeer »

bol.com is echt een heel slecht bedrijf!
werkelijk alles wat er fout kan gaan ging fout toen ik dacht een Sony alfa 100 digitale camera aan te schaffen via hen.

Ook ik dacht met een gerenomeerd bedrijf te maken te hebben. Nou mij zien ze nooit meer!!!

de klantenservice is echt super slecht en heeft inderdaad geen enkele mogelijkheid een klacht te escaleren.

In eerste instantie leek alles in december rond, geen camera en geen betaling, dus net alsof je niet gekocht hebt, maar vier maanden later schrijven ze ineens wel bijna 1000 Euro van je creditcard af!

Ik heb nu niet een camera via hun ,maar ze hebben wel 990.95 Euro van mijn creditcard afgeschreven. Zie dat maar weer eens terug te krijgen.
De helpdesk kan in ieder geval niets er aan doen zeggen ze.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Sterk verhaal dus geen camera maar wel 990.95 betaald en de helpdesk doet daar niks aan.
Is een heel vaag verhaal mourmeer.

ecotrippers
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 17:45

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door ecotrippers »

de klantenservice bij bol.com is alleen telefonisch te bereiken via een betaald nummer. aan emailen doen ze daar niet.

een paar maanden geleden heb ik 3 dvd's besteld, waarvan er maar 2 zijn aangekomen. de andere heb ik nog steeds niet. mijn bestelnummer is gewist uit hun systeem (bij bestelstatus staat de bewuste bestelling niet meer, maar wel nog een uit 2005....).

maar ja: waarom geld steken in een klantenservice als dat toch geen bron van winst is?

ik moet eerlijk toegeven: ik heb nu weer iets bij bol.com besteld, omdat zij de goedkoopste zijn. maar een K**bedrijf is het wel! de klant staat iig niet centraal........

winhong
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2007 13:27

Re: INGcard en BOl.com

Ongelezen bericht door winhong »

Na veel klagen via verschilllende kanalen (INGCard en thuiswinkel.org), hebben ze me eindelijk een nieuwe ipod gestuurd zonder eerst de defecte terug te sturen. Ik mocht deze na veel mailverwisseling terugsturen wanneer ik de vervangende ipod heb ontvangen.

Gesloten