LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstel aan/inzake Chanmaster

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Dwaas
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:11

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Dwaas »

Beste Wicher,

Misschien moet ik mijn beweegredenen nog even nader toelichten.

Toen ik begon met dit topic was ik mij ervan bewust dat het onderwerp niet helemaal betrof waarvoor dit forum voor bedoeld was. Het ging niet zo zeer om een vraag of klacht over een energiebedrijf, maar over de handelingen van forumbezoekers. Wil je daar iets over schrijven, dan begeef je je op een wankel koord, want door onjuiste interpretaties van lezers lijk je snel op iemand die de les wil lezen of die zichzelf God van dit forum waant. Dat was niet mijn bedoeling en ik hoop dat dat toch duidelijk was.

Ik ben het met u eens dat het verwijderen van berichten, zeker als topicstarter, in principe niet netjes is. Inderdaad komen dan reacties van mensen die er wel serieus op in zijn gegaan in de lucht te hangen en dat kan nooit de bedoeling zijn. Echter, ik voorvoelde dat een onderwerp en een discussie als deze door zou blijven lopen en nadat bleek dat het doel niet bereikt zou worden, werd het geheel inderdaad tamelijk zinloos. Om nu te voorkomen dat men door zou blijven posten op een discussie die feitelijk nergens meer over gaat, heb ik na enig overwegen dan toch besloten om mijn berichten te verwijderen.

Zoals gezegd, ik weet dat je dit niet behoort te doen en ik heb hiervoor ook reeds excuses aangeboden. Doch wat ik nu met deze discussie heb gedaan komt mij voor als minder kwalijk dan wat er uiteindelijk met de discussie gebeurde. Er bleek minder animo voor enkele afspraken te bestaan dan ik dacht en een aantal mensen begrepen mijn bedoelingen helaas niet of verkeerd. Dat kan gebeuren. U kunt er echter op vertrouwen dat ik er geen gewoonte van maak om berichten te verwijderen. In normale discussies zal ik hiertoe niet overgaan. Gelet op de ongebruikelijke aard van deze discussie voelde ik echter wel de ruimte om dit te doen.

Ik stel voor dat we dit onderwerp en deze discussie hiermee als afgehandeld en afgesloten beschouwen, en thans weer over gaan tot de orde van de dag. Er zijn genoeg mensen met vragen en klachten op dit forum te vinden aan wie wij onze tijd en energie beter kunnen besteden!

Vriendelijke groet,

De Dwaas

Prettige Feestdagen
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 nov 2004 12:44

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Prettige Feestdagen »

Kinderen die in een zorginstelling wonen zijn vaak ongelukkig. Van deze kinderen zegt 40 procent dat ze niet gelukkig zijn. Bij thuiswonende kinderen is dat 1 procent. Dat blijkt uit onderzoek van het Nationaal Fonds Kinderhulp, waarvan de resultaten woensdag zijn gepubliceerd.

Van de 11.000 kinderen die in een tehuis wonen zijn er 4400 ongelukkig. Ruim de helft van de kinderen in een instelling ziet zowel zijn ouderlijk huis als het tehuis niet als 'thuis'. Ook hebben ze minder vrienden dan thuiswonende kinderen. Vijanden hebben ze daarentegen genoeg. In de leeftijdscategorie acht tot twaalf jaar zegt meer dan 80 procent van deze kinderen vijanden te hebben. Bij dertien- tot zestienjarigen is dat 70 procent.
Bron: ANP

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Prettige Feestdagen,

Op nieuwsberichten zitten we niet te wachten, behalve als het slaat op het topic.
Dus doe a.u.b. niet zo kinderachtig.

vaderjacob
Berichten: 83
Lid geworden op: 10 aug 2005 16:49

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door vaderjacob »

Ron met je 58 jaar is dit forum je hobby ?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ron met je 58 jaar is dit forum je hobby ?


Niet alleen van mij als ik het zo zie :-)

p.s. 58 jaar duurt gelukkig nog even.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

@Prettige Feestdagen

Kinderen die in een zorginstelling vertoeven zijn iet gelukkig! Nee natuurlijk niet!

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Nogmaals, nieuwsberichten ed kun je onderbrengen in de diverse thema`s in dit forum. Dit voorkomt eenonoverzichtelijke puinhoop.

Gewoon sluiten deze hap, het is totaal onzinnig en heeft niks met klachten over producten en/of diensten te maken, gewoon hakken op een persoon en staat nog eens in een verkeerd hoofdstuk

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ze zijn gewoon op zoek jeroen.

Gesloten