| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie herkent dit rekening nummer?
Wie herkent dit rekening nummer?
Namens mij word ( werd sinds enkele dgn ) al geruime tijd nog betalingen gedaan aan Evolta, welke niet meer bestaat en waar ik, al jaren, geen klant meer van ben.
Het bedrag word gestort op rekening nr : (0)651630134 .
Oxxio/Evolta/ONS energie etc claimt dit nummer niet te kennen.
is er iemand bekend met dit nummer?
Het bedrag word gestort op rekening nr : (0)651630134 .
Oxxio/Evolta/ONS energie etc claimt dit nummer niet te kennen.
is er iemand bekend met dit nummer?
-
rweelden22
Re: Wie herkent dit rekening nummer?
als dit van je bank af gehaald word dan staat er een naam bij
en als het niet klopt zal ik het maar heel gauw gaan terug hallen als ik uw was anders naar 30 dagen kunt uw er naar fluiten
en als het niet klopt zal ik het maar heel gauw gaan terug hallen als ik uw was anders naar 30 dagen kunt uw er naar fluiten
Het werd namens mij door een ander gestort, bij dat rek.nr stond de naam ONS energie ( waar ik sowieso al nooit klant van ben geweest ).
ONS energie claimt ook dat rek.nr niet te kennen en claimt nooit een betaling binnen te hebben gekregen.
Vandaar mijn zoektocht naar wie dit nummer herkent
ONS energie claimt ook dat rek.nr niet te kennen en claimt nooit een betaling binnen te hebben gekregen.
Vandaar mijn zoektocht naar wie dit nummer herkent
-
rweelden22
oke en wat zegt de bank en word het geld terug gestord door hun
De bank kan mij niet verder helpen, daar het niet vanaf mijn rekening word overgemaakt.
Voor zover bekend is het nummer van ONS energie ( ondanks dat zij zeggen dit niet te kennen ).
Dus hopenlijk herkent iemand hier dit nummer, zodat ik er zekerheid over heb en zodoende verder kan hiermee.
Voor zover bekend is het nummer van ONS energie ( ondanks dat zij zeggen dit niet te kennen ).
Dus hopenlijk herkent iemand hier dit nummer, zodat ik er zekerheid over heb en zodoende verder kan hiermee.
Kan natuurljk aan mij liggen, maar ik snap de probleem vraagstelling niet.
Er worden overmakingen gedaan namens u, maar niet van uw bank- of girorekening aan Evolta of ONS.
Hoe bent u erachter gekomen dat er iemand namens u, maar niet vanaf uw bankrekeningnummer, overmakingen realiseert?
Ik begrijp het probleem echt niet
Er worden overmakingen gedaan namens u, maar niet van uw bank- of girorekening aan Evolta of ONS.
Hoe bent u erachter gekomen dat er iemand namens u, maar niet vanaf uw bankrekeningnummer, overmakingen realiseert?
Ik begrijp het probleem echt niet
Dat is prive
Ik zoek alleen een bevestiging dat dit rekening nummer daadwerkelijk van ONS energie/Evolta is, zodat ik hiermee verder kan
Ik zoek alleen een bevestiging dat dit rekening nummer daadwerkelijk van ONS energie/Evolta is, zodat ik hiermee verder kan
Ik heb een hele historie met Evolta/Oxxio, heb nu pas na 2.1/2 jaar tobben mijn eindafrekeing gekregen. Ik geef je 1 raad, schakel je rechtsbijstandverzekeraar maar in, is bij mij uitendelijk allemaal opgelost. Er is na het faillisement bij Evolta iets goed fout gegaan daar en het personeel wat ze er hebben is ook niet juist opgeleidt, de 1 zegt dit en de ander zegt dat. Maar laat je niet met een kluitje in het riet sturen.
-
Chanmaster
Never mind, ik weet inmiddels dat het een bankrekening nummer van Evolta betreft. Evolta bestaat welliswaar niet meer, maar ok 
ik herken het nummer, als zijnde een telefoonnummer...