LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso door Ticketpoint
Incasso door Ticketpoint
2 Weken geleden heb ik drie kaarten besteld bij Ticketpoint. Via internet en betaling met eenmalige machtiging.
D.m.v. een e-mailtje werd dit ook keurig bevestigd.
Twee dagen later kreeg ik een brief dat incasso niet mogelijk was gebleken. Of ik het bedrag zo snel mogelijk wilde overmaken. Tja, je wilt de kaarten, dus het bedrag direct maar overgemaakt.
De volgende dag bleek dat de incasso toch mogelijk was, want het bedrag was van de bank afgeschreven.
Tevens bleek dat van mijn girorekening (die ik niet eens had opgegegeven) 5 keer het bedrag was afgeschreven.
Ik heb dus in totaal 7 keer betaald voor de kaarten.
Vanaf dat moment heb ik zeker 5 keer gebeld om mijn geld terug te krijgen. Steeds krijg ik te horen dat ik het geld terug krijg, maar tot op heden heb ik nog niets gezien. Het gaat om een bedrag van zo'n € 300.
Volgens ticketpoint heb ik 5 keer besteld (giro) en ook nog eens telefonisch overgemaakt (ik weet van niets).
Zijn er meer mensen met dit soort klachten?
Conclusie:
Bestel niet op deze manier via internet bij Ticketpoint.
Administratief is het een zooitje en de afhandeling van klachten is ver beneden pijl.
D.m.v. een e-mailtje werd dit ook keurig bevestigd.
Twee dagen later kreeg ik een brief dat incasso niet mogelijk was gebleken. Of ik het bedrag zo snel mogelijk wilde overmaken. Tja, je wilt de kaarten, dus het bedrag direct maar overgemaakt.
De volgende dag bleek dat de incasso toch mogelijk was, want het bedrag was van de bank afgeschreven.
Tevens bleek dat van mijn girorekening (die ik niet eens had opgegegeven) 5 keer het bedrag was afgeschreven.
Ik heb dus in totaal 7 keer betaald voor de kaarten.
Vanaf dat moment heb ik zeker 5 keer gebeld om mijn geld terug te krijgen. Steeds krijg ik te horen dat ik het geld terug krijg, maar tot op heden heb ik nog niets gezien. Het gaat om een bedrag van zo'n € 300.
Volgens ticketpoint heb ik 5 keer besteld (giro) en ook nog eens telefonisch overgemaakt (ik weet van niets).
Zijn er meer mensen met dit soort klachten?
Conclusie:
Bestel niet op deze manier via internet bij Ticketpoint.
Administratief is het een zooitje en de afhandeling van klachten is ver beneden pijl.
Re: Incasso door Ticketpoint
Heb vrij vlot de zegeltjes bijelkaar gespaard en kon eerste rang boeken op 8 juni. er was nog 89% beschikbaar. kreeg inderdaad bevestiging en het zou binnen 7 dagen afgeschreven worden, 71,25 euro....Helaas werd er 285 euro afgeschreven. aantal keren naar ticketpoint gebeld maar je komt er niet door. Leuk zo'n gratis 2e kaartje.Ben naar c1000 gegaan en die gingen voor mij bellen. 'savonds ben ik inderdaad gebeld door ticketpoint en ik zou 213,75 euro teruggestort krijgen. Het werd wel een week later want ze kunnen maar 1 keer per week geld terug storten?????Okee anderhalve week gewacht en wat schetst mijn verbazing...in plaats van terugstorten werd er nog eens 71,25 van de rekening gehaald. Ben hiermee weer naar c1000 gegaan en ze zijn daar weer gaan bellen. Ze gaan het voor ons oplossen want ze zijn er helemaal niet blij mee. Op het moment hebben we nog steeds geen geld terug en ik weet niet of ik nog wel naar de toppers toe wil.We wachten af.
Ik heb 2 dec.2006 kaarten besteld voor Toppers in concert. Bedrag is 2 keer afgeschreven, al op 4 december dus daar zijn ze heel vlot mee.
Blijkt dat ik 2 keer een boeking op mijn naam heb staan waarvan er 1 een zgn. "lege boeking" is. Heb inmiddels keer of 6 gebeld, ben al meer dan 50 euro aan belkosten kwijt. Ik heb ook een paar keer gemaild. Steeds zeggen ze dat het geld teruggestort zal worden, het gaat om 381 euro, maar ik heb nu, 3 1/2 maand later nog steeds geen geld terug. Ik word er moedeloos van. Morgen ga ik weer bellen en ga ik dreigen dat ik aangifte ga doen bij de politie wegens oplichting.
Het is een grote bende daar bij Ticketpoint, ze houden je eindeloos in de wacht, á 45 cent per minuut, en ze houden je eindeloos aan het lijntje. Het moet nu maar eens afgelopen zijn.
Blijkt dat ik 2 keer een boeking op mijn naam heb staan waarvan er 1 een zgn. "lege boeking" is. Heb inmiddels keer of 6 gebeld, ben al meer dan 50 euro aan belkosten kwijt. Ik heb ook een paar keer gemaild. Steeds zeggen ze dat het geld teruggestort zal worden, het gaat om 381 euro, maar ik heb nu, 3 1/2 maand later nog steeds geen geld terug. Ik word er moedeloos van. Morgen ga ik weer bellen en ga ik dreigen dat ik aangifte ga doen bij de politie wegens oplichting.
Het is een grote bende daar bij Ticketpoint, ze houden je eindeloos in de wacht, á 45 cent per minuut, en ze houden je eindeloos aan het lijntje. Het moet nu maar eens afgelopen zijn.
Ik heb geinformeerd bij de politie en het is inderdaad mogelijk aangifte te doen van oplichting. Je moet dan eerst een aangetekende brief naar Ticketpoint versturen waarin je je verhaal nog eens uit de doeken doet en waarin je ze sommeert het verschuldigde bedrag binnen een door jou gestelde termijn terug te storten. En dat wanneer zij daar niet aan voldoen je aangifte bij de politie zult doen wegens oplichting.
Het adres waar je de brief heen moet sturen is vrij opvraagbaar bij de Kamer van Koophandel.
Het adres waar je de brief heen moet sturen is vrij opvraagbaar bij de Kamer van Koophandel.
Ook ik ben de dupe van een verkeerde incasso van Ticketpoint. Bij mij is het verschuldigde bedrag dubbel afgeschreven.
Navraag bij de bank heeft me geïnformeerd dat je het afschreven bedrag binnen 30 dagen nadag het is afgeschreven, terug op je rekening kan laten boeken. Het risico hiervan is wel dat je dan mogelijk geen kaartjes meer toegestuurd krijgt.
Wellicht een tip voor meerdere gedupeerden.
Navraag bij de bank heeft me geïnformeerd dat je het afschreven bedrag binnen 30 dagen nadag het is afgeschreven, terug op je rekening kan laten boeken. Het risico hiervan is wel dat je dan mogelijk geen kaartjes meer toegestuurd krijgt.
Wellicht een tip voor meerdere gedupeerden.
Hier weer een berichtje van DE LIBEL.
Het drama van de Toppers kaarten word als maar groter.
Nu weer voor de tweede keer geld van mijn giro gehaald door Ticketpoint.
Zie dat ik weer niet het enige slachttoffer bent,maar dat er mensen zijn met nog hogere bedragen.En kan gewoon je verhaal niet doen vele Euro,s telefoon kosten en nog geen steek verder.
DIT KUNNEN WE TOCH NIET ZOMAAR OVER ONZE KANT LATEN GAAN>
Kunne we niet met ze alle iets meer doen,want het is nu toch echt uit de hand gelopen.deze gasten moeten toch op de een of andere manier aan te pakken zijn.
Gerechtelijk of door de politie??
DIT IS ECHT EEN OPROEP ALS IEMAND IETS WEET OF EEN IDEE HEBT<
LAAT HET DAN WETEN.
Word weer vervolgd denk ik
De Libel
Het drama van de Toppers kaarten word als maar groter.
Nu weer voor de tweede keer geld van mijn giro gehaald door Ticketpoint.
Zie dat ik weer niet het enige slachttoffer bent,maar dat er mensen zijn met nog hogere bedragen.En kan gewoon je verhaal niet doen vele Euro,s telefoon kosten en nog geen steek verder.
DIT KUNNEN WE TOCH NIET ZOMAAR OVER ONZE KANT LATEN GAAN>
Kunne we niet met ze alle iets meer doen,want het is nu toch echt uit de hand gelopen.deze gasten moeten toch op de een of andere manier aan te pakken zijn.
Gerechtelijk of door de politie??
DIT IS ECHT EEN OPROEP ALS IEMAND IETS WEET OF EEN IDEE HEBT<
LAAT HET DAN WETEN.
Word weer vervolgd denk ik
De Libel
Hoi hier DE LIBEL weer.
Heb vanmorgen de tweede incasso van Ticketpoint ongedaan gemaakt,via Postbank dat kan alleen via de telefoon klantenservice postbank.
En het moet binnnen 30 dagen gebeuren.
Ticketpoint zal toch echt mij kaarten moeten sturen want ze hadden al een betaling van 22 Februari binnen.
Maar zo hoeft ik niet op mijn eigen geld te gaan zitten wachten.
Misschien is dit een TIP voor ander gedupeerde,wel binnen 30 dagen anders kan het niet meer,
Succes Word waarschijnlijk weer vervolgd.
DE LIBEL
Heb vanmorgen de tweede incasso van Ticketpoint ongedaan gemaakt,via Postbank dat kan alleen via de telefoon klantenservice postbank.
En het moet binnnen 30 dagen gebeuren.
Ticketpoint zal toch echt mij kaarten moeten sturen want ze hadden al een betaling van 22 Februari binnen.
Maar zo hoeft ik niet op mijn eigen geld te gaan zitten wachten.
Misschien is dit een TIP voor ander gedupeerde,wel binnen 30 dagen anders kan het niet meer,
Succes Word waarschijnlijk weer vervolgd.
DE LIBEL
Je kunt je geld niet altijd terug krijgen. ik ben gisteren ook bij de bank geweest en Ticketpoint werkt met remboursincasso's. Deze kunnen niet gestorneerd worden. Alleen Ticketpoint kan het in dit geval terugboeken en als klant sta je machteloos. je geeft als het ware met je boeking een eenmalige machtiging af die niet terug te draaien is. Dus als je mooi kan fluiten dan kun je dat nu doen naar je geld. Kijk maar op deze site en die van Kassa. Je moet wel erg in sprookjes geloven wil je denken dat je je geld terug krijgt. Ik ben ook de dupe van een dubbele foutieve boeking en afschrijving en je moet erg sterk in je schoenen staan wil je dit opgelost krijgen. Ik ben vanmorgen zelf naar C1000 geweest en zelfs de filiaalleider sprak schande van de gang van zaken en gaat het nu persoonlijk oplossen. we wachten af........
Aan Mr/Mvr' Heidstra,ik zag U bericht op mijn oproep je betaling terug te halen via 30 dagen .
Bij de Postbank hadden ze het inderdaad over dat een 1 malige incasso niet terug te boeken was.
Tot dat ik belde en heb uitgelegd dat het niet eenmalig was maar dat ik allang had betaald.Ook heb ik uitgelegd dat ik niet de enige was ,ze waren er niet van op de hoogte en gingen het nu uitzoeken.
Ook zei hij mij dat hij een andere regel ging volgen om toch de tweede incasso proberen ongedaan te maken .
Ook ging hij kijken of er meer klachten kwamen want zo zei hij,als het niet zomaar incidenteel was maar met meerde mensen kunnen ze zelfs de incasso maatregeling van een bedrijf intrekken.
En wat mij betrefd mogen ze ticketpoint het vuur aan de schenen leggen.
Dus bellen allemaal die teveel hebben betaald en je klacht neer leggen bij de Postbank.
We geven niet zo gauw op, als ik meer weet laat ik het weer horen
De LIbel
Bij de Postbank hadden ze het inderdaad over dat een 1 malige incasso niet terug te boeken was.
Tot dat ik belde en heb uitgelegd dat het niet eenmalig was maar dat ik allang had betaald.Ook heb ik uitgelegd dat ik niet de enige was ,ze waren er niet van op de hoogte en gingen het nu uitzoeken.
Ook zei hij mij dat hij een andere regel ging volgen om toch de tweede incasso proberen ongedaan te maken .
Ook ging hij kijken of er meer klachten kwamen want zo zei hij,als het niet zomaar incidenteel was maar met meerde mensen kunnen ze zelfs de incasso maatregeling van een bedrijf intrekken.
En wat mij betrefd mogen ze ticketpoint het vuur aan de schenen leggen.
Dus bellen allemaal die teveel hebben betaald en je klacht neer leggen bij de Postbank.
We geven niet zo gauw op, als ik meer weet laat ik het weer horen
De LIbel
Hallo Delibel, sorry dat ik wat laat reageer, druk met vanalles. Bij de SNS bank krijg je het niet voor mekaar. Een remboursincasso storneren ze niet. Ik heb ook gezegd dat er veel gedupeerden waren en alles er omheen. maar helaas, ik moest toch echt bij Ticketpoint zijn wilde ik mijn geld terugkrijgen. Inmiddels heb ik mijn tweede afschrijving na bemiddeling van C1000 terug na veel bellen en nog meer wachten. Maar het is dus niet zo dat je bij elke bank het voor mekaar krijgt om je geld terug te halen. ik denk dat de Postbank hier een uitzondering betreft, want de meest banken hanteren dezelfde regel als de SNS: een remboursincasso kan niet gestorneert worden! En als het zoals in mijn geval gaat om twee boekingen met twee verschillende klantnummers (lees mijn verhaal onder toppers-floppers) dan gaat het al helemaal niet, want dan kun je niet bewijzen dat het fout zit. Ticket point had mijn intenetboeking geannuleerd en een nieuwe boeking gemaakt via de telefoon, maar wel van allebei de reserveringen het geld afgeschreven. Maar eind goed al goed. Ik heb mijn teveel betaalde geld terug gekregen en kan iedereen adviseren om met je verhaal naar een filiaalleider van C1000 te stappen, want in mijn geval heeft dat echt geholpen. Ik had echt het gevoel dat er met man en macht aan gewerkt is bij C1000 om dit probleem op te lossen. De filiaalleider vertelde dat ik één van de weinige mensen was die persoonlijk bij hem de klacht heeft neergelegd en dat de meeste mensen bellen met de klantenservice. Nou werk ik zelf bij AH en ik heb zelf ook de ervaring dat een filiaalleider altijd heel ver gaat om zijn klant tevreden te stellen ( er zullen heus wel uitzonderingen zijn en ik heb de verhalen van de wiz-actie hier ook gelezen, maar in de meeste gevallen wordt het goed opgelost) Dus misschien een tip als je teveel betaald hebt bij Ticketpoint, ga naar je plaatselijke C1000 en doe daar eens je verhaal, misschien helpt het. In mijn geval wel.
-
Ik ben op precies dezelfde manier het schip ingegaan. Email wordt niet meer op gereageerd en telefonisch wordt er verteld dat het al overgemaakt is en zoniet dat ze het dan alsnog gaan doen. Nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen. Weet iemand anders al hoe ik hier een goed einde aan kan breien??
-
hallo,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het telefoon nummer van Ticketpoint is?
Ook ik heb al vele maanden geleden kaarten voor de Toppers besteld en al meerdere malen naar ze gemaild met de vraag wanneer de kaarten komen........ en krijg maar geeeen reactie.
Kan iemand mij ajb het telefoon nummer van TICKETPOINT geven?
Veel dank!
Groet
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het telefoon nummer van Ticketpoint is?
Ook ik heb al vele maanden geleden kaarten voor de Toppers besteld en al meerdere malen naar ze gemaild met de vraag wanneer de kaarten komen........ en krijg maar geeeen reactie.
Kan iemand mij ajb het telefoon nummer van TICKETPOINT geven?
Veel dank!
Groet