LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Miss Nicky
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2007 16:17

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Miss Nicky »

Volgens mij kan jij niet lezen!?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Henri kan inderdaad niet lezen.

Heel het forum staat vol met UPC problemen die helemaal niet opgelost worden, maar volgens hem zijn jullie allemaal gek, want met 1 telefoontje is alles opgelost.

Wie is er nu gek?

Vroeger hadden we hier ene Laurent die helemaal idolaat was van UPC, volgens mij is hij gereincarneerd als Henri42, de overeenkomst is in ieder geval groot.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ook ik heb al eerder aangegeven dat Henri42 de opvolger van laurent is, UPC iets oplossen is als water en vuur.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik ben niet idolaat van UPC, UPC zit iets onder het fouten percentage van KPN, ook bij UPC is er nog voldoende werk aan de winkel.

Laurent heb ik wel eens gelezen, ik tracht genuanceerd te zijn.

Beertje Agro Ron gebruiken veel negatieve teksten over UPC, iets inhoudelijks lees je niet, alleen Agro geeft wel eens aan dat hij een modem geldprobleem heeft en dat is knap vervelend voor hem.

UPC heeft ook regelmatig storingen zoals elke provider,daar maak ik me niet druk om. Hou het vriendelijk svp.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Beertje Agro Ron gebruiken veel negatieve teksten over UPC, iets inhoudelijks lees je niet
De pot verwijt de ketel.
Valt er over upc iets positiefs te melden dan? behalve dat de mediabox naar verluid goed wil branden maar wel stinkt.
Hoe inhoudelijk zijn de postings van henri?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Beertje Agro Ron gebruiken veel negatieve teksten over UPC, iets inhoudelijks lees je niet,
Jawel hoor, maar een opmerking dat alles met één telefoontje opgelost is ( een typische Laurent opmerking ) lijkt er ook op te duiden dat jij niets leest. :wink:

UPC heeft ook regelmatig storingen zoals elke provider
Dat verwijten we UPC ook niet, storingen zijn nooit volledig te voorkomen, maar het gaat er om hoe je ze oplost en met welke houding naar de klant toe.
Iets oplossen is een groot probleem daar.


Onvoorstelbare hoeveelheden post die nooit aankomt?????
De mediaboxdoordestrotduwactie?????????
De vele leugens en vals beloften van de klanten(geen)service??????

Hoeveel voorbeelden wil je nog meer?
En dat al vele jaren lang, vanaf dat UPC begon.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

ik had al eerder aangegeven dat ik die sh*t mediabox niet wil,
ja we zullen het noteren wordt er door UPC gezegd, afgelopen week weer een brief in de bus dat ik weer zo'n ding krijg aangeboden.

Ditmaal met zo'n harddiskrecorder voor maar 9,99 euro per maand.
Uit fatsoen heb ik UPC nogmaals gebeld dat ik dat ding niet wil, en dat ik hem uiteraard weer weiger.

Doodziek wordt je van die UPC zeikerds.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Doodziek wordt je van die UPC zeikerds
Precies, het woord UPC is voor mij een veel lelijker woord dan GVD.

Sorry Henri, maar een bedrijf met dit soort mentaliteit is voor mij lager dan laag.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ron, merkwaardig dat jij in de WIJ vorm schrijft ,!!!!!!!!!!!!!....

Laat mij en 2,5 miljoen Nederlanders nu min of meer anders over UPC denken.

Volgen jullie ook het gedoe van KPN Planet Hetnet etc ?????


Beertje heeft een mediabox in zijn keel zitten?, Plaats een foto ervan ?

De huidige entreeactie van UPC lijkt me wat voor jullie beiden, tenminste als jullie geaccepteerd worden door UPC .

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ron, merkwaardig dat jij in de WIJ vorm schrijft
Ik reageerde op een opmerking die jij richtte aan Beertje Agro en Ron, dat zijn drie personen en vanaf twee mag je al over wij spreken.
Laat mij en 2,5 miljoen Nederlanders nu min of meer anders over UPC denken
.
Gek dan dat ik in mijn kennissenkring meer UPC tegenstanders dan voorstanders heb. Een aantal hiervan hebben ooit geprobeerd diensten af te nemen van UPC en zijn hier heel snel van teruggekomen.

Volgens jou zijn wij dus de enige drie die iets tegen UPC hebben, dan zul je toch toe moeten geven dat het knap van ons drieën is dat wij al jaren (met zijn drieën) consumenten programma's en fora weten te vullen met UPC als onderwerp, dat UPC al jaren hoog staat in de klachten top-tien van consumentprogramma's en Consumentenbond.
Dat er Kamervragen gesteld worden over de praktijken van UPC hebben wij dan ook maar mooi voor elkaar met zijn drieën. :lol:
Volgen jullie ook het gedoe van KPN Planet Hetnet etc ?????
Ja hoor, die volg ik ook. Met met KPN heb ik enkele UPC vergelijkbare ervaringen, met dat verschil dat ze, ondanks dat ze het niet op konden lossen, veel netter naar de klant toe bleven.
Beertje heeft een mediabox in zijn keel zitten?, Plaats een foto ervan ?
Het is UPC nog niet gelukt deze door de strot te duwen, daar past Beertje wel voor op :wink:
De huidige entree actie van UPC lijkt me wat voor jullie beiden, tenminste als jullie geaccepteerd worden door UPC .
Je bent vergeten hier een smiley achter te zetten. :lol:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Hoera ik heb upc helemaal de deur uit gedaan, heb nu schotel voor radio en tv ontvangst, en wat ook opvalt is dat er nu ineens veel minder reclame van upc op de diverse zenders te zien is.
Een schotel voor iedereen een aanrader als upc met zijn digitale tv komt, ben je straks veel voordeliger uit, zeker als je meer dan 1 tv hebt waar je naar wil kijken.
Nu nog de borg voor mijn modem terug waar ik al ca 4 jaar op zit te wachten.

Miss Nicky
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2007 16:17

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Miss Nicky »

Ik heb 4 á 5 jaar geleden bij een Callcenter gewerkt, en toen moest ik o.a. projecten voor UPC doen! Ik kan me nog heel goed herinneren dat toen ook veel problemen waren met UPC! Zelf toen stond UPC negatief in het beeld; Kranten, t.v. consumentenbond( is nog steeds zo is niks aan veranderd :shock: ) Kijk ik kan het best begrijpen als een bedrijf net start, last van 'kinderziektes'' heeft maar ja ... Laten we eertlijk zijn dat is niet meer van toepassing bij UPC :? Ik vind het belachelijk hoe UPC met zijn klanten omgaat. En ik heb er genoeg ervaring mee gehad zie mij andere bericht. UPC zegt van alles toe maar komt het niet na! Dus ga mij niet vertellen dat na 1 telefoontje alles is opgelost want dat is dus grote ONZIN! In mijn omgeving is niemand positief te spreken over UPC. Zoals Ron58 al zegt; Het gaat er ook om hoe UPC met zijn klanten omgaat. Van alles beloven en maar verder niks doen. Pas totdat je voor de 101ste keer heb gebeld begint daar een lampje te branden :idea:

p.s. Argo Als je na een maand nog niks terug heb ontvangen van UPC! ga dan na hun site en vul het contact formulier in, en laat UPC jouw terug bellen! Stuur die mail gewoon 10X of nog meer :lol: Dan worden ze vanzelf wel gek van je :D Dat heb ik ook gedaan en toen belde UPC wel terug. Ik wacht nog wel op de vergoeding wordt verrekend met mijn rekening.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Kijk ik kan het best begrijpen als een bedrijf net start, last van 'kinderziektes'' heeft maar ja ... Laten we eerlijk zijn dat is niet meer van toepassing bij UPC
Precies, nu spreek je niet meer van kinderziektes, maar van mentaliteit.

KPN blundert nu ook met internetplusbellen, ze hebben zich op dit product helemaal verkeken, voordat je voldoende nieuwe medewerkers goed ingewerkt hebt is de achterstand zo groot dat de chaos al lang compleet is, maar ik geloof wel dat de mentaliteit van KPN wezenlijk anders is dan van UPC.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri42,

Sorry dat ik het zeg maar je bent een echte ei*el,waarom? JE LEEST NIET dat is wat Laurent ook altijd deed. Ik heb die box niet en ik zal hem ook NOOIT gaan gebruiken/ontvangen.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Agro,

Gefeliciteerd, het moet een goed gevoel zijn om UPCloos door het leven te gaan.

Ik heb van de huisbaas nog geen toestemming om een schotel te plaatsen. digitenne is hier niet beschikbaar, maar dat lijkt mij ook niet zo'n goede optie omdat er toch veel problemen mee zijn.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik moet mijn hoofd buigen voor zoveel goedbedoelde weerwoorden, Alleen Beertje blijft schelden ! Ron dat is voor jou ook de wij vorm :D :wink:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri

Tegen jou druk ik me nog zeer terughoudend uit, je weet niet wat schelden is anders zou je dit niet schrijven, maar ja van jou zijn we het onderhand wel gewend dat je onzin schrijft.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

je weet niet wat schelden is anders zou je dit niet schrijven, maar ja van jou zijn we het onderhand wel gewend dat je onzin schrijft. Kreten van Beertje !!!!!!!!!!!


Vreemd dat zo,n figuur niet bij UPC mag behoren :D :) :o :?

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Degene die de grootstre onzin uitkraamt over UPC is wel Henri42, lees de diverse fora maar eens goed door, misschien wordt je ooit nog eens wakker uit je natte UPC droom.

Dit figuur is hardstikke blij dat tie niet bij UPC hoort, slaap ik tenminste een stuk beter van dan die UPC klant.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Het begint alweer goed, op 14 maart abo opgezegd, per e-mail bericht ontvangen dat abo radio en tv bij upc op 14 april e.k. is beeindingd.
Zojuist factuur ontvangen voor abo 1 april t/m 30 juni, hoezo op 14 april abo beeindigd?
Ze zijn toch zo geweldig daar, en hebben een fantastische administratie zo blijkt wel weer.
Misschien dreigen ze wel met afsluiten als ik niet betaal. :lol: :lol: :lol:

Gesloten